
Autoritatea portugheză de telecomunicaţii anunţă restabilirea serviciilor pentru 98% dintre clienţi
Autoritatea Naţională de Telecomunicaţii (Anacom) din Portugalia a anunţat că, marţi după-amiaza, 98% dintre clienţii principalelor companii aveau restabilite serviciile de reţea mobilă, internet şi televiziune, în urma penei de curent înregistrate cu o zi înainte, care a afectat şi Spania şi Franţa, relatează agenţia de știri EFE, citată de Agerpres.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Purtătorul de cuvânt al autorităţii, Ilda Matos, a explicat miercuri, într-un răspuns transmis EFE, că această informaţie este disponibilă după ce, marţi, a avut loc o întâlnire cu cei mai mari operatori din ţară.
Pe de altă parte, limitările care persistă şi afectează „în jur de 2% din toţi clienţii” sunt în special legate de reţeaua mobilă şi sunt relaţionate cu probleme tehnice derivate din întreruperea alimentării cu electricitate, iar „rezolvarea lor necesită trimiterea de echipe pe teren”.
„Operatorii susţin că rezolvarea acestor probleme care încă există este prioritară”, a adăugat Matos.
Conform ultimelor date prezentate de Guvernul portughez, toţi utilizatorii au curent electric din nou, furnizarea apei funcţionează pe tot teritoriul şi aeroporturile sunt operaţionale, după marea pană de curent ce a afectat peninsula iberică.
Spania peninsulară, Portugalia şi o mică parte din Franţa s-au confruntat luni, începând cu ora 12:30 (10:30 GMT), cu o pană de curent generalizată, care a provocat multiple probleme în transportul public, activitatea economică şi viaţa cetăţenilor.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.