G4Media.ro

Starbucks, Coca Cola, PepsiCo și McDonald’s au cedat boicotului de pe rețelele…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Au profituri mari daca își permit să le închidă dar vor plăti angajatii

  2. Întotdeauna profitul este mult mai important decât viețile oamenilor. Se urmărește doar banul,influenta , poziția sociala etc dar omul este lăsat în plan secund. La aceste firme nu mai trebuie mers.

  3. Ar trebui ca aceste firme sa ia bani din băncile rusești ca sa-si plateasca angajații. Băncile occidentale si-au închis sediile în rusia, sau ei fac parte din zona specială?

  4. Micuții… se retrag din rusia fiindcă începuseră să le scadă vânzările în Lumea Civilizată.

  5. Poți spune că se gândesc la … sănătatea rușilor, asta fiind cauza pentru care-și suspendă temporar activitatea !!!

  6. daca pleaca astia ai cetateni mai sanatosi si iti ies mai putini bani din tara…cum zicea un mare conducator de al nostru…win win

  7. Se retrag pentru ca nu mai pot incasa alti bani inafara de ruble = hartie igienica. Nu au cedat niciunui boicot. Intr-o saptamana Rusia a devenit neinteresanta pentru afaceri si investitii, altele decar cele chineze. Chinezii vor cumpara afaceri rusesti la superoferta. Doua la un yuan.

  8. Poporul rus sta inernt in timp ce stabilitatea lor economica se duce de rapa, o sa ajunga sa vaneze dupa animale in siberia. Dezamagitor popor.. na nici romanica nu e departe.

  9. A trebuit sa moara oameni ca sa.,.. ups.. asta era din alt film.
    Au iesit datorita boicotului care se intrezarea in lumea civilizata, au zis ca mai bine pierd piata din rusia decat sa piarda piata globala. Pe interes, nu-i doare de suferinta oamenilor angrenati in razboi…

  10. Decizie logica.Nu poți riscă vânzările către 1-2 miliarde de clienți în speranța că va găsi un moscovit un kg de ruble să își cumpere o cafea.

  11. „Hum! Brands, compania-mamă a KFC şi Pizza Hut…”
    Yum! se numește compania nu Hum!