G4Media.ro

Se scumpesc bilete de tren/ Cât va costa o călătorie la mare,…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Se scumpesc bilete de tren/ Cât va costa o călătorie la mare, Timișoara sau Brașov

CFR Călători măreşte preţurile la biletele de tren de la 1 iulie, astfel că o călătorie Bucureşti – Constanţa, de exemplu, la clasa a 2-a, va costa 67 de lei cu IR, de la 55,7 lei, iar până la Braşov 54 de lei, de la 44,7 lei, potrivit unui comunicat postat pe site-ul companiei.

„CFR Călători informează că, începând