G4Media.ro

BREAKING Record de decese COVID în ultima zi: 357 de oameni au…

Foto: Inquam Photos/ George Călin

BREAKING Record de decese COVID în ultima zi: 357 de oameni au murit / 13.854 de infectări noi în ultimele 24 de ore / 1561 de pacienți la ATI / 424 minori internați

357 de decese COVID au fost înregistrate în ultimele 24 de ore, fiind un record absolut de la începutul pandemiei. AU fost raportate și 28 de decese anterioare. 13.854 infectări noi au fost confirmate.

1.561 de pacienți sunt în stare gravă la ATI. 424 de minori sunt internați: 401 în secții și 23 la ATI.

Din totalul de 385 de pacienți decedați, 352 erau nevaccinați și 33 vaccinați. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 38 și 86 de ani. Dintre pacienții decedați vaccinați, 32 prezentau comorbidități și 1 nu prezenta comorbidități.

În data de 8 octombrie 2021, conform datelor existente în aplicația alerte.ms, la nivel național există 1.502 de paturi de ATI destinate pacienților COVID-19. În București sunt avizate de DSP 320 paturi de ATI pentru pacienții de COVID-19.

De asemenea, la nivel național există o rezervă operațională de 131 paturi ATI destinate pacienților de COVID-19.
Aceste paturi sunt activate, în dinamică, acolo unde numărul pacienților ATI depășește capacitatea secțiilor principale.
Situația paturilor suplimentare o aveți în tabelul pe care vi-l trimitem alăturat.

1.561 paturi ATI sunt ocupate la nivelul întregii țări.

La nivel national există în acest moment 1 pat ATI destinat COVID-19, în județul Timiș. În Municipiul București nu mai sunt libere paturi ATI pentru pacienții bolnavi de COVID-19, altele decât cele rezervate special pentru persoane cu anumite condiții medicale care sunt și confirmate cu SARS-COV-2.

Buletinul de presă:

Până astăzi, 8 octombrie, pe teritoriul României au fost înregistrate 1.332.221 de cazuri de infectare cu noul coronavirus (COVID – 19), dintre care 3.407 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

1.164.547 de pacienți au fost declarați vindecați.

În ultimele 24 de ore au fost înregistrate 13.854 de cazuri noi de persoane infectate cu SARS – CoV – 2 (COVID – 19), dintre care 266 sunt ale unor pacienți reinfectați, testați pozitiv la o perioadă mai mare de 180 de zile după prima infectare.

Distribuția pe județe a cazurilor per total și a celor noi o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

Nr. crt. Județ Număr de cazuri confirmate(total) Număr de cazuri nou confirmate Incidența  înregistrată la 14 zile
1. Alba 24598 167 5,09
2. Arad 28899 355 6,07
3. Argeș 31699 306 4,08
4. Bacău 31367 231 3,45
5. Bihor 33873 300 3,97
6. Bistrița-Năsăud 15631 157 5,07
7. Botoșani 17838 178 3,92
8. Brașov 49340 412 4,90
9. Brăila 15706 161 4,18
10. Buzău 15427 191 3,61
11. Caraș-Severin 13979 96 4,12
12. Călărași 12751 150 4,29
13. Cluj 68282 600 7,13
14. Constanța 51356 458 5,65
15. Covasna 9411 84 1,95
16. Dâmbovița 25896 234 3,31
17. Dolj 34778 357 6,94
18. Galați 32329 232 3,96
19. Giurgiu 13529 193 5,69
20. Gorj 11197 129 2,93
21. Harghita 9589 69 2,07
22. Hunedoara 26570 184 4,59
23. Ialomița 13220 152 5,10
24. Iași 52911 606 5,75
25. Ilfov 56076 553 12,62
26. Maramureș 25564 166 4,47
27. Mehedinți 11289 186 6,31
28. Mureș 27274 252 3,06
29. Neamț 23135 239 3,58
30. Olt 18623 217 5,47
31. Prahova 43378 547 5,78
32. Satu Mare 16825 111 3,45
33. Sălaj 13493 141 6,03
34. Sibiu 30188 206 4,52
35. Suceava 31144 299 4,22
36. Teleorman 17646 148 6,03
37. Timiș 67883 577 9,50
38. Tulcea 9842 101 3,42
39. Vaslui 20359 250 4,27
40. Vâlcea 19126 250 4,05
41. Vrancea 13040 135 3,26
42. Mun. București 227938 2665 12,24
43. Din străinătate** 1521 13
44. Cazuri noi nealocate pe județe  

 

17701*

796
 TOTAL 1.332.221 13.854

                                                                                          

 

 

*Referitor la „cazurile noi nealocate pe județe”, facem precizarea că numărul acestora este determinat de modificările aduse platformei electronice prin care sunt raportate și centralizate rezultatele testelor pentru noul coronavirus. Astfel, conform noii metodologii, centrele de testare introduc în mod direct rezultatele testelor realizate, urmând ca de la nivelul Direcțiilor de Sănătate Publică să fie realizată ancheta epidemiologică și atribuite cazurile pozitive județului/localității de care aparțin persoanele infectate.

**În ceea ce privește cazurile din străinătate, acestea sunt cazuri ale unor cetățeni care au venit în România fiind infectați în alte țări. Aceste cazuri au fost cuprinse în totalul cazurilor noi nealocate pe județe.

 

Coeficientul infectărilor cumulate la 14 zile, raportate la 1.000 de locuitori este calculat de către Direcțiile de Sănătate Publică, la nivelul Municipiului București și al județelor. Mai jos aveți graficul realizat în baza raportărilor primite de CNCCI de la Direcțiile de Sănătate Publică:

Distinct de cazurile nou confirmate, în urma retestării pacienților care erau deja pozitivi, 1.198 de persoane au fost reconfirmate pozitiv. Distribuția pe județe a acestor cazuri o regăsiți în tabelul de mai jos.

