G4Media.ro

Wizz Air, despre zborul întârziat 19 ore, printre ai cărui pasageri era…

Sursa: G4Media.ro

Wizz Air, despre zborul întârziat 19 ore, printre ai cărui pasageri era și Codruța Kovesi: ”Celor afectați li s-a oferit cazare la hotel și rambursarea integrală a costului biletelor”

Compania aeriană Wizz precizează că întârzierea de 19 ore a cursei de la Charleroi (Belgia) la Cluj-Napoca a avut drept cauză vremea de la Cluj-Napoca. Reprezentanții companiei susțin că pasagerilor li s-a oferit cazare la hotel pe durata nopții de joi spre vineri, precum și posibilitatea rambursării integrale a costului biletului.

”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca. Zborul W6 3352 a fost operat de la Aeroportul Liege și a decolat pe 20 decembrie la 11:28, ora locală. Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcție de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”, se arată într-un comunicat al Wizz Air.

Compania și-a cerut scuze pentru disconfortul creat pasagerilor adăugând că au fost probleme pe unele aeroporturi românești cauzate de vremea nefavorabilă.

”Situația creată este rezultatul condițiilor meteo de pe anumite aeroporturi din România, care afectează operațiunile în ultimele zile. Wizz Air a inițiat acțiuni specifice situațiilor excepționale și depune toate eforturile pentru ca pasagerii să fie informați și să primească actualizări cu privire la evoluția situației. Condițiile meteorologice sunt în afara controlului companiei, iar Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea noastră”, mai precizează sursa citată.

Șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, unul dintre cei 181 de pasageri blocați pe un aeroport din Belgia, a declarat pentru G4Media.ro că a încercat să contacteze împreună cu alți pasageri reprezentanții companiei Wizzair, dar că nu a răspuns nimeni și niciun reprezentant al companiei nu s-a prezentat pe aeroport.

Cursa Wizzair a fost blocată pe un aeroport din Liege, Belgia, timp de aproape 20 de ore, după ce a fost mutată de pe aeroportul Charleroi. 181 de persoane au rămas pe aeroport, printre care și familii cu copii mici.

Laura Codruța Kovesi, pentru G4Media.ro:

Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspuns nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant.

În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea.

Majoritatea pasagerilor au decis să ramâna în aeroport, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check in de 2 ori și ne-au verificat bagajele de 2 ori, ultimul control durând peste 2 ore.

Foto: Pasagerii cursei blocate pe aeroportul din Charleroi

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

15 comentarii

  1. Sa inteleg ca saptamanal zborurile voastre intarzie din pricina conditiilor meteo? Nu de alta, dar de 2-3 ori/luna zbor de la Birmingham la Bucuresti si de fiecare data, fara exceptie, zborul de seara decoleaza cu minim o ora intarziere. P.S. Nu conteaza anotimpul.

    • 1. Asta e jobul perfect pt lck: secret customer

      2. Cum ma ? Occidentalii isi bat joc de clienti ?! Nu se poate ! Doar in ROMANIA este posibil asa ceva.

      3.Cred ca a fost vorba de fapt de un sabotaj pus la cale de draknea si cu orban budapestanul

      4. Lck sa ii ia cu mascatii pe wizzairisti, sa dea de pamant cu avioanele lor menorocite si sa cerceteaze de ce nu se pot folosi rachete anticeata

  2. E poftim tupeu pe ăștia… buey… deci codruta nu minte, da? Ca acum îl asmute pe portocala sa va paradeasca direcția…. Și după aia da fuga la Ghiță ca taie Dragnea un porc…

    • Hamurabi, iti doresc muuuuulta sanatate tie si familiei tale. Stii tu… muuuuulta…

    • A vrut să spună ”taie un porc, dragnea” dar s-a încurcat pentru că este mult prea imbecil, ca orice trol securist, de altfel.

