G4Media.ro

Șefii Volkswagen rămân în funcții deși au fost puși sub acuzare în…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. Too big to fail
    Oare va avea cineva curajul sa ia masuri anti trust ca la începutul secolului xx ?

  2. Las’ ca vine Luluta si-i baga pă toti la tuhaus, face iea ordine si disciuplina in Ieuropa, băi!

  3. Trebuie sa fii batut in cap ca sa te simti tras pe sfoara ca masina ta polueaza mai mult decat este mentionat in cartea tehnica.
    Tras pe sfoara trebuie sa te simti cu dieselul aranjat sa nu traga sufficient de prompt la acceleratie si sa vezi ca in loc de 115 CP nu beneficiezi decat de vreo 90, in cel mai bun caz. Asa, dintr-un „soft”

    Chestia cu poluarea de la auto pe diesel e cusuta cu ata alba. In realitate se doreste protejarea consumatorilor diesel cu adevarat strategici, navele, camioanele de tonaj si utilajele Agricole. Cum poti sa o faci? Simplu, reducand consumul individual la autoturisme. In acest fel economia este stimulata iar toata lumea e multumita.

    Oamenii aia au vrut binele consumatorului. Cum intre interesul individual al consumatorului si interesul general exista o mare divergenta, aceasta pozitie a managementului VW a fost de neiertat.