
Thematic Group lansează un parteneriat cu Carrefour România pentru a accelera retail media la nivel național
Thematic Group [ThG], anunță un parteneriat cu Carrefour România, menit să creeze una dintre cele mai complete și eficiente soluții de retail media de pe piață. Această colaborare integrează puterea datelor first-party oferite de Carrefour cu expertiza ThG în activări media, campanii sociale și soluții de conversie.
Parteneriatul are ca obiectiv principal crearea unui produs unificat, ce permite brandurilor să comunice eficient cu cumpărătorii Carrefour în toate etapele deciziei de cumpărare — de la awareness până la vânzare finală, atât online, cât și în magazin.
„Carrefour are o infrastructură digitală și fizică excepțională, iar Thematic aduce creativitate, experienta media complexă și rezultate măsurabile. Împreună, oferim brandurilor acces la o soluție omnichannel completă, construită în jurul cumpărătorului.” – Andrei Ursuleanu, Managing Partner ThG
„Acest parteneriat face parte din eforturile noastre strategice de a crește constant capabilitățile retail media, conectând datele reale despre cumpărători cu soluții moderne de activare. Este o oportunitate reală pentru branduri să fie mai relevante, mai vizibile și mai eficiente.” – Raluca Mihai, Retail Media Manager Carrefour Romania
Beneficiile parteneriatului:
- Acces la date reale de cumpărare și audiențe segmentate prin Carrefour
- Vizibilitate pe canalele proprii Carrefour: website, aplicație, newslettere și CRM
- Soluții de comunicare în magazin prin digital signage și promoții la raft
- Activări sociale și influenceri care generează trafic în magazin sau pe Bringo
- Măsurare completă a performanței, inclusiv impactul în vânzările offline
- Activări pe întreg funnelul, de la awareness la conversie, prin soluțiile Thematic și continuăm cu omnichannel în magazin prin canalele Carrefour.
Acest parteneriat marchează un pas important pentru modernizarea retail media în România și deschide noi oportunități pentru branduri să comunice mai eficient, mai relevant și mai aproape de consumatori.
Despre Thematic Group
Thematic este o agenție specializată în soluții de media digitală, influenceri, social commerce și conversii integrate. Cu o abordare bazată pe performanță și storytelling, Thematic ajută brandurile să creeze experiențe care inspiră, implică și convertesc consumatorii în toate canalele digitale.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și al caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo, Wolt și Bolt Food sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024, 2025) pentru aproximativ 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankPentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.