G4Media.ro

Volkswagen trebuie să plătească compensații pentru „Dieselgate”, a decis Curtea Federală de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

7 comentarii

  1. Faptul ca marca VW s-a bucurat de succes si a revenit pe primul loc dupa acest scandal arata cat de corupta este lumea in care traim.
    Nu ma refer doar la faptul ca in 2015, in plin scandal dieselgate, Politia Romana era singurul client al acestui brand cu o comanda de 400 de VW Polo, mai mult ca sigur cu spaga.
    Comparat cu fabricantul de pe locul 2, VW a inovat extrem de putin si a avut o preocupare extrem de slaba pentru mediu, avand o cota foarte mica de masini hibride si niciun model cu hidrogen.
    Principalii lor clienti, extrem de nedisciplinati in trafic, (exceptand polo si golf) sunt cefe late care invart afaceri dubioase.

    • Bine spus, corporatiile si firmele de stat sunt cele care mentin coruptia in domeniul auto.
      la fel si Jandarmeria cu dubele Opel.
      Imi aduc aminte de scandalul Dex-Cool din America
      https://www.reuters.com/article/gm-settlement/gm-settles-lawsuits-over-engine-coolant-problems-idUSN2735011520080327
      In Europa GM-Opel nu au reusit sa lamureasca daca macar sunt autorizati pe bune sa vanda acel antigel. Cica e pe proprie raspundere.

    • Personal nu cumpar masina pt ce nivel de poluare are! Masina se cumpara pt ca iti place si pt performante!
      Lasa vrajala cu mediu’!
      VW este cel mai mare concern fie ca ne place sau nu!
      Restul e invidia celor care si ar dori sa detina un model da’ nu au bani si atunci apeleaza la chinezarii gen kia ,hyundai etc.Cica alea e bune dom’le!

    • Cere si tu un raport de la INS referitor la institutiile statului: câte masini au si care e raportul diesel/benzina.
      Cere de la APIA acel raport… Tăriceanu inca mai e angajat pe acolo… sa zica el ceva despre calitatea oferita de service-urile din România – conform legii

    • @Landser baiete, tu traiesti intr-o lume antica si de demult 🙂 Valoarea de piata a Tesla e cat VW si BMW combinate 🙂

      Nemtii nu au inovat nimic in ultimii 15 ani. Dar absolut nimic. Mai tii minte (bineinteles ca nu) cand seful VW a spus ca el nu va pune software in masina, pt ca nu e calculator? Atat au inteles nemtii din asta. Si acum li se da cu Tesla-n c####

  2. Vreau o tara ca afara.

  3. Sunt două intrebari care imi vin in minte:
    Ce se intampla cu cei din Romania care au cumparat astfel de masini? (in Germania inteleg că-i vor despagubi)
    Exista vreo institutie in Romania care să reprezinte drepturile clientilor in relația cu VW pentru obtinerea de despagubiri sau macar una (insitutie) care să-i taxeze pentru poluarea excesiva?