 

 Nr. Crt. JUDEȚ Probe pozitive la retestare
1 ALBA 12
2 ARAD 40
3 ARGEŞ 31
4 BACĂU 20
5 BIHOR 12
6 BISTRIŢA-NĂSĂUD 8
7 BOTOŞANI 21
8 BRĂILA 6
9 BRAŞOV 32
10 BUZĂU 37
11 CĂLĂRAŞI 6
12 CARAŞ-SEVERIN 11
13 CLUJ 27
14 CONSTANŢA 54
15 COVASNA 15
16 DÂMBOVIŢA 11
17 DOLJ 14
18 GALAŢI 17
19 GIURGIU 7
20 GORJ 16
21 HARGHITA 9
22 HUNEDOARA 24
23 IALOMIŢA 19
24 IAŞI 75
25 ILFOV 47
26 MARAMUREŞ 15
27 MEHEDINŢI 9
28 MUNICIPIUL BUCUREŞTI 197
29 MUREŞ 22
30 NEAMŢ 107
31 OLT 46
32 PRAHOVA 25
33 SĂLAJ 16
34 SATU MARE 21
35 SIBIU 9
36 SUCEAVA 48
37 TELEORMAN 40
38 TIMIŞ 45
39 TULCEA 6
40 VÂLCEA 1
41 VASLUI 11
42 VRANCEA 9
Total 1.198

 

Până astăzi, 38.927 de persoane diagnosticate cu infecție cu SARS – CoV – 2 au decedat.

 

În intervalul 07.10.2021 (10:00) – 08.10.2021 (10:00) au fost raportate de către INSP 385 de decese (184 bărbați și 201 femei), dintre care 28 de decese anterioare intervalului de referință, ale unor pacienți infectați cu noul coronavirus, internați în spitalele din Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Caraș-Severin, Călărași, Cluj, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Satu Mare, Sălaj, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vâlcea, Vrancea și Municipiul București.

 

Dintre cele 385 de decese, 1 a fost înregistrat la categoria de vârstă  30-39 ani, 18  la categoria de vârstă 40-49 ani, 37 la categoria de vârstă 50-59 ani, 105 la categoria de vârstă 60-69 ani, 120 la categoria de vârstă 70-79 ani și 104 la categoria de vârstă peste 80 ani.

 

364 dintre decesele înregistrate sunt ale unor pacienți care au prezentat comorbidități, 17 pacienți decedați nu au înregistrat comorbidități, iar pentru 4 pacienți decedați nu au fost raportate comorbidități până în prezent.

Sunt raportate 28 de decese anterioare intervalului de referință, produse în luna septembrie 2021, ale unor pacienți din județele Brăila, Bihor, Galați, Ilfov, Maramureș, Prahova, Teleorman și Municipiul București. În intervalul de referință (ultimele 24 de ore) au fost înregistrate 357 de decese.

Din totalul de 385 de pacienți decedați, 352 erau nevaccinați și 33 vaccinați. Pacienții decedați vaccinați aveau vârste cuprinse între 38 și 86 de ani. Dintre pacienții decedați vaccinați, 32 prezentau comorbidități și 1 nu prezenta comorbidități.

 

În unitățile sanitare de profil, numărul total de persoane internate cu COVID-19 este de 15.467. Dintre acestea, 1.561 sunt internate la ATI.

Din totalul pacienților internați, 424 sunt minori, 401 fiind internați în secții și 23 la ATI.

 

Până la această dată, la nivel național, au fost prelucrate 9.794.441 de teste RT-PCR și 3.566.378 de teste rapide antigenice. În ultimele 24 de ore au fost efectuate 23.776 de teste RT-PCR (12.415 în baza definiției de caz și a protocolului medical și 11.361 la cerere) și 42.239 de teste rapide antigenice.

 

Pe teritoriul României, 100.809 persoane confirmate cu infecție cu noul coronavirus sunt în izolare la domiciliu, iar 13.894 de persoane se află în izolare instituționalizată. De asemenea, 74.870 de persoane se află în carantină la domiciliu, iar în carantină instituționalizată se află 250 de persoane.

 

În ultimele 24 de ore, au fost înregistrate 7.875 de apeluri la numărul unic de urgență 112 și 705 la linia TELVERDE (0800 800 358), deschisă special pentru informarea cetățenilor.

 

Ca urmare a încălcării prevederilor Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, polițiștii și jandarmii au aplicat, în ziua de 7 octombrie, 1.583 de sancțiuni contravenționale, în valoare de 331.250 lei.

 

Reamintim cetățenilor că Ministerul Afacerilor Interne a operaționalizat, începând cu data de 04.07.2020, o linie TELVERDE (0800800165) la care pot fi sesizate încălcări ale normelor de protecție sanitară.

Apelurile sunt preluate de un dispecerat, în sistem integrat, și repartizate structurilor teritoriale pentru verificarea aspectelor sesizate.

 

În ceea ce privește situația cetățenilor români aflați în alte state, 23.753 de cetățeni români au fost confirmați ca fiind infectați cu SARS – CoV – 2 (coronavirus): 2.543 în Italia, 16.946 în Spania, 198 în Marea Britanie, 129 în Franța, 3.124 în Germania,  95 în Grecia, 49 în Danemarca, 37 în Ungaria, 28 în Olanda, 2 în Namibia, 5 în SUA, 8 în Suedia,  145 în Austria, 22 în Belgia, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 75 în Elveția, 4 în Turcia, 2 în Islanda, 2 în Belarus, 8 în Bulgaria, 23 în Cipru, 4 în India, 5 în Ucraina, 8 în Emiratele Arabe Unite, 17 în Republica Moldova, 3 în Muntenegru, 218 în Irlanda, 5 în Singapore, 5 în Tunisia, 10 în Republica Coreea, 2 în Bosnia și Herțegovina, 2 în Serbia, 3 în Croația și câte unul în Argentina, Luxemburg, Malta, Brazilia, Kazakhstan, Republica Congo, Qatar, Vatican, Portugalia, Egipt, Pakistan, Iran, Slovenia, Federația Rusă, Finlanda, Polonia, Kuweit și Nigeria. De la începutul epidemiei de COVID-19 (coronavirus) și până la acest moment, 194 de cetățeni români aflați în străinătate, 37 în Italia, 19 în Franța, 43 în Marea Britanie, 60 în Spania, 14 în Germania, 2 în Belgia, 3 în Suedia, 5 în Irlanda, 2 în Elveția, 2 în Austria, unul în SUA, unul în Brazilia, unul în Republica Congo, unul în Grecia, unul în Iran unul în Polonia și unul în Bulgaria, au decedat.

Dintre cetățenii români confirmați cu infecție cu noul coronavirus, 798 au fost declarați vindecați: 677 în Germania, 90 în Grecia, 18 în Franța, 6 în Japonia, 2 în Indonezia, 2 în Namibia, unul în Luxemburg, unul în Tunisia și unul în Argentina.

Notă: aceste date sunt obținute de misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României în străinătate, fie de la autoritățile competente din statele de reședință, în măsura în care aceste date fac obiectul comunicării publice, fie în mod direct de la cetățenii români din străinătate.

 

Le reamintim cetățenilor să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358. Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor și este valabilă pentru apelurile naționale, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 20.00. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor, +4021.320.20.20.

