Home » Articole » Spitalul Județean din Reșița a renunțat la centrala telefonică, după ce s-a stricat și nu mai poate fi reparată / Cele cinci centraliste se află în concediu de odihnă

Spitalul Județean din Reșița a renunțat la centrala telefonică, după ce s-a stricat și nu mai poate fi reparată / Cele cinci centraliste se află în concediu de odihnă

14 iul. 2025
Spitalul Județean din Reșița a renunțat la centrala telefonică, după ce s-a stricat și nu mai poate fi reparată / Cele cinci centraliste se află în concediu de odihnă
Sursa foto: Pixabay
Ascultă articolul

Spitalul Județean de Urgență Reșița a rămas, începând de luni, fără centrală telefonică funcțională, anunță Agenția de presă Rador, care citează Radio Reșița.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Vechiul sistem de comunicații, uzat moral și fizic, a cedat definitiv și nu mai poate fi reparat din cauza lipsei de piese de schimb. Conducerea spitalului anunță că, în cel mai scurt timp, va fi implementat un call center modern care va asigura o comunicare eficientă și accesibilă între pacienți și unitatea medicală.

Până la instalarea noului sistem, comunicarea cu secțiile și ambulatoriile spitalului se va face direct prin numere de telefon mobil. Acestea vor fi afișate public pe site-ul oficial al instituției în secțiunea „Pacienţi”. Potrivit echipei IT, aceste informații ar urma să fie disponibile chiar de astăzi.

„Toate ambulatoriile și secțiile au numere de mobil care vor fi publicate pe site. Într-un termen scurt vom avea și call center-ul funcțional, pentru a facilita accesul rapid la informații și programări,” a declarat pentru Radio Reșița, managerul spitalului, Cosmin Librimir. 7

Cinci angajate care operau fosta centrală telefonică sunt în prezent în concediu de odihnă, după acumularea unui număr mare de zile neluate. Conducerea spitalului a oferit garanții că niciuna dintre ele nu își va pierde locul de muncă. Există două variante de reintegrare profesională: reconvertire ca registrator medical, având în vedere că dețin cursuri de operare pe calculator și revenirea în activitate în cadrul noului call center, variantă agreată de majoritatea angajatelor.

 

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole