G4Media.ro

Agenţia Europeană pentru Siguranţa Aviaţiei va autoriza reluarea zborurilor cu Boeing 737…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Sa vedem cine se încumetă să zboare cu ele… Practic le schimbă softul și instruiesc mai bine piloții… Nicio modificare structurală, deși pare a fi o problemă de design = motoare prea mari pt garda la sol prea mica a avionului. Nu poti sa rezolvi din soft o problema de conceptie.

  2. hehe, e un soi de avion de vanatoare :))… astea, fara soft, se duc ca toporul la pamant. Probabil c-au modificat softul, au pus un bec nenorocit de avertizare cand botul o ia in sus (asta era initial optiune; daca il voiai trebuia sa platesti in plus) si acum toata siguranta tine de softul ala. Structura avionului e modificata: motoarele sunt mai in fata si mai jos, se pare, deci centrul de greutate e aiurea. A-l echilibra tine de soft. Sa vedem dacá softul e reliable. Poate pune Putin sau chinezu’ trolii pe el, hehe ! Hai sa vedem, cine-si ia primu bilet ?

  3. De fapt, stirea e ca EASA a decis sa nu adopte directiva FAA care permite reintoarcerea – cu conditii – in serviciu a 737 MAX.
    EASA va publica propria sa directiva in care va impune conditiile pentru ca 737 MAX sa poata zbura in Europa.

    Detalii aici: https://ad.easa.europa.eu/ad/US-2020-24-02

    „However, EASA also found that sufficient reason exists to require certain additional actions, deemed necessary to ensure safe operation of the affected aeroplanes, including pilot training.
    For the reason described above, EASA has decided not to adopt FAA AD 2020-24-02.”