 

În continuare vă prezentăm situația privind infectarea cu virusul SARS – CoV – 2 la nivel european și global:

 

În intervalul 30 septembrie 2021 – 7 octombrie 2021, au fost raportate 38.546.503 de cazuri în UE / SEE. Cele mai multe cazuri au fost înregistrate în Franţa, Italia, Spania și Germania.

Începând din 15 decembrie, CEPCB a întrerupt publicarea datelor privind numărul cazurilor confirmate și numărul cetățenilor decedați, atât în UE / SEE, Regatul Unit, Monaco, San Marino, Elveția, Andorra, cât și la nivel global. Aceste raportări sunt actualizate săptămânal.

 

 

ŢARA

 

CAZURI

CONFIRMATE

DECEDAȚI

 

Regatul Unit 7.900.680  (+236.450) 136.953    (+785)
Franţa 7.027.059    (+32.740) 116.798    (+335)
Spania 4.965.399    (+13.759)   86.527    (+229)
Italia 4.682.034    (+21.720) 131.031    (+334)
Germania 4.255.388    (+55.988)   93.793    (+390)

Sursă: Centrul European pentru Prevenirea și Controlul Bolilor (CEPCB) (https://www.ecdc.europa.eu/en)

 

 

 

SITUAȚIE GLOBALĂ LA 7 OCTOMBRIE 2021

 

CAZURI CONFIRMATE DECEDAȚI
 235.611.921  (+3.128.739)  4.809.532  (+56.169)

* Datele referitoare la numărul persoanelor vindecate, raportate zilnic în mod defalcat pe state și la nivel global, au încetat să fie prelucrate și comunicate de către centrul specializat în agregarea datelor de acest tip, respectiv Johns Hopkins CSSE.

** Datele din paranteze reprezintă numărul de cazuri noi, în intervalul 30 septembrie 2021 – 7 octombrie 2021.

*** CEPCB precizează că actualizările la nivel național sunt publicate pe coordonate diferite de timp și procesate ulterior, ceea ce poate genera discrepanțe între datele zilnice publicate de state și cele publicate de CEPCB.

 

Grupul de Comunicare Strategică

 

 

Foto: Inquam Photos/ George Călin

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

99 comentarii

  1. Merci cioabă1 et co pentru ajutor! Nu rămân datoare, plătesc eu vasectomia!
    :)))))

  2. chiar daca pare trecut varful ,sosoci vor mai muri vreo luna ca asa e la covid.

    • Vor muri oameni, vaccinati si nevaccinati.
      Daca sosoc inseamna „om”, atunci tu nu te incadrezi.

    • @AB
      scoate mă moașta din gură! e caca!
      :)))))

    • Varful nu a trecut,se testeaza tot mai putini oameni,de cand au eliminat testul negativ de la certificatul verde,e artificiala scaderea.

    • @AB

      Scoate mă moașta din gură! e câh!
      :)))))

    • Yup, numarul de infectati nu e o metric buna, decat ca un minim.
      Numerele de morti si a celor din ATI sunt cele pe care te poti baza mai mult.

    • @AB
      Da, din pacate vor muri si vaccinati si ne-vaccinati.
      Dar proportia deceselor in randul ne-vaccinatilor nu-ti sare in ochi?
      Daca am fi fost toti vaccinati am fi avut mult mai putini morti.
      Nu era mai bine?
      Si inca ceva: nu vreau sa cobesc, dar datele din valurile anterioare (din toate tarile) au aratat ca, din momentul in care se colmateaza spitalele, creste si procentul de decese din total infectati.Care decese vor veni in marea majoritate tot de la ne-vaccinati…
      Te rog frumos, fa un pas in spate, putina decenta…

    • @AB: Spune-mi si dumneata cam care ar fi cifra de decese zilnice de la care ai catadixi sa-ti incalci „drepturile” si sa te vaccinezi? Si cat de jos ar trebui sa fie riscul de deces asociat vaccinului de la care ai catadixi sa ti-l administrezi?

    • Am facut Covid, nu ma voi vaccina niciodata cu vaccinurile existente.
      Dintre vaccinurile in pregatire, Novavax suna promitator.
      In orice caz, inainte sa iau in considerare vaccinarea, imi voi testa imunitatea celulara si daca e prezenta nu ma voi vaccina indiferent de vaccin, rata de mortalitate si orice alte conditii i-ar mai trece lu tiberius prin cap.

    • @AB: Si mai zici ca nu esti a nalfabet functional…pai daca erai unul din ghinionistii (aia 5%) care ajung in spital? Nu e riscum mai mare decat cel de a pati ceva de la vaccin? Si mai zici ca nu esti sociopat…nu te doare rata de mortalitate, nu te intereseaza riscul de reinfectie (implicit de a ajunge in spital si a consuma resurse), nu iti pasa ca imunitatea naturala e mai slaba decat cea prin vaccin (dovedit prin studii) iar riscul de a infecta pe altii e sporit daca nu esti vaccinat. Totul pana la a face o injectie nedureroasa cu efecte secundare neglijabile, asta nu! Grija ta fata de aproapele tau ma induioseaza…

    • @cafeadedimineata
      Nu am nimic impotriva vaccinarii sau vaccinatilor, cine vrea sa se vaccineze, sa o faca.
      Parerea mea este ca doar cei la risc ar trebui sa se vaccineze, dar daca vreun tanar sanatos doreste, n-are decat.

      Problema mea cu vaccinarea este ca se vrea obligatorie, si de asemenea se doreste conditionarea exercitarii drepturilor noastre fundamentale de un status arbitrar, de vaccinat.

      Trebuie sa recunoasteti ca sunt multe semne de intrebare cu privire la masurile autoritatilor, de la faptul ca nu s-au pregatit cu nimic pentru acest val, apoi ca sunt cenzurate tratamentele precoce, ca trecerea prin boala este aproape nerecunoscuta, sau ca introduc masuri discrimnatorii anticonstitutionale ca si cum e absolut normal sa se intample (si toti comentacii pro-vaccinare aplauda).

    • @tiberius

      Numai minciuni debitezi, iar cea mai mare e aia cu „imunitatea naturala e mai slaba decat cea prin vaccin”, cand de fapt e logic si demonstrat ca e mai cuprinzatoare si de vreo 10-20 de ori mai eficienta ca vaccinul vs infectie.

      Si restul comentariului tau e format exclusiv din dezinformari, de la procentul ala de 5% pana la „efecte secundare neglijabile”.

    • Vise umede faraoane! Platoul este la 70% din varf si este constant pe toată perioada iernii până in primăvara-vara!
      Si încă NU este platoul!

