G4Media.ro

București: Linie de tramvai care să lege cartierele Pantelimon şi Pipera, aprobată…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

11 comentarii

  1. Lipsea tramvai pe Doamna Ghica. Deci dupa 2 ani de santier, mai stam inca x ani, unde x e de la 5 la infinit. De solutie tehnica nu mai vorbesc. Doamna Ghica (intre Petricani si Colentina) are 4 benzi acum, dupa ce au defrisat copacii de pe o latura. E prea ingusta pentru tramvai!!! Pe langa pasaj trebuie sa ai bretea spre Colentina. Demolati ma blocurile ca sa largiti spatiul. De ce credeti ca Ceausescu nu a facut tramvai pe acolo. Ca ala avea mai mult creier ca voi…de aia!! Iar solutia la trafic este: FINALIZATI PASAJUL!!!. Traficul se va dilua. Tramvai puteti pune pe Doamna Ghica de la intersectia cu Colentina spre Pantelimon, ca acolo exista loc pe mijloc.

    • din ce stiu, pasajul nu era prevazut cu linie de tramvai.

    • Ia de voteaz-o din nou pe firea, ca ea ti-a gandit pasajul cu finalizare in 5 ani.

    • linia de tramvai va trece peste pasajul de la d-na ghica cu colentina. intr-adevar, firea nu a vrut tramvai peste pasaj si l-a proiectat cu doar 2 benzi pe sens. totusi mai nou s-a hotarat ca una din benzi va fi pentru tranvai + auto.

  2. Liniile de tramvai sunt risipa de bani.
    Troleibuzele sunt mult mai ieftine, atat de procurat cat si de intretinut.
    Este mai usor ca troleibuzele sa imparta o banda speciala cu autobuzele, vehiculele aflate in misiune si eventual cu taxi-urile.
    Avantaj pentru soferi pentru ca nu-si mai rup masinile la trecerea peste linia de tramvai, pentru cladiri pentru ca nu mai incaseaza vibratii.
    Nicusor ori a ramas blocat pe solutii de acum 70 de ani ori incearca sa spele niste sume mai mari.

    • Tramvaiul e cel mai rapid. Nu știu de ce ar lua cineva troleibuzul în condițiile în care stai în trafic ca în mașina personala. Important e ca oamenii sa își lase mașinile acasă (poluare mai putina) și sa ajungă mai repede unde au treaba (mai puțin timp pierdut).

    • tramvaiul este cel mai economic mijloc de transport in comun. poate transporta foarte multi pasageri si are durata de exploatare foarte mare (zeci de ani).

  3. Tramvai , nu troleu , tramvaiul are capacitate mare de transport comparativ cu un troleibuz . Toti trebuie sa intelegem ca orasul are nevoie de un transport public eficient , pentru viitorul orasului , nu este important ca noi cei de azi sa nu ne zdruncinam cazanele sh din Germania sau ca nu suportam din apartamente zgomotul tramvaiului , vinde si muta-te in zona limitrofa orasului . Urasc USR-ul din toti rarunchii , dar omul asta macar se prezinta cu cate ceva fata de fostul primar ( al PSD ) . Concluzie : nu trebuie sistematizat orasul asta pentru masini personale , ci facititata deplasarea mijloacelor de transport public si folosirea acestora de catre oameni ( si asa sunteti bombe , nu stiti sa conduceti ).

  4. Primăria nu știe ca exista linia de tramvai 36 , acest tramvai leagă Delfinului cu Pipera.
    Mai bine grăbiți terminarea pasajului.

    • cu un ocol prin sos pantelimon, ziduri mosi, maica domnului.
      prin 2015, 2016 faceam cel putin 45 de minute, pe ruta bd chisinau – dimitrie pompei.

  5. Exista linia 243 care făcea același lucru …CFR Constanța, Cora Pantelimon….