G4Media.ro

Două locomotive private s-au ciocnit pe ruta Videle-Giurgiu / Un mecanic, sub…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

8 comentarii

  1. Ce oameni iresponsabili ,care merită sancțiuni drastice-unul să plece băut în cursă și să nu vadă semnalul de oprire,iar altul să circule fără să aibă ordin de circulație,așa ca o căruță pe câmp.

  2. Iar a apărut articolul de propagandă săptămânală al rechinilor care își spun „Bucharest Real Estate Club”.
    Cu comentariile blocate !
    Jenant, G4 !

  3. Au și apărut spălătorii de serviciu. Stai nene liniștit, nu are nicio vină fostul băiat de mingi al lui Dragnea.
    Nu are ministrul nicio responsabilitate față de cine primește licențe de transport pe căile ferate. Nu are ministerul organe de control al acestor agenți privați. Oricine își poate cumpăra tren de pe internet și apoi transporta oameni pe căile ferate.
    Grindeanu nu are timp să controleze aceste firme, el doar colectează șpaga.
    Oricum, o asemena valoare ca Grindeanu nu merge cu trenul, deci nu poate păți nimic dacă ăia angajează bețivi. Doar proștii merg cu trenul, așa că dă-i în mă-sa.

  4. În cazul mecanicului beat de la Fetesti, Drula a suspendat imediat licența firmei respectivului de a mai face transport pe calea ferată. Apoi Grindeanu a reactivat-o… Asta ca spuneai ca nu e nicio diferența între miniștri, pentru ca sunt firme private

  5. Grav e că sistemul feroviar a cam luat-o razna ,fiind al nu știu câtelea incident feroviar din acest an.Ba locomotive fără frâne și nesupuse reviziei prin ordin de ministru care accelerează în loc să frâneze la Galați și omoară oameni chiar în timpul serviciului,ba puștani sau tineri necopți la minte care fură locomotive din gară sau triaj la Medgidia și le mută ca pe o jucărie de pe o linie pe alta,ba mecanici care nu opresc la semnalizarea de oprire feroviară și merg înainte de capul lor, cu găndul că poate să se modifice semnalizarea și să primească liber(la Roșiori de Vede parcă).Oare se vor mai pune în cursă locomotive și vagoane nesupuse reviziei tehnice,se vor face testări ,evaluări și monitorizări profesionale ale mecanicilor de locomotiva,fie ei din sistemul public sau privat?Mai garantează cineva securitatea călătorilor din trenuri ?Ne mișcăm și noi cumva ,întreprinden ceva de la nivel de minister dle.ministru performanță Grindeanu?

    • In primul rand ca existenta unui ministru la transporturi de talia acestui grindeanu este in sine un act de sabotaj, deci nu are rost sa-i punem intrebari chiar lui

    • Poate nu ar fi rau sa se re-gandeasca acest minister pentru a fi des-politizat.
      Macar pentru o perioada de tranzitie (asa, optimist, 10 ani) postul de Ministru al Transportului sa se incredinteze prin alta procedura, (nu stiu… prin alegere directa ca primarii?) pe criterii care sa implice mai mult aptitudinile profesionale decat pe cele politice.
      Ciolacu a facut o „marturisire” de „credinta”: il apreciaza pe Grindeanu ca ministru si il vrea ministru in continuare in guvernul lui – chiar si nu neaparat la transporturi, adica il apreciaza pentru capacitatile colaterale: cum ar fi ca e gargaragiu, panglicar, deci e eficient politic. Ca vorbeste si face prostii, nu conteaza.

  6. Finanțarea pentru revizia tehnică a locomotivelor cu sistemul de frânare defect de genul celei implicate în accidentul feroviar mortal de la Galați a fost sau nu asigurată de către Ministerul Transporturilor? Toate datele indica faptul că nu s-a întâmplat acel lucru și am asistat la o tragedie.