    • Avem o crestere de 27% a numarului de cazuri fata de vinerea trecuta, deci e discutabil daca am trecut varful. Dar pare sa existe o tendinta de formare a unui platou.

      Singura intrebare e daca tendinta e reala, sau s-a ajuns la limita capacitatii de testare.

    • @Vlad

      Doar aparent e o dendință de stabilizare pentru că, speculez un pic.
      După cum îi cunosc eu pe români pariul meu este că le e teamă să declare simptomele din varii motive: evitarea izolării, teama de spital, speranța prostească că „e o simplă răceală, trece de la sine” și uite așa se explică aglomerația de la ATI și creșterea numărului de decese.

      Deci chiar dacă pare paradoxal, numărul de cazuri grave și decese este în creștere în pofida faptului că numărul de infectări noi, înregistrate oficial, fluctuează în jurul unei valori care ar părea a fi un platou. Singurele cifre cât de cât de încredere sunt doar la ATI și la decese care indică clar o tendință susținută de agravare a situației.

      Și până la urmă, ce relevanță mai au și ce ajutor mai pot oferi statisticile despre COVID? Niciuna! Molima a preluat controlul.
      Deja, așa cum orice familie are rude plecate definitiv din țară, tot așa cu toții avem pe cineva din anturajul apropiat care a murit de COVID și pe altcineva care neagă vehement beneficiile vaccinării. (cunosc pe cineva care spune că nu se vaccinează pentru că Dumnezeu nu i-a transmis niciun semnal că trebuie să se vaccineze, om cu carte și de condiție socială bună de altminteri)

      hai că termin. precis pentru mulți mi-am bătut gura de pomană. mă rog, îi privește.

      Multă sănătate tuturor! TUTUROR, da? 🙂

    • oameni , neoameni , NU VA VACCINATI ! fiti luptatori cu mainile goale !

    • @AB sosoc inseamna om credul , needucat , manipulabil .Ai dreptate, nu ma incadrez!

    • @AB
      Ma bucur ca putem polemiza civilizat.
      Si chiar ma bucur ca si dumneata consideri ca cei la risc trebuie sa se vaccineze.
      Am mai aflat dintr-o postare a dumitate ca ai trecut prin boala. Felicitari, poti sa stai mai relaxat acum, avand anticorpi (nu se stie insa pentru cat timp, dar asta este o alta poveste, si eu sper ca imunitatea sa fie de lunga durata, altfel nu mai scapam nicioadata de nebunia asta).
      Si eu sunt de parere ca autoritarile din Romania sunt i.m.b.e.c.i.l.e si multe masuri au fost aiurea. Eu nu mai am nicio asteptare de la ele. Ma ghidez insa dupa autoritatile din tarile nordice si din Israel, care-si protejeaza populatiile. Si acolo rata de vaccinare e mare si, in consecinta, decesele sunt mult mai putine.
      Unde ne „despartim” este acolo unde dumneata afirmi in repetate randuri ca vaccinurile sunt „experimentale” si „daunatoare”. Prin aceste afirmatii practic dumneata indemni la ne-vaccinare. Aici cred ca gresesti: tie „iti da mana” sa privesti virusul mai detasat, doar te-ai imbolnavit si ai scapat.
      Dar altii nu sunt in situatia dumitale: inca nu au trecut prin boala si nu stiu cum vor reactiona. Unii poate vor muri, altii vor vor avea sechele pe termen lung. In sensul asta te-am rugat sa faci un pas in spate.
      Dumneata „te-ai vazut cu sacii in caruta” , te-ai infectat si te-ai vindecat. Nu le sugera si altora sa faca acelasi lucru.
      Vaccinul e singura si cea mai la indemana arma pe care o avem acum. Nu e perfecta, dar e cea mai buna la ora actuala.
      Tratament etiologic (adica cel care previne sau trateaza infectarea) nu exista. Exista doar tratament simptomatic (de la paracetaol , la regulori de imunitate sau anticorpi monoclonali). Dar trateaza DOAR simptomele si nu cauza. Castiga TIMP pentru organism sa lupte cu virusul, nu-l elimina. Daca organismul nu e suficient de puternic (si atentie, nici prea puternic nu trebuie sa fie, ca apare furtuna de citokine, cand organismul reactioneaza violent si-si ataca propriile celule) nu face fata si omul moare.
      Si te rog nu mai insista cu Ivermectina si Hidroxiclorochina. Nu e nicio conspiratie mondiala daca nu le introduc acum tarile civilizate in schema de tratament. Pur si simplu s-a demonstrat prin studii clinice ca nu functioneaza. Au incercat in India sa-l foloseasca, Pana nu a inceput campania masiva de vaccinare, mortalitatea nu a scazut.

    • despre India

      Nu dezinforma (intentionat sau nu)!

      Ive.rmectina este in kitul gratuit care se distribuie pop.ulatiei. Iver.mectina este cea care a aplatizat curba in India, nu vaccinarea.

      Vaccinarea in India este abia acum la 18%, mult sub noi (vezi ourworldindata.org). In 20 iunie, cand valul era deja trecut, erau la 3.5% vaccinati complet!

    • @AB
      pe dracu’ să te scuture ivermectină în India. ia de citește un ziar indian: indiatoday.in/fact-check/story/fact-check-no-icmr-hasn-t-prescribed-this-drug-to-prevent-covid-19-1720939-2020-09-11

    • @Satana

      De obicei nu ma obosesc sa iti raspund, dar acum dezinformezi.

      Articolul ala e din septembrie 2020.

    • @cafeadedimineata

      Am uitat sa precizez totusi, este o situatie in cazul careia sunt total impotriva vaccinarii, si este vorba de copiii sanatosi. Raportul risc/beneficiu pentru ei este foarte nefavorabil.

    • @AB
      NICIO DEZINFORMARE! poate-n capul tău!
      Da, știrea e din 2020, pentru că atunci a apărut duma cu ivermectina în India. Și de atunci nu s-a schimbat nimic!

      Te poftesc să mă faci de rușine citând surse oficiale indiene că în India se prescrie ivermectină pentru tratamentul COVID!
      Ia hai! Fii tu cel ce se ia la trântă cu mine și care mă face de cacao! :)))))

    • @AB
      NICIO DEZINFORMARE! poate-n capul tău!
      Da, știrea e din 2020, pentru că atunci a apărut duma cu ivermectina în India. Și de atunci nu s-a schimbat nimic!

