G4Media.ro

Șoferii de TIR din vestul Europei se plâng de concurența șoferilor din…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Nu le convine concurenta si nu le pasa ca toate costurile de transport sunt suportate de consumatori. Ca sa fie ei platiti mai bine, ar insemna ca toti ceilalti oameni sa cumpere produse mai scumpe, ca sa-i tina pe „domnii soferi”. Iata ca altii din est nu sunt asa de domniti si pot sa faca aceeasi treaba mai ieftin. Valabil pentru toti care vor sa fie platiti cu cat cred ei ca „merita”, dar nu le pasa ca salariile lor se regasesc in preturi, adica un trai mai bun pentru ei inseamna automat un trai mai prost pentru altul.
    Sa te pui de-a curmezisul progresului e o prostie. N-au decat sa-si dea legi protectioniste, caci oricum vor fi inlocuiti de camioane autonome. Acestea nu cer nici salariu si nici pauza de odihna. Nu le place munca cu concurenta esticilor, poate le va placea somajul.

    • Sa te fereasca sfantul sisoe sa explodeze un pneu fata la un camion autonom si tu sa te afli in zona. Numai cu amprente dentare te mai identifica, dupa ce trec 40 tone peste tine. E buna autonoma, dar pentru chibritul tau marca yaris, megane sau c1.

  2. Dramatizare de 2 bani !
    Când au măturat chinezii toată industria textilă din Europa, cine s-a plâns ? La industria textilă mai puteți adăuga altele adiacente.
    Când s-au instalat la noi Lidl, Real, Carrefour, Auchan și restul ce zicea d-l Breger ?
    Ia încercați să pronunțați Auchan în română să vedeți cât de românește sună !
    Adică ei au voie să ne învingă dar noi pe ei, NU !

    Și toată smiorcăiala când grosul camioanelor ,,ilegale” sunt ale transportatorilor din vestul Europei înmatriculate în estul Europei în special Polonia, Slovacia și Lituania. Slovacia având un statut de liber la cabotaj deoarece la momentul semnării convenției asupra transportului aveau o flotă nesemnificativă. Efectul imediat a fost înmatricularea camioanelor din vest pe firme de ,,apartament” Și vorbim de firme grele și cu renume.
    Și nu în ultimul rând, se plâng că nu au … șoferi ?!?!?