  3. …hamurpi, comentezi să te afli in treabă…
    Altfel, stimați Wizzair, ceață este de 3 zile pe Cluj!
    Ieri s-au anulat 7 aterizări….
    Care este …faza?
    Ați dat-o de gard că era și Kovesi?
    Adică toți pasagerii declară că nu au avut nimic de la voi, dar susțineți că nu e adevărat?!
    Ciudat!
    Probabil că vom mai auzi despre caz….!
    Zic și eu.

    • Da, s-a dat liber la injurat maghiari, dupa traditia stramoseasca.
      Asta a fost singurul motiv pentru publicarea acestei stiri de tip „libertatatea”.
      In lume zilnic sunt zeci de asemenea cazuri, dar in afara de ciobani nimeni nu face gargara.

  4. Vorbe goale venite mult prea tarziu. Adevarul este ca Wizz nu le-a comunicat nimic pasagerilor timp de foarte multe ore, au scaldat-o dar foarte tarziu. Nici macar nu aveau un reprezentatnt al companiei pe aeroport. Fenomenele meteo si siguranta zborului sunt elemente obiective, dar ele nu justifica organizarea execrabila a companiei si lipsa de respect fata de pasageri care au primit extrem de tarziu informatii. Ce sa faca pasagerii la hotel dupa miezul noptii? Mai aveau ei garantia ca vor fi transportati dimineata la destinatie, sau vor fi abandonati pe aeroport sa se descurce cum stiu?

    • Păi stai că nu era problemă meteo. Avionul nu a mai plecat din Cluj dar asta e o problemă meteo a zborului Cluj-Charleroi, nu a zborului Charleroi-Cluj.
      Ah, că Wizz dă vina pe meteo… Nu, vina este exclusiv a Wizz.
      Faza e că ăștia cu avioanele au mult prea multe drepturi și niciun fel de control, sunt cam peste lege, iar clienții n-au nicio putere. Dacă o companie aeriană vrea, poate să dea vina oricând pe vreme sau probleme tehnice, nu are absolut niciun fel de liability. Nici dacă pică avionul fiindcă s-a sinucis pilotul, tot nu au liability. E vina ta că nu te-ai asigurat împotriva situațiilor în care pilotul comite suicid.

  5. Cursele Wizzair spre Cluj au întârzieri aproape în fiecare săptămână.

    • Corectare: cursele Wizzair spre orice destinație au întârzieri mereu, punct. Locul în avion este extrem de strâmt, mâncarea nu prea este sau e foarte proastă, nu acceptă carduri majore la bord, nu garantează locul pe care l-ai cumpărat, rezervat și plătit (extra leg room la geam), nu încălzesc compartimentul pentru bagaje (în cală). Și, ca să fiu sincer, movul ăla e cam chicios.

  6. Viața e frumoasa… melodie acompaniata la vioara de o interpreta cu batic!

  7. Firma asta maghiara isi bate joc de noi la propriu. Zeci de pasageri am pierdut zborul din cauza faptului ca nu au comunicat corect inchiderea portilor si nu ne-au anuntat pe cei care stateam la coada sa mergem in fata. Sub ploaia de reclamatii grabite de la ghiseul reprezentantei wizzair ni s-a raspuns cu indiferenta si nesimtire maxima!
    Stiu, e paranoia, dar avand in vedere hartile trecutului fluturate de Budapesta si a pupatului de portofel moskovit nu m-ar mira deloc sa afla ca ce face Wizzair e politica de stat. In situatia de fata LC Kovesi si Parchetul European sunt pusi intr-o situatie si lumina penibila. Iar la Budapesta se practica pumnul in gura presei cu zambetul pe buze. O hartuire aici, alta dincolo, o dezamagire si pe dincoace si incet incet increderea in functionalitatea Statului e macinata. Nu se ocupa nimeni de firma asta impertinenta?

  8. Au cam belit-o aia de la WIZZ AIR daca le-a facut plangere ditamai Procurorul Sef European!