G4Media.ro

Asfalt și borduri pe Via Transilvanica. Alin Ușeriu acuză că ”un brand…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Nu e ceva chiar rau. V-a atrage multi cicloturisti. Pensiunile din zona vor avea mult de castigat. Sa fim seriosi totusi. Desi suna bine poteci forestiere, e greu sa faci sute de km pedestru. In acest moment Via Transilvanica nu cred ca atrage asa multi turisti pe cata faima are. Via transilvanica e lunga, nu cred ca e o problema sa aiba si sectiuni de acest fel. In vest sunt sute de km de trasee de biciclete asfaltate.

    • Oamenii care aleg traseu țin cont și de faptul ca vor să evite asfaltul. De asta e și interesant traseul, nimeni nu face traseul pe jos și după își aduce bicicleta pentru 90km

    • Pot sa faca prin alta parte sa atraga ciclo turisti, nu pe via Transilvanica, care prin definitie e altceva!

  2. Via Transilvanica a fost gandit si este un drum de initiere, de cunoastere . Nu faci o astfel de calatorie initiatica pe bicicleta. Mai lipsea sa largeasca drumul pentru a fi parcurs cu Mercedes sau si mai bine Maybach. Neaparat 4×4.

  3. Cocălarii născuți în betoane și borduri nu se dezmint.

  4. Cum să faci așa ceva??!! Via Transilvania e prin definiție o poteca! Un drum sălbatic pe care îl străbați tocmai pentru experienta naturii sălbatice și a reconectarii personale. Cum sa faci 5 km pe bicicleta că după sa o iei pe poteca?! Bani aruncați și lipsa de respect pentru munca oamenilor de la Tasuleasa.

  5. Adevărul e ca atunci când s-a implementat PNRR i-au întrebat pe ăștia de la turism ca ei cu ce proiecte pot să vina, iar ăștia cum nu prea au dat pe la lucru au pus proiecte la bascau ( cum e asta) în loc să facă proiecte serioase la munte sau la mare. Nu au avut idei pentru ca nu au lucrat sa stie unde sunt lipsurile.

  6. Proiectul „Via Transilvanica” este o sifonare de bani publici de la autorități județene și locale. În Occident există astfel de proiecte, dar stâlpii sunt simpli, din beton și costă ~100 euro bucata, nu 1000-5000 euro ca în România, care chipurile reprezintă opere de artă, sculptate în andezit dintr-o anumită carieră din Bistrița. Nimeni nu s-a întrebat cui aparține cariera, de ce a fost nevoie de astfel de cheltuieli publice, de ce traseul în zonele în care autoritățile nu au investit în stâlpi are un parcurs liniar, iar în zonele în care fiecare primărie a contribuit are un parcurs în zig-zag (doar-doar va fi nevoie de cât mai mulți stâlpi), de ce doar anumite locații (cazare, restaurante) sunt promovate și cine a avut de câștigat din acest proiect, având în vedere că multe dintre locurile străbatute de traseu nu sunt nici ofertante turistic și nici nu vor fi vreodată călcate de drumeți? O formă frumoasă de sifonare a banului public, prin intermediul unui ONG, care are ca paravan o vedetă și care ONG nu este obligat să publice clar și explicit proveniența banilor și modul în care au fost cheltuiți (doar dă socoteală membrilor ONG-ului).