G4Media.ro

25 de troleibuze noi la Cluj-Napoca. Două treimi din mijloacele de transport…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

12 comentarii

  1. La Cluj se poate. Numai la Bucuresti totul e in ceata

  2. Desi Boc pote fi criticat in multe feluri, omul chiar face treaba buna cu transportul in comun

  3. Autobuzele și troleibuzele au confort clima, iarna sunt încălzite, vara aerul condiționat creaza o senzație plăcută, au locuri protejate pt cărucioare, personalul ctp e amabil și ajuta persoanele cu handicap locomotor sa urce în mijloacele de transport, interiorul e curat (sigur, se poate și mai bine), circula după un program afișat în stații, poți cumpăra biletul de călătorie din interiorul lor, cartelele se bifează ușor, etc. Sunt achiziții foarte bune pt un oraș european.

  4. In timp ce la Bucuresti sirma in cur da note la niste mafioti De-ai lor. L-am avut pe Boc in mina dar atunci rideau de el pesedistii ca da cu coasa.

  5. Iar l-a Bucuresti troleibuzele/tramvaiele sunt aceleasi ca acu 10 ani, cand troleibuzele deja erau la mana a doua. Pe linia lui 80, ploua inauntru, e jeg si fac pana frecvent…toata ziua le vezi tractate….mama lui de oras european! Cata vreme RATB(rebranduit STB ca sa arate ca se lucreaza) ramane o regie de tip mafiot si sifonat bani, vor ramane aceleasi troleibuze si peste 10 ani.

    • „L-a” scoala te mai duci si tu?
      Si care-i aia „linia lui 80”? Intreb pentru un prieten, ca vrea si el sa vada unde „ploua inauntru, e jeg si fac pana frecvent”.

      Nu ca n-ai avea dreptatea ta, ca doar autobuzele sunt ceva mai noi, si aici ma refer la turcoazismele Firii, completate de Mercedesurile luate prin 2006. Tramvaiele si troleibuzele arata groaznic. Niciunele nu-s spalate deloc, cred ca de cand au iesit din fabrica, se vad urmele de praf la colturi, pe unde n-a mai ajuns matura, daca pui mana pe bare te innegresti de praf, in instalatiile de A/C se vad… frunze uscate iar boschetarii dorm confortabil, nederanjati de nimeni in autobuzele in care merge caldura.
      Iar comportamentul angajatilor STB e execrabil. De la soferii care-ti inchid usa in nas si se fac ca nu te aud cand le ceri sa dea drumul la aerul conditionat, pana la controlorii care nu se iau de boschetari, ca de la aia nu incaseaza bani, iar daca gasesc pe cineva fara bilet, in loc sa-i spuna ca poate da un nenorocit de SMS sa-si plateasca calatoria, ei prefera sa-i ceara 500 de lei… pentru ca pot. Si cel mai amuzant e cand gasesc vreun strain si incep intr-o engleza de balta stricata sa-i explice ca „Expirat card! Amend! Fifti handrid! Ah, pardon, faif handrid lei!”

      Deci, tu ai dreptate ca STB-ul e o cloaca.
      Dar nu le pune in carca alte probleme, cum ar fi „linia lui 80” asta.

  6. E ok, STB o să cumpere sănii pentru sezonul de iarnă și vapoare pentru cartierele cu canalizarea praf (sau inexistentă).

  7. Care sunteti din Bucuresti… cat de rau e transportul in comun de suprafata pana la urma? fara la misto sau deala fataliste….
    Nu mai locuiesc in Bucuresti de 7-8 ani aproape (vremea studentiei)…. nu era asa de aglomerat.. (am mai vizitat intre timp dar nu am stat mai mult de 1-2 zile….)

    • Ca unul care a avut de-a face cu ambele societati de transport: STB circula mai bine decat transportul public din Cluj, dar stim deja ca domnul Boc plateste periodic astfel de „articole” laudative. A platit acum 7-8 luni si pentru un articol in care inaugura un… tomberon ecologic. Nu e gluma, se poate gasi pe interent articolul.

  8. Foarte bine. Mai trebuie să schimbe rutele, că așa cum e acum, majoritatea liniilor se suprapun pe axa est-vest și taie orașul în două cam pe aceleași stații, cu excepția capetelor. Boc știe foarte bine că una dintre principalele nemulțumiri ale cetățenilor este conectarea proastă între cartiere și suprapunere pe zona centrală. Au trecut câțiva ani fără să facă nimic pe tema optimizării traseelor și sunt curioasă cât mai durează. Nu înțeleg cum îi e mai ușor să cumpere ceva, bravo, decât să facă o simulare și să semneze decizia de modificare a traseelor conform cu rezultatul optim.

  9. Foarte frumos. Go Cluj!

    Acuma, lasand lucrurile serioase la o parte, eu cred ca scopul este altul: sa transforme toate autobuzele, troleibuzele si tramvaiele in acadele cu parfum de trandafir roz, iar calatoria sa-ti aduca aminte de anii de gradinita si rochitele roz ale fetitelor. Si am impresia ca si uniformele baieteilor sunt alese a fi tot roz 🙂 Iar parintii sunt instiintati sa nu uite sa-si puna batistuta roz la rever atunci cand calatoresc 🙂