G4Media.ro

Călătoria de 9 ani a Uber în remodelarea mobilității urbane din România…

Călătoria de 9 ani a Uber în remodelarea mobilității urbane din România continuă. Compania își extinde produsele

În 2015, Uber s-a lansat îndrăzneț pe piața din România, schimbând pentru totdeauna felul în care oamenii se deplasează în zonele urbane și introducând conceptul de ridesharing în capitală. La 9 ani de Uber în țară, activitatea companiei nu e doar despre etapele parcurse, ci și despre impactul său profund asupra vieții de zi cu zi.

Marcând un alt pas important în călătoria sa, Uber continuă să-și dezvolte produsele introducând UberX Share în București. Această nouă opțiune este cea mai convenabilă și sustenabilă modalitate de transport și oferă pasagerilor posibilitatea de a împărți cursele cu alți utilizatori și de a le reduce costul cu până la 30%. Uber își menține angajamentul pentru accesibilitate și libertatea de a alege, abordând provocări urbane prin dezvoltarea soluțiilor de mobilitate mai ecologice și mai eficiente în România.

Prezența Uber în România 

De la prima călătorie într-o zi friguroasă de februarie în 2015, până la prezența pe străzile a 22 de orașe din România, pasagerii și șoferii care aleg să conducă cu Uber au acoperit până acum 826 milioane de kilometri. Numerele mari nu sunt doar despre distanța în sine, ci și despre cei 9 ani de conectare a comunităților și crearea oportunităților economice.

Creșterea Uber în România reflectă devotamentul companiei pentru accesibilitate și libertatea de a alege. În plus, ridesharingul devine o componentă importantă a societății, fiind soluția pentru mobilitate urbană. Este important ca românii să aibă posibilitatea de a alege cum vor să ajungă la destinație – fie cu ajutorul transportului public, a taxiurilor sau prin conveniența unei aplicații de ridesharing.

Povești de la volan

În spatele tuturor numerelor mari se află șoferii care aleg să conducă cu Uber. Recunoscând devotamentul acestora în ultimii 9 ani, un șofer deține recordul pentru cele mai multe călătorii evaluate cu 5 stele pe parcursul întregii sale cariere – un număr impresionant de 34.000 de călătorii. În plus, o femeie șofer iese în evidență cu un număr de 16.000 de călătorii evaluate cu 5 stele.

Produsele Uber 

De la produsul standard UberX și până la cel premium, Uber Black, aplicația și-a diversificat serviciile pentru a îndeplini nevoile utilizatorilor. Câteva dintre cele mai importante produse Uber în România sunt:

  • UberX: Pentru un pasager sau grupuri mici, această opțiune este disponibilă în toate cele 22 de orașe din România în care Uber este prezent;
  • Uber Comfort: Oferă un nivel extra de confort, opțiunea fiind disponibilă în București, Cluj-Napoca și Timișoara;
  • Uber Green: Promovând transportul eco-friendly, Uber Green este disponibil în București și Timișoara, punând accent pe utilizarea vehiculelor electrice sau hibride;
  • Uber Black: Lansat exclusiv în București în 2023, Uber Black oferă pasagerilor o experiență premium;
  • UberX Share: Introdus în februarie 2024, produsul este disponibil în București, fiind cea mai convenabilă modalitate de a călători cu Uber. O călătorie cu UberX Share poate fi cu până la 30% mai ieftină decât una cu UberX.

Aplicația a integrat și trotinetele electrice Lime în vara lui 2020, oferind bucureștenilor o opțiune convenabilă și mai sustenabilă pentru distanțele scurte în zonele centrale. Utilizatorii beneficiază și de opțiunea Uber Reserve, prin care pot programa curse cu până la 30 de zile în avans, fie că este vorba de călătorii spre aeroport, activități recurente sau întâlniri importante.

Siguranța ca prioritate 

Uber depune eforturi constante pentru ca fiecare cursă să fie una sigură, fiind mai mult decât o aplicație care ajută utilizatorii să ajungă din punctul A în punctul B. Partenerii licențiați trebuie să îndeplinească o serie de cerințe obligatorii, opțiunile de siguranță includ un PIN de verificare sau partajarea statusului cu persoane de încredere – siguranța este, astfel, o parte integrală a identității Uber.

Angajamente de viitor
În perioada următoare, Uber rămâne dedicat dezvoltării serviciilor sale în România. Prin colaborarea cu autoritățile și cu șoferii, compania își propune să utilizeze tehnologia pentru a adresa provocări urbane comune precum aglomerația, poluarea și lipsa parcărilor. Mai mult, Uber ajută la evoluția spre un viitor verde, prin crearea unei experiențe de mobilitate mai eficiente și mai sustenabile pentru fiecare locuitor al orașelor în care este disponibil. Compania se angajează să devină o platformă de mobilitate cu zero emisii până în 2040, în 10.000 de orașe și șase continente, toate călătoriile urmând să fie realizate în vehicule cu zero emisii poluante, transport public și servicii de micro-mobilitate.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Mare atentie la calitatea serviciilor…anumite masini arata chiar mai rau decat taxiurile…iar unii soferi sunt mai agresivi in trafic decat taximetristii…si tarifele sunt cum sunt…