G4Media.ro

A început construirea pasajul suprateran din zona intersecţiei bulevardului Theodor Pallady cu…

Sursa foto: Inquam Photos/ Sabin_Cirstoveanu

A început construirea pasajul suprateran din zona intersecţiei bulevardului Theodor Pallady cu Drumul între Tarlale, a anunțat Primăria Sectorului 3/ Investiția de 8 milioane de euro ar trebui să fie gata până la finalul anului

Primăria Sectorului 3 a demarat, marţi, construirea pasajului rutier suprateran în zona intersecţiei bulevardului Theodor Pallady cu Drumul între Tarlale, din apropierea ieşirii pe autostrada A2.

„De mai bine de doi ani lucrăm să luăm avizele pentru acest proiect foarte important. Aproape zilnic avem accidente grave şi se blochează circulaţia, avem nevoie de siguranţă şi principala problemă a Bucureştiului astăzi este poluarea. Mare parte din aceasta vine din trafic (…) Acest pod va fluidiza circulaţia dinspre oraş către Constanţa şi, foarte important, Drumul între Tarlale se va fluidiza, lărgindu-se la patru benzi, astfel încât din partea de nord a Bucureştiului să se poată veni foarte uşor”, a declarat primarul Robert Negoiţă, în cadrul unei conferinţe de presă.

Proiectul va fi terminat până la finalul anului, iar costul ajunge la aproximativ 40 de milioane de lei.

Potrivit lui Robert Negoiţă, constructorul este societatea primăriei, Algorithm Residential, iar banii pentru realizarea investiţiei vin de la Guvern, programul ‘Anghel Saligny’ şi din bugetul local.

El a anunţat că în primăvara aceasta, autoritatea locală va avea lucrări şi la alte poduri.

„Mai începem şi podul de pe Pallady, la intersecţia cu Teclu şi sper să găsim soluţii tehnice pentru reţele şi podul de peste calea ferată care leagă şoşeaua Gării Caţelu, care este un bulevard de patru benzi, cu Drumul între Tarlale, ce trebuie şi el să devină bulevard pe patru benzi”, a adăugat Robert Negoiţă.

Potrivit reprezentanţilor autorităţii locale, pasajul rutier din zona intersecţiei bulevardului Pallady cu Drumul între Tarlale şi zona sensului giratoriu de sub acesta vor fi prevăzute cu instalaţii de iluminat stradal şi pietonal, având corpuri de iluminat cu LED, cu capacităţi de conectivitate şi comunicare performante, pentru eficientizarea energetică a sistemului de iluminat public.

sursa: Agerpres.ro, Sursa foto: Inquam Photos / Sabin Cirstoveanu

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Algorithm Residential? ăia cărora le mor la greu muncitorii pe șantiere?

  2. Asa deci, nea coiță vrea sa lege printr-un pod Hils Pallady cu Hils Brauner. Probabil ca mai mai are si vreun teren in zona si vrea sa mai inghesuie vreo 10 blocuri P+13 placate cu rigips, in noul Popesti Titan

  3. Desteapta miscare: Le usureaza don’ Negoita, accesul celor din ansamblurile sale rezidentiale catre autostrada si centrele comerciale. Bravos natiune! Asa se cresc afacerile. Pe bani publici.

    • Dar aia nu platesc impozite? N-au cumparat casele pe bani? Cine sa faca drumuri si pasaje daca doar primaria dpdv legal le poate construi?

    • @Gicu. Ba, ai zis și tu o vorbă adevărată! Mai nasol e că ăia care locuiesc prin Pallady, adică in cartier rezidential, exclusivist, de lux, sunt 99% USR-isti. D-aia care nu zic „Buna ziua” la femeia de serviciu pentru că e sub demnitatea lor… Și trebuie acum să-i mulțumească primarului.

  4. „aproape zilnic avem accidente grave şi se blochează circulaţia”

    primarul minte, nu sunt accidente in acea intersectie, singura problema este accesul actual deficitar la autostrada de la hils brouner

    • Dacă ai trece zilnic pe acolo ai vedea ca sunt accidente aproape zilnic! Uneori și dimineața și seara!

  5. Baluta si Negoita fac pasaje si statii de metrou, iar Nimikusor nimicureste 😂

    • Bine,acum sa fim serioși. Ăștia doi fac ceva care se vede pentru a fi realeși și ceva care nu se vede pentru care n-ar fi aleși în veci!

  6. Foarte bine. Sa faca!

  7. Orice proiect de infrastructură e bine venit

  8. Afuca unii din Greenfield pot trece prin pădurea Baneasa, iar cei care au cumparat apartamente in Pallady nu pot avea un pod?!
    Ei nu platesc taxe ca toți ceilalti?
    Dar cum apare unul care face ceva hop si comentatorii… ca are interes ca face pentru aia… normal ca face pentru aia! Doar nu facem aiurea , fara utilitate.
    Pana si UE ne cere sa facem poduri peste autostrazi pentru ursi si gandaci .
    Nea Primare, fa cat mai.multe. si hai si.in Otopeni sa pui macar niste semne de circulație. Ca Mos Craciun de aici nu face nimic cu tot banetul pe care il incaseaza de la firme si aeroport.