Sursa foto: Pixabay

Universitatea din București va prezenta marți rezultatele României la studiul TIMSS 2019, care analizează competențele de matematică și științe ale elevilor din 60 de țări

Rezultatele obținute de România la TIMSS 2019 vor fi făcute publice marți, 8 decembrie, de Universitatea din București, instituția care a organizat în țară administrarea acestei testări internaționale. Conferința de prezentare a rezultatelor obținute de elevii români de clasa a VIII-a la matematică și științe (biologie, fizică, chimie) va începe la ora 12:00.

Conferința cu rezultatele României la TIMSS 2019 va fi transmisă pe pagina de Facebook a Universității din București și va fi preluată de Edupedu.ro.

Rezultatele pentru România ale studiului TIMSS 2019 vor fi prezentate de către coordonatorii cercetării la nivel național: Lucian Ciolan, prorector al Universității din București și președinte al Asociației Române de Cercetare în Educație (ARCE), și Dragoș Iliescu, cadru didactic la Facultatea de Psihologie și Științele Educației a Universității din București. Conferința de presă va fi moderată de Mirabela Amarandei, purtătorul de cuvânt și directorul Direcției Orientare Strategică, Evaluare, Monitorizare și Politici Publice a Universității din București.

TIMSS analizează comparativ competențele de matematică și științe (biologie, fizică, chimie) în rândul elevilor. În România, au participat la cercetare 5.000 de elevi de clasa a VIII-a, care s-au alăturat celor peste 580.000 de elevi din 60 de țări din întreaga lume, explică Universitatea din București într-un comunicat remis Edupedu.ro.