G4Media.ro

Apelurile din call-center trebuie preluate de un operator uman în maximum 5…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Asa spera USR sa castige voturi?
    Pai toate agentiile statului care au departamente cu atributii de control sunt obligate sa aiba call center – gen anepece, siguranta alimentara, mediu…! Nu doar privații…
    Se stie ca PSD e cu avocatii – cine are o problema trebuie sa ae adreseze cât mai repede instantei de judecata. Pierdere de timp telefonul, nu se rezolva nimic consistent, doar esti dus cu vorba… la stat

  2. 😂😂😂 sa le spuna asta celor de la orange sau digi

  3. Nici pe userei nu-i duce capu. Tot ce o sa se intample e ca firmele o sa inchida call centerele de tot si o sa lase numai chat botii aia inutili dar care raspund imediat.