G4Media.ro

Testarea standardizată la Limba română și Matematică, organizată în 329 de școli,…

Sursa foto: Inquam Photos / Octav Ganea

Testarea standardizată la Limba română și Matematică, organizată în 329 de școli, în perioada 30 mai – 10 iunie, nu este obligatorie pentru elevi. Ministrul Educației: Nu există sancțiuni pentru neparticiparea la testare

Testarea standardizată anunțată săptămâna trecută de ministrul Educației, stabilită deja printr-un ordin de ministru publicat în Monitorul Oficial, care ar urma să aibă loc în perioada 30 mai – 10 iunie, nu este obligatorie pentru elevi. Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu, a declarat pentru Edupedu.ro că „nu există sancțiuni pentru neparticiparea la testare”.

Edupedu.ro: „Testarea standardizată în cele 329 de școli este obligatorie? Un elev poate spune „nu vreau să susțin” sau „nu îmi dă voie părintele”, de exemplu, și să nu susțină testarea?

Sorin Cîmpeanu: „Nu exista sancțiuni pentru neparticiparea la testare, după cum nu există sancțiuni nici la Evaluările de la clasele II, IV, VI pentru neparticiparea la testare”.

Edupedu.ro: „Este același regim…”

Sorin Cîmpeanu: „Da.”

Acesta a precizat că testarea, pentru cei care participă, va avea loc în timpul orelor de curs, la Matematică – în timpul orelor de Matematică, și la Limba română – în timpul orelor de Limba română. Ministrul a mai precizat că itemii pe care elevii îi vor primi nu au mai fost folosiți niciodată în testările comerciale pe care platforma privată le vinde contra cost.

Citește articolul integral pe Edupedu.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Fix de asta le pasă elevilor înainte de vacanță. Era important să mai aibă și Brio ceva os de ros.

    Dac-aș fi elev, aș sta acasă sau în curtea școlii în ora/orele alea. Să vedem cine îi legitimează pe acești ONG-iști apreciați de cel mai slab ministru al Educației și cine le mai ia în considerare ”rezultatele”.