G4Media.ro

Start-up-ul românesc Druid, care utilizează Inteligența Artificială pentru asistenţii virtuali, intră pe…

Secțiune susținută de
Concordia

Start-up-ul românesc Druid, care utilizează Inteligența Artificială pentru asistenţii virtuali, intră pe piețele din Australia și Noua Zeelandă

Compania cu capital românesc Druid, fondată în 2018 de Livu Drăgan și alți antreprenori pentru a furniza tehnologia necesară realizării de asistenţi virtuali inteligenţi, intră pe piețele din Australia și Noua Zeelandă printr-un parteneriat cu corporația australiană Microelectronic, potrivit unui comunicat de presă.

Druid este o companie care utilizează Inteligența Artificială ca să dezvolte asistenţi virtuali inteligenţi, de tipul celor utilizați de bănci sau companii de telecomunicații pentru clienții care au nevoie de informații.

Prin parteneriatul cu Microelectronic, tehnologia DRUID va fi implementata in Australia, Noua Zeelanda si Insulele Pacificului de Sud, după ce, prin reteaua curenta de parteneri, tehnologia este implementata deja pe restul continentelor, potrivit unui răspuns pentru G4Media.ro.

Cum funcționează parteneriatul? Durata contractelor DRUID este anuala cu prelungire automata in cazul in care nici una dintre parti nu solicita in mod expres intreruperea lui. Microelectronic are un target anual de 100.000 de dolari din licente. Dacă ținta anuală este depasită, compania intra automat pe un nivel superior de parteneriat, care presupune conditii financiare mai avantajoase, programe de co-marketing, timp de reactie superior, potrivit explicațiilor companiei.

Reprezentanții Druid au explicat pentru Economedia care sunt cele patru mari direcții de dezvoltare în piața asistenților virtuali inteligenți:
– dezvoltarea NLP (capacitatea chatbotului de a identifica corect intentiile si interesul utilizatorului pentru a raspunde corect, scurt si inteligent la intrebari)
– recunoașterea vizuală
– dezvoltarea conectorilor cu solutii enterprise dar si cu tehnologii noi care pot automatiza procese end-to-end (DRUID se pozitioneaza ca un hub conversational, capabil sa ofere o unica interfata de tip self-service, prin care angajati, clienti, parteneri sau furnizori pot accesa rapid informatii raspandite in orice aplicatie interna)
– zona de tehnologie prin voce, cerută în special de companiile care operează centre de suport pentru clienți.

Druid, condusă de fondatorul Total Soft, Liviu Drăgan, furnizează deja servicii pentru multe dintre băncile românești, dar și pentru companii din domeniul farma și retail.

Foto: Druid

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.