G4Media.ro

ULTIMA ORĂ Primăria Capitalei propune tarif unic de parcare de 5 lei/oră…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

24 comentarii

  1. De ce ar trebui ziaristii sa aiba parcare gratuita?

  2. As reaminti ca in Bulgaria daca te prinde politia cu amenzi neplatite iti ia talonul…
    restul e #nu-nepasa,nefacem-ca-muncim

  3. O demagogie politica chestia asta cu parcarea gratuita pentru jurnalisti. Care jurnalisti, ca nu mai exista de mult asa ceva in Romania ? Asta se numeste sa cumperi presa.

  4. Nu asa era și înainte? O prostie fără margini, ce putea sa iasă din mintea aleșilor romani.

  5. Nenorociții! S-au inmulțit mașinile hibrid și le ia gratuitatea Îi cumpara pe ziariști în schimb. Ca sa nu comenteze negativ

  6. Din partea mea să se facă 50 de lei ora parcarea și chiar mi-aș dori să se întâmple. Singurele mașini care nu plătesc parcarea să fie cele ce deservesc 112. În rest, la egal toată lumea. Că și dacă s-a făcut 8 lei litru de benzină tot bară la bară s-a mers și STB-urile goale.

  7. Tarifele ar trebui in functie de zona, in centru mai mari, la periferie mai mici, iar in parcarile de la intrarea in oras, gratis. Altfel nu le mai scoti asa simplu din centru.

    • În centru îi găsești pe votanții USR! Lasă să plătească și ăla din Ferentari cât ăla de pe Dorobanți!

  8. Treabă românească. Anunți că peste o lună mii de mașini nu vor mai avea parcarea gratuită. Eu de exemplu am vinieta valabilă pană în 2027, luată acum câteva luni. Ok, să pună taxă, dar nu anunți cu o lună înainte..
    Apoi parcarea gratuită pentru jurnaliști e deja în vigoare. A băgat o firea.. Dar eu care merg cu plugin aproape exclusiv electric în oraș voi plăti parcarea dar un jurnalist cu euro 3 diesel va avea parcare gratuită??

    • Și electrice trebuie să plătească parcare. Poluează Aka consumă multă energie electrică și ocupă același spațiu în parcare sau trafic.

  9. Parcarea trebuie sa fie pentru toata lumea.
    Jurnalisti sau nu. Electrice sau nu.
    Si electricele ocupa strada. Desigur , acum.sunt putine dar in 3 4 ani vor fi majoritare pe strazi.
    Si sa ai posibilitatea sa iei un fel de abonament lunar.
    Nu sa stai mereu sa platesti 5 10 lei.

  10. Taxa care nu rezolva nimic decat foarte multi bani pentru baietii destepti. O taxa buna ar fi fost una care penaliza mobilitatea, nu una care penalizeaza pe ala care isi tine masina acasa. Trebuie sa fii deosebit de tik alos sa crezi ca lumea va renunta la masina care are si alte scopuri decat sa te fatai cu ea prin oras. E o taxa de facut foarte multin bani pentru baietii destepti de la PNL care ramasesera pe dinafara. Occidentalii acre ziceti voi ca sunt ecologisti au un numar dublu de masini pe cap de locuitor. Deci la masina nu va renunta nimeni, numarul de masini se va dubla treptat, si se vor imbogati baietii destepti. Si atat.

  11. De ce nu 10 lei pe ora . 5 lei este cam putin .

  12. Este mult,mult mai rezonabil decat aberatia din prezent cu mii si mii de ron pe an,pentru riverani.Cat despre 5 ron pe ora peste tot, eu zic ca e in regula! Felicitari pentru aceasta initiativa!

  13. Sordan asta se duce dupa Halaicu, la lada de gunoi a istoriei

  14. Mai corect ar fi stabilirea unui referendum nu o pseudo consultare cu publicul la care accesul si comunicarea este imposibila.

  15. Solutia cea mai buna pentru a libera centrul este taxa de acces si tranzit prin Bucuresti , jumatate din masini sunt din alta localitate , masini care nu platesc nicio taxa in Bucuresti dar folosesc infrastuctura si umple aerul cu noxe , au venit in Bucuresti sa lucreze au doua variante sa plateasca sau sa-si inscrie masinile in Bucuresti,