G4Media.ro

Un pod din Pitești modernizat cu bani europeni necesită reparații de 1,3…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Deci se fură în continuare din banii europeni!
    În cazul acesta concret, cred că dacă podul nu va fi făcut corect, EU cere banii înapoi!

  2. Pot sa confirm toate cele scrise pentru ca fac naveta pe acest pod de ani de zile. Am vazut in timp real cum s-a desfasurat lucrarea de modernizare. Intr-un mod cu totul neprofesionist. Lopata si roaba erau ‘utilajele’ de baza. Probabil o firma de casa a nomenclaturii locale care controleaza totul aici in Arges. Lucrarea s-a degradat imediat dupa darea in folosinta, nu la 4 ani. Podul peste Arges a fost facut cam in acelasi stil. Administratia locala ‘inghite’ toti banii din buget si nu aloca bani pentru constuirea unui alt pod, asa ca alternativa la aceste poduri nu exista.

  3. Asa se intampla cand expertii ”autorizati” de mafie falsifica proiectul de structura si scadenta podului. Anghel Saligny a garantat podul de la Cernavoda cu pretul vietii, escrocii astia nu raspund nici penal nici disciplinar !

  4. Primaria are la dispozitie destui juristi si experti, care ar trebui sa isi faca datoria intocmind un contract infailibil, fara portite de scapare. Altfel, partile vor pasa vina de la una la alta la nesfarsit, singurul pagubit real fiind in cele din urma contribuabilul.

    Din articol inteleg ca executantul constructiei pretinde ca proiectul nu a tinut cont de traficul actual prin zona, iar proiectantul parca vad cum o sa spuna ca alea erau datele care i-au fost puse la dispozitie, ca nu avea el cum sa stea sa numere masinile care trec podul. Asa ceva nu ar trebui lasat sa se intample.

    Pe de alta parte, de unde pana unde : „Eu nu am făcut altceva decât să respect proiectul. Bineînțeles că n-am pus asfaltul care trebuie, am pus asfalt de o clasă superioară” ?…

  5. Intrebare: Dacă podul se prăbușește, pentru reconstrucție se percepe parandărat tot de 20% sau trebuie crescut la 40%, ca să acopere și cheltuielile de judecată?

  6. Atat au „putut” miticii. Serios acum, atat au putut bunii constructori din Romania.
    Nimic, absolut nimic din ceea ce este facut de catre romani, dupa un proiecte romanesc si cu mana de lucru romaneasca, nu rezista in timp. De ce ? Pentru ca „merge si asa” este deviza tarii.
    Nu este ceva nou. Pe vremea regilor, lafel de prost se lucra. De aceea, absolut tot ceea ce a fost contruit si a rezistat, nu a fost facut de romani.

    In loc sa se fure, mai bine ii chemau pe unguri. Si faceau ungurii absolut totul. Ca in Ungaria. Insa nu. Se tine coada sus, „mandri ca suntem romani”. Si in continuare se merge (si se moare) pe soselele parlite cu 1 singura banda pe sens.
    Ce rusine de tara 🙁

  7. La tv, reportaje cu construcția de autostrăzi și poduri in SUA, garanția 40 de ani ! Până și in Russia, garanția este de 20 de ani . La mine în oraș un pod construit pe vremea Austro-Ungariei, a avut garanția de 100 de ani, bineînțeles la expirarea ei, constructorul a anunțat autoritățile locale. Iar capac, pe banda 1 a porțiunii de autostradă ce trece prin marginea orașului, două gropi imense( ieșire aeroport- sens giratoriu drum național Arad- Nădlac).
    Cu tehnologia și materialele din ziua de astăzi, sa dai o garanție că la o mașină de spălat, e bătaie de joc.

  8. 10% PARTIDUL, 10% POLITICANUL PATRIOT.