      Te poftesc să mă faci de rușine citând surse oficiale indiene că în India se prescrie ivermectină pentru tratamentul COVID!
      Ia hai! Fii tu cel ce se ia la trântă cu mine și umple-mă de respect! :)))))

    • Se pare ca amandoua medicamentele tocmai au fost scoase din schema COVID in India, in ciuda faptului ca 7 din 13 studii au gasit efecte pozitive:
      http://www.msn.com/en-in/news/other/why-hcq-and-ivermectin-were-removed-from-india-s-covid-19-treatment-protocol/amp/ar-AAOOM1V
      Ceea ce, evident, inseamna ca au fost folosite pana acum.

      In rest, nu vei gasi in presa „obisnuita” referinte la IVM in India, pentru ca se ascunde acest lucru. Daca iti dau link din presa „conspirationista” ma indoiesc ca are vreun efect…

      Ma astept ca in curand India sa se indrepte catre un nou val, daca tot au luat aceasta decizie inteleapta si apasa tare pe vaccinare.

    • Și nu e bine?

    • Se pare ca amandoua medicamentele tocmai au fost scoase din schema COVID in India, in ciuda faptului ca 7 din 13 studii au gasit efecte pozitive:
      msn.com/en-in/news/other/why-hcq-and-ivermectin-were-removed-from-india-s-covid-19-treatment-protocol/amp/ar-AAOOM1V
      Ceea ce, evident, inseamna ca au fost folosite pana acum.

      In rest, nu vei gasi in presa „obisnuita” referinte la IVM in India, pentru ca se ascunde acest lucru. Daca iti dau link din presa „conspirationista” ma indoiesc ca are vreun efect…

      Ma astept ca in curand India sa se indrepte catre un nou val, daca tot au luat aceasta decizie inteleapta si apasa tare pe vaccinare.

      @Cioby
      Nu scriu pentru ei.
      Si 10 oameni (altii, nu postacii) daca citesc ce scriu eu aici si incearca sa gandesca singuri dupa aia daca am sau nu dreptate, eu sunt multumit.

    • Mai puține pensii, mai puține ajutoare, mai putini bugetari sau bugetofagi. Totul este în grafic.

    • să tufem cu materialul clientului!

      din linkul tău: „The decision was taken after experts found that these drugs have little to no effect on Covid-related mortality or clinical recovery of the patient.”

      deci ce spuneai mai sus? că „Iver.mectina este cea care a aplatizat curba in India, nu vaccinarea.” ???

      deci ia cu lămâie să nu ți se aplece de la mâncat norocel maro direct din troacă! :)))))

    • să râdem cu materialul clientului!

      din linkul tău: „The decision was taken after experts found that these drugs have little to no effect on Covid-related mortality or clinical recovery of the patient.”

      deci ce spuneai mai sus? că „Iver.mectina este cea care a aplatizat curba in India, nu vaccinarea.” ??? cine e de fapt dezinformator si mincinos? :)))))

      deci ia cu lămâie să nu ți se aplece de la mâncat „baftă” direct din troacă! :)))))

    • Experts cited 13 systematic reviews of which 7/13 showed mortality benefit

      Deci au luat decizia de a elimina IVM desi parea sa aduca beneficii.
      Nu pare sa fie altceva decat capitularea globala in fata BigPharma, care s-a extins si in India pana la urma.

      Vom vedea in lunile urmatoare ce efecte va avea asta pentru India.

    • Experts cited 13 systematic reviews of which 7/13 showed mor.tality benefit

      Deci au luat decizia de a elimina IVM desi parea sa aduca beneficii.
      Nu pare sa fie altceva decat capitularea globala in fata BigPharma, care s-a extins si in India pana la urma.

      Vom vedea in lunile urmatoare ce efecte va avea asta pentru India.

    • @AB

      lasă vrăjeala și explică ce-ai debitat mai sus: „Iver.mectina este cea care a aplatizat curba in India, nu vaccinarea.” !!!
      A fost, sau n-a fost o aberație și-o minciună, băi pinocchistule? :)))))

    • Dupa cum am zis, nu vei gasi lucruri pozitive despre ivermectina in presa oficiala.
      Pe site-urile „conspirationiste”, de exemplu:

      covid19criticalcare.com/ivermectin-in-covid-19/epidemiologic-ana lyses-on-covid19-and-ivermectin/
      (e un spatiu in adresa, altfel nu trece de filtre)

      Dar ma indoiesc ca vei intelege sau lua tu in considerare asa ceva.

    • @AB

      și atunci pe ce te-ai bazat când ai făcut afirmația că „Iver.mectina este cea care a aplatizat curba in India, nu vaccinarea.” ? Pe principiul că „și minciuna e vorbă” ? :)))))

    • Dupa cum am anticipat, nu ai capacitatea sa intelegi graficele alea.
      Vaccinarea practic nu exista in acel moment in India.

      Spor la trollat in continuare.

    • cică „Vaccinarea practic nu exista in acel moment in India.” zou? treacă de la Mine, așa să fie!
      Rămâne totuși întrebarea: atunci pe ce te bazezi când compari vermectina cu vaccinul? Aud???
      :)))))

    • @AB
      ai citit disclaimerul de la site-ul respectiv? oare ți-a scăpat faptul că ce scrie acolo nu are nici o garanție și că cine are nevoie de ajutor pentru COVID să meargă la doctor? :)))))

      băi ce papagal poți să fi! te prostesc ăia în față și tu iei de bun și propagi mai departe :))))))

  3. 1.17.000 cazuri nealocate,PUIE MNL
    2.28 decese neraportate,PUIE MNL
    3.66.000 teste,fata de 76.000 saptamana trecuta,chiar daca au crescut apelurile la 112,PUIE MNL
    4.Ce ati facut pentru a proteja cele 33 de persoane care au murit vaccinate?NIMIC

    • Pai nu vaccinatii tipau ca din gura de sarpe sa fie lasati liberi sa circule ca ei nu iau si nu transmit virusul?
      Nu spuneau ca vor fi foarte protejati?
      Ce e mai dureros e ca mor oameni tineri vaccinati, care chiar au crezut ca sunt protejati!
      Daca te uiti in raportarile oficiale cei din grupele de varsta 20-29, 30-39 care mor sunt vaccinati, din pacate :(.

    • Vaccinatii sunt protejați de forme grave si deces => erau „vacinati” la chiuveta

    • Daca si vaccinatii trebuie protejati, care mai e sensul vaccinului?
      Statisticile zilnice nu mai sunt decat partial relevante. Mereu apar cazuri din trecut si se mai intreaba unii de ce nu au oamenii incredere.

