G4Media.ro

Ungaria a inaugurat cel mai mare terminal feroviar intermodal din Europa, lângă…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. O abordare cu doua taisuri. Creaza dependenta si impiedica o alta constructie de export cereale pe cale ferata din Ukraina pe directia vest. Poate fi folosita ca instrument de presiune politica prin suspendarea tranzitului. Koorva moghior e in stare de orice. Neamuri proaste de stepa ca si muskali.

    • … păi dacă noi n-am fost în stare să lățim niște linii. Bravo lor și noapte bună în continuare astora de la București.

  2. uitati sa spuneti ca trenul din ucraina nu poate sa mearga direct in europa deorece in fostul imperiu sovietic trenurile au alt ecartament. la trenurile de pasageri la granita erau ridicate cu cricuri si se schimbau boghiurile. la trenurile de marfa ar fi mai complicat si ineficient.

  3. @rumburak

    Transport intermodal înseamnă printre altele transportul containerelor, vagoanelor cu marfa pe tren, nu e nevoie de traversarea graniței cu trenul. Se ridică container sau remorca cu macaraua și se pune pe tren.

  4. Situația actuală e temporară, europa exporta cereale, nu importa