G4Media.ro

BREAKING Volkswagen va închide „cel puțin trei” fabrici din Germania, “zeci de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Tranzitia Verde merge de minune. Inchidem fabrici de masini ca si asa nu se cumpara. Sa vedem cati isi permit electrice.

    • Asa e. Fiindca tramvai, metrou si autobuze electrice sunt peste tot in tara asta si chiar peste tot in Europa. Bah, voi nu mai ganditi si nu va uitati prin jur ca sa vedeti in ce lume traiti.

    • trebuie sa fii chinez sau musk ca sa faci masini electrice .. pana si francezii au inteles .. numai nemtii au zis ca trebuie motoare cu combustie ..

      eventual cumparatorii de electrice sunt de vina ca nu vor sa cumpere cu combustie

      sau muncitorii sunt de vina pentru ca managerii au decis sa vanda electrice de dimensiunea unui polo la pret de tiguan

      sau cumparatorii sunt de vina ca nu vor sa arunce cu banii in masini care au o calitate indoielnica

  2. Asta e rezultatul când vinzi Golf la 40 mii, pasat la 50mii și polo cu motor sub 1l și sub 100 cai la 20 mii. Și toate cu fiabilitate cel mult medie. De la 1.9tdi de acum 20 de ani nu au mai făcut un motor serios. De aia îs în situația asta. La electrice rad chinezii de ei. Ca să salveze situația ar trebui măsuri drastice și nu azi, ci ieri, însă având în vedere puterea sindicatelor în Germania șansele de redresare sunt foarte mici

  3. N-are nici o legatura cu tranzitia, problema e ca inainte de diesel-gate era cea mai mare companie din lume, ulterior au aparut si chinezii si nici vw nu mai are reputatia de altadata.