    • Alupigus @Ba, man

      Analfabet distrus vai steaua ta. De se testeaza putin e naspa, de se testeaza mult( aolo ce de cazuri)

    • in primul rand ca deja au trecut 6 luni de la vaccinare, deci sa vii dupa 6 luni sa intrebi la ce e buna vaccinarea arata ca nu ai priceput nimic. tu crezi ca e valabila la infinit doza aia.
      apoi, daca nici dupa ce te uiti la cifre si observi ca sub 10% din aia morti sunt vaccinati nu intelegi la ce foloseste vaccinarea, ma tem ca esti pierdut.
      a, si sa nu uitam falsurile: stii tu cati din aia morti vaccinati chiar erau vaccinati?

    • Vaccimul îți oferă protecție, nu completa, e adevărat, dar totuși, avem 380 de morți, doar 40 vaccinați. Îmi este foarte mila, e adevărat, de cei care chiar și au pus speranța în vaccin, și au crezut, personal, m as duce la mormântul fiecăruia sa spun o rugăciune și sa las o candela.

    • Termina mah cu vrajelile,persoanele care s-au vaccinat sunt aceleași care au respectat și restricțiile,și nu au cerut restricții pentru nevaccinați ,le-a impus statul că sa vă salveze viața cu forța,sa nu mai cheltuie bani cu voi prin spitale. „Geniile” mioritice care nu au purtat masca ,nu au respectat distanțarea,nici macar nu au stat izolați când au fost infectați au urlat un an întreg că cine se teme de covid sa stea in casa. Aceleași „genii” nu s-au vaccinat pentru că e doar o răceală,pentru că ei au antiparazitare și sunt „perfect sănătoși”,iar acum blocheaza accesul întregii țări la servicii medicale pentru că au umplut spitalele sperăm că mai prind o masca de oxigen.Ce e tare că sunt aceiași d.bitoci care acum 2-3 săptămâni îți spuneau că India a scăpat ușor de pandemie,și sunt exact în situația indienilor care se omorau pentru un tub de oxigen. Ori fi scăpat indienii de pandemie dar nu ușor și acum aflam cu toții cum a fost acolo.

    • Care val 6 ? Cine vai mai ajunge !?! Inteligenta pe cap de locuitor va creste pana atunci ! Nu exista COVID ! Nu va lasati pacaliti ! Nu e adevarat ! Virusul nu exista ! Jos masca ! Jos botnita ! Lasati gura oamenilor sa spuna adevatul ! Cu credita inainte ! Hai Romania ! Jos 5Gul ! Desteapta-te romane, Din somnul …

    • Nu ni se spune din cei 400 de copii internați, ce boala au? Și care este starea lor și posibilitatea de vindecare, sau este aruncata asa o cifra în presa pt a creeat isteria mai mare,

  4. Jurnalistii lui peste …. precizati oameni buni faptul ca cifrele pentru cazurile din Europa sunt pe saptamana…. astaia au 32 000 pe saptamana nu pe zi… asta inseamna mai putin de 5000 pe zi … la populatii de 60 70 de milioane..

  5. Principalii raspunzatori : ficusul si catelu si mai nou mintea aia sclipitoare de la educatie!

  6. Pana nu incep sa dispara oameni din apropierea lui, romanul tamp conspirationist nu crede, stie el mai bine, ca a citit pe FB ce a zis altul la fel de prost ca el.

  7. In continuare se fac mai puține teste PCR in definitia de caz decât numărul de infectari din ziua anterioara.Suntem pe cont propriu și pentru prevenție și pentru tratament,incercati sa nu va infectați și mai ales sa nu aveți nevoie de spitalizare pentru nicio altă problema. Până prin decembrie vom avea imunizare accelerata prin boala ceea ce nu ar fi chiar așa rău dacă nu am avea procentele astea de mortalitate mai mari decât Italia in februarie 2020 când nu se știa mai nimic despre acest virus.

  8. @AB
    Da, din pacate vor muri si vaccinati si ne-vaccinati.
    Dar proportia deceselor in randul ne-vaccinatilor nu-ti sare in ochi?
    Daca am fi fost toti vaccinati am fi avut mult mai putini morti.
    Nu era mai bine?
    Si inca ceva: nu vreau sa cobesc, dar datele din valurile anterioare (din toate tarile) au aratat ca, din momentul in care se colmateaza spitalele, creste si procentul de decese din total infectati.Care decese vor veni in marea majoritate tot de la ne-vaccinati…
    Te rog frumos, fa un pas in spate, putina decenta…

  9. Românii au gena lui Decebal,l nu se vaccinarea. Trebuie să fie ca in filmele horror ca sa se convingă.

  10. N-am luat noi Nobelul pentru literatura,dar sigur il luam la alte capitole,mult mai importante.

    Virusologie – pentru lucrarea Facatura secolului- SARS COV2 nu exista,nu a fost izolat si nici vazut cu ochiul liber plutind in ciorba de fasole. Autor Dr. Dana Budeanu, cercetator fruntas la Institutul de cercetare Antena 3.

    Inginerie genetica in alimentatie – Implantarea cipurilor 5G in zeama de varza – Autor Prof. Dr. Sosoaca Diana, centrul de sanatate alimentara Saorma cu de toate,da fara cip

    Drept constitutional – Dacii liberi si libertatile lor. Capitolul Spartul semintelor pe stadion si pe strada nu contravine legilor Sarmizegetusei. Autor Prof. Dr. Ing. George Simion,marketing director Djili Soy Romania

    In cursa pentru premiu mai sunt si Dr. Monica Pop cu lucrarea Poarta ochelari daca vrei sa vezi virusul

    Si sa nu uitam de dr. Adina Alberts, cu Botoxifierea-portile de intrare a virusului in organism vor fi blocate prin supradimensionarea buzelor.

  11. Facts:
    1. 500 de oameni în plus in spitale in 24 h;
    2. Golirea ATI urilor la morgă, sună ca dreak, dar asta s-a întâmplat. Nu stim cati oameni au murit din ATI si cati au fost internați în ATI in ultimele 24 h.
    3. Creste numarul de apeluri la 112, umblă ambulantele ca nebunele in Bucuresti.
    4. Scad testarile făcute de minunată chestie care se cheamă DSP, cu ceva mii.
    5. Scad testarile, in general. Sunt abia 25 000 de teste PCR si o mare de teste rapide.
    6. Consecința punctelor 4 și 5 e scăderea artificială a numărului de cazuri. O iluzie periculoasa de început de platou.
    7. Un număr ireal de cazuri nealocate pe județe, peste 18 500 cu cele de azi.
    8. Apar decesele neraportate din septembrie. Si in perioada 30 septembrie -5 octombrie (cred, sau 4) exista scăderi importante si improbabile de decese, de la 207-208 in 28-89 septembrie la 130 sau cam asa pe 4 sau 5 octombrie.
    9.La ATI se intra doar dacă moare cineva sau e ruda vreunui om „important”.
    10. Probabil, se moare deja si acasă de COVID, vom vedea peste câteva luni sau niciodata cati oameni au murit acasa. 11. Se minte cu nerusinare in continuare, în speranța că trece repede nebunia.
    12.Încăpățânarea iresponsabilă de a nu cere ajutor extern va urca numărul de decese.
    13. Toti martafoii politici sau șefi de ceva intra in spitale, li se gasesc locuri, niciunul nu e pe hol pe scaun sau in vreun cort de triaj.
    14. Încă nu știm cate locuri sunt dosite in spitalele epoletilor.
    15. Un dezastru cauzat de iresponsabilitate, incompetență, nesimtire si agatarea cu orice preț si consecințe de putere. Peste toti, un presedinte nepăsător .:(

    • Excelent comentariu! Mult mai logic si structurat spui ce voiam sa spun eu in comentariul meu!

    • Un dezastru cauzat de pregatirea necorespunzatoare pentru valul 4, cu ministerul sanatatii condus 8 luni de USR, care nu s-au agatat de putere, din contra, au sters putina cand treaba era deja groasa. Halal parteneri…

    • @coto 🤮🤮🤮

  12. Un individ își cumpără vodka de la magazin si ii făcea reclama ca e antidot. Alții se trateaza cu aghiazma. Halal nație. Dacă moare unul vaccinat e suficient sa nu mai creada in vaccin. Citesc numai ce le e pe plac.

  13. Dacă valul 4 e atât de grav, vă dați seama ce prăpăd va fi în valul 6??

  14. Îna Romania, în 08.10.2021, au decedat 357 persoane de covid19.
    Dacă știe cineva câte persoane au murit în total în 08.10.2021 să ne spună!
    Ar fi interesant de știut…eu am căutat și nu am reușit să aflu…

    • Toar’șu Gigel știu io!
      În 08.10.2021 au murit 5 catralioane. Raportările de azi sunt minciuni ale ocultei bubulilor!

      Mulțumit?

      :)))))

    • Media lunii octombrie in ultimii 5 ani a fost 730 pe zi. Asta inseamna cu 49% mai multe decese decat normal. Dar de exemplu anul trecut, la varful valului de toamna-iarna, excesul de decese a fost triplu fata de decesele COVID raportate oficial. Deci e posibil ca in mod real sa avem a.c.u.m cu aproximativ 150% mai multe decese decat in mod normal, adica peste 1000 decese COVID pe zi.

    • …nu-s mulțumit. Vreau date oficiale daca cineva le are.

    • Avand in vedere ca masina timpului nu s-a inventat, si ziua de 08.10.2021 inca nu s-a terminat, nu are cum sa-ti dea nimeni raspusul. Decat poate Dumnezeu, impreuna cu ala de la subsol, dupa ce pun cap la cap statisticile.

      Acum serios vorbind, dureaza de obicei cam 6 sapatamani pana cand informatii de acest gen sunt agregate temporar, si cam un an pana cand devin finale statisticile. Iar INSP-ul le grupeaza pe luni, nu sunt pe fiecare zi in parte.

    • Scuze, INS-ul, nu INSP-ul.

    • Vlad, nu supoziții vreau ci date statistice oficiale, asumate. Spun asta pt. că media zilnica a morților in Romania in ultimii ani e de aproximativ 750 pe zi…și ar fi interesant sa putem compara ce avem azi

    • Am gresit eu era vb de ultimele 24 ore..adică data de 07.10.2021.
      Oricum întrebarea rămâne valabilă

    • In afara de cifrele raportate de INS cu 6 saptamani intarziere, pentru fiecare luna, nu prea exista altceva din ce stiu. Pentru moment cele mai recente statistici sunt pentru iulie 2021. Luni se vor publica cele pentru august. Peste inca o luna cele pentru septembrie, si peste inca o luna cele pentru octombrie.

      Deci mai ai de asteptat cam 2 luni pana se vor publica statisticile agregate pentru Octombrie.

      Intre timp iti voi da in comentariul urmator (ca sa nu fie blocat de filtre acest comentariu) link-ul catre statisticile din noiembrie 2020, cea mai rea luna a pandemei prinsa pana acum in aceste rapoarte, dar probabil luna c.u.r.enta o va depasi.

    • @Gigel cu păr pe el:

      Cică ” nu supoziții vreau ci date statistice oficiale, asumate”.
      Ce „vrei” tu răzgâiatule e irelevant!

      E clar: pe lângă că ești foarte „ingenuu” ești și foarte foarte obraznic!Rușine!

    • Ghinion, Gigele, nu s-a publicat comentariul cu link. Dar le poti cauta in comunicatele INS din categoria „Miscarea Po.p.u.l.a.tiei”.

  15. Nu. „Se pare” ca esti prxstălău.

  16. ia definește ce-i aia „o molima in adevaratul sens al cuvantului”!

    și mai repede!!! :)))))

    • Asa e ,au intrat in marja de eroare a cetatenilor care nu au dezvoltat anticorpi, dar ceilalti 300 sigur ca ar fi dorit sa se fi vaccinat chiar daca vaccinul nu e 100% eficient.

  17. tu n-ai bani nici de țigări mă calicule! :)))))

  18. vezi mă cioabă? fix de aia m-am vaccinat eu: tocmai ca să nu ajung la spital!
    Dar tu ține-o p-aia cu Batman, să mai și râdem!
    :)))))

  19. Cioby, ți-o spun cu tot respectul, cu toată seriozitatea, cu toată sinceritatea și cu toată dragostea creștinească:
    Ești una dintre cele mai abjecte, mai odioase și mai toxice manifestări ale speciei umane, asta dacă poți fi socotit ca făcând parte din ea (lucru de care mă îndoiesc).

  20. Citesc, uluit, unele dintre comentariile dacilor liberi si verzi. Asta-vara nu s-au facut teste suficiente si d’asta n-au fost multe cazuri iar acu’, facandu-se mai multe, sunt mai multe imbolnaviri(!) Sa inteleg ca si asta-vara s-au imbolnavit, tot cam atatia dar n-au vrut sa mearga la spital si nici la ATI ?

  21. @Cioby1
    Ar mai fi ceva diferente: o tulpina mult mai contagioasa si nicio regula de precautie in vara/toamna 2021. Combinatia celor 2 plus ne-vaccinarea a 70% din populatie a dus aici.
    Parerea mea…

  22. Ăsta nu-i vis, ăsta-i delir!
    :)))))

    PS: am o cămășuță special croită pentru tine, vrei s-o probezi?

  23. Dacă 70% dintre ciobalăi se pun pe picioarele din spate, ce-ți închipui că se întâmplă???
    Adios imunizare de turmă, sayonare, au’vidărzen! Să fârșî, nu mai fu neam!

    Încă o dată pentru toți ciobalăii: pandemia asta nu va trece fără o vaccinare masivă, decât prin trecerea întregii ciurde prin boală! Alegeți: cu morți sau fără! Hai că-i simplu!

    Batman, Batman!… :)))))

  24. N-am inteles de ce atata timp si atata energie consumata sa-i explici pro.stului ca-i pro.st. Ca daca stia el asta, nu facea ceva? Daca pricepea el asta, nu facea ceva? Da. Din moment ce tot pr.ost a ramas, inseamna ca nici nu stie, nici nu pricepe cand i se spune. In plus pro.stia se cunoaste din mesaj, nu are importanta nick-ul folosit. Deci pierdere de vreme si energie consumata degeaba.

  25. Ce nație de ignoranți terminali. Nimeni nu vede cum poate fi manipulat in a lua o decizie insuflată? Sunteți victimele aceleiași propagande care va convinge să votați aiurea, să lucrați aiurea și să gândiți aiurea. Continuați sa purtați cartoane cosmetice pe mecle ca si cum ajută cu ceva. Comuniști o dată, comuniști pana la moarte. FFP3 sau recunoașteți că al vostru confort e mai important decât sistemul sanitar sau starea economiei. Mi-e rușine cu voi pe stradă, îngâmfați vaccinați sau nevaccinați. Majoritatea au mentalitate de super spreader. Știința zice de mai bine de un an că se transmite prin AEROSOLI. Luați măsuri, împărați cartonați facial!

  26. Nu sunt de vina pentru situatia actuala din Romania specimenele e genul lui Cioby,ele au existat in toate tarile,problema este ca la noi populatia needucata este in procent mult mai mare decat acolo,daca aveam si noi norocul ca numai 20% din populatie sa creada toate bazaconiile eram si noi in situatia Danemarcei cu putini internati,fara restrictii si foarte important fara discriminare intre vaccinati si nevaccinati.Dar la noi d.bitocii care chiar cred ca ii va omorî vaccinul sunt atat de tantalai incat nu au realizat ca indemnand lumea sa nu se vaccineze ei insisi au devenit tinte ale discriminarii si clienti pentru tratamente pe holurile spitalelor pentru ca inauntru cu masca de oxigen pe fata sunt cei consiliati chiar de ei.

    • Nu e vina mea ca postezi sute de commenturi pentru a-ti castiga maruntisul cu care supravietuiesti. Ai devenit un brand,sinonim cu prostia ,dar totusi in brand.

  27. Vizionar esti mai Cioby,dar vad ca in previziunile tale nu prea apar aia care iti asculta recomandarile bazate pe studii stiintifice. De aia face lumea vaccinul de doua ori pe an,sa aiba cine sa-i comemoreze pe cei care au evitat vaccinul la recomandarea ta,si au cam ramas fara aer.

  28. Si ce vina au aia 6 milioane de vaccinati ca mor aia 11 milioane de navaccinati?E drept ca noi transmitem virusul dar tot anul trecut ai latrat despre selectia naturala. Anul trecut mureau cei cu probleme de sanatate,acum ei s-au vaccinat si mor „perfect sanatosii”.

  29. O săptămână măcar nu mai postați și nu le mai răspundeți vaxerilor. Sa vedeți ce trafic și ce plictiseala. Romanii care au citit până acum au înțeles. Alții au aflat din alte surse. Eu până după Sf Parascheva nu mai citesc și intervin. Haideți sa încercăm sa scăpăm de „dependenta” de g4 care ne și cenzurează (dacă voi reuși nici ca mai deschid site-ul asta vreodata). Fiți siguri ca ii vom enerva.

    • O da, ma va enerva la culme ca nu voi mai pierde ore in fiecare zi demontand toate dezinformarile postate de cei anti-vaccin. Chiar nu stiu ce voi face cu tot acel timp liber. /s

  30. Ca întotdeauna, Cioby vorbește ca și cum vaccinul ar fi fost făcut pentru Delta iar eficiența lui ar fi fost declarată la 100% de producător.

    Adică pleacă de la niște premise false în elucubrație (că nu e argumentație).

    Cioby, nu uita, ți-o spun cu tot respectul, cu toată seriozitatea, cu toată sinceritatea și cu toată dragostea creștinească:
    Ești una dintre cele mai abjecte, mai odioase și mai toxice manifestări ale speciei umane, asta dacă poți fi socotit ca făcând parte din ea (lucru de care mă îndoiesc).

  31. Cioby, îți repet, până îți voi crea reflex condiționat, precum cățelei lui Pavlov, cu tot respectul, cu toată seriozitatea, cu toată sinceritatea și cu toată dragostea creștinească:
    Ești una dintre cele mai abjecte, mai odioase și mai toxice manifestări ale speciei umane, asta dacă poți fi socotit ca făcând parte din ea (lucru de care mă îndoiesc).

    Folosim actualele vaccinuri pentru că altceva mai eficient pentru problema cu care ne confruntăm nu există. Folosim ce avem.
    Când și dacă va apărea un vaccin nou, o să revii la placa cu „nu e testat, are cipuri”, așa că rămâne cum am stabilit:
    Ești una dintre cele mai abjecte, mai odioase și mai toxice manifestări ale speciei umane, asta dacă poți fi socotit ca făcând parte din ea (lucru de care mă îndoiesc).

    Vezi? Ți-o spun de două ori, să îți intre în cap.

  32. Cioby, înțeleg că pe tine te coafează dacă vezi numere din ce în ce mai mari de morți cauzate de refuzul populației de a se vaccina.

    Probabil te excită ideea atâtor cadavre. De-aia ți-o spun cu tot respectul, cu toată seriozitatea, cu toată sinceritatea și cu toată dragostea creștinească:
    Ești una dintre cele mai abjecte, mai odioase și mai toxice manifestări ale speciei umane, asta dacă poți fi socotit ca făcând parte din ea (lucru de care mă îndoiesc).

  33. Cum se face ca sunt atatea cazuri noi, atata lume moarta, atata durere, dar oamenii sunt liberi sa mearga sa pupe moaste?