G4Media.ro

Turcia investighează 29 de companii, inclusiv supermarketuri, din cauza prețurilor foarte ridicate…

sursa foto: Pexels

Turcia investighează 29 de companii, inclusiv supermarketuri, din cauza prețurilor foarte ridicate la alimente și produse de igienă, în contextul crizei COVID-19

Autoritatea de concurenţă din Turcia a lansat investigaţii în rândul a 29 de companii, inclusiv lanţuri de supermarketuri, din cauza preţului extrem de ridicat al produselor alimentare, de igienă şi de curăţare, în timpul pandemiei de coronavirus (Covid-19), transmite Reuters şi site-ul turkishminute.com, citată de Agerpres.ro.

Investigaţia a fost demarată după ce timp de o lună au fost analizate evoluţiile preţurilor, existând „indicii serioase” că unele companii au încălcat reglementările legale în privinţa preţurilor afişate, se arată în comunicatul instituţiei.

Cetăţenii se plâng pe reţelele de socializare în legătură cu creşterea preţurilor alimentelor în supermarketuri. Şi Guvernul este criticat că nu a extins sprijinul financiar direct către cetăţenii afectaţi de efectele pandemiei.

Pentru a lupta împotriva epidemiei, Turcia a decis, printre altele, să închidă şcoli, să interzică manifestări culturale şi sportive, dar şi să impună măsuri punctuale de izolare socială la sfârşit de săptămână.

Cea de-a şaptea ţară cea mai afectată de pandemia de coronavirus, Turcia a înregistrat 133.721 de cazuri şi 3.641 decese, potrivit unui ultim bilanţ oficial publicat vineri.

sursa foto: Pexels

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

2 comentarii

  1. Poate ii trimit și pe la noi. Că la noi instituția abilitată in direcția asta, care o fi ea, e degeaba. Prețurile au cam luat-o razna la produsele alimentare. Anul ăsta e secetă, dacă nu e secetă a crescut prețul benzinei, dacă nu s-a scumpit benzina, a crescut euro, dacă nu a crescut euro, a crescut iarba. Un motiv oricât de tâmpit e un motiv de scumpire. Se strica legumele prin magazine in contextul secetei și tot scumpe rămân. Risipă și prostie.

  2. Poate trec si pe la Carrefour. M-au socat preturile azi. Ce cumparam de obicei este cam cu 2 lei mai scump. Si foarte putine din Romania.