G4Media.ro

Taximetriștii protestează miercuri în Piața Victoriei și Piața Constituției din București. Ei…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. Un taxi autohton la 10 ani e deja praf, pericol pentru siguranta. Nu pot sa imaginez cum va arata la 15 ani vechime. De fapt ei vor sa transporte pasagerii cu niste mizerii de masini.

    • Clientul poate cere actele masinii si sa vada cat de veche e masina! Daca vrea intra in masina daca nu, nu! Astea erau legi ca sa reduca concurenta! Noroc ca au aparut si cei care lucreaza prin aplicatii de transport. Ce trebuie sa faca statul este sa dereglementeze si domeniul taxiurilor, nu sa bage bete in roate si celorlalti!

  2. eu nu vad nici o problema daca taximetria clasica dispare complet

  3. Nu am nimic personal cu taximetristii, dar sper sa fiti absolut acoperiti de cei privati si eliminati de pe piata. Motivul este ca refuzati sa va adaptati. Oferiti servicii jalnice, preturi ridicate(chiar si in 2024 lumea sta la negocieri cu voi, fara bon in mana) si lipsa de atitudine profesionala. Daca astea sunt serviciile pe care le oferiti, acum poate si pe o masina de 15 ani, pentru binele tuturor, mai bine nu.

  4. Daca vor sa nu mai fie UBER sau BOLT , sa li se impuna masini de bun simt nu toate cojile plus in aplicate posibilitatea platii cu cardul (nu ca nu se poate sau nu am rest) si ,foarte important, sa se poata lasa FEEDBACK sa stie lumea ce fel de sofer este si sa decida daca il accepta sau nu… nu sa vina tot felul de agresivi si aroganti

  5. Dar pe beneficiarii acestui tip de transport public, taximetia, nu-i intreba nimeni?! Eu ca bebeficiar de servicii asimilate activitatii de taximetrie imi doresc DEREGLEMENTAREA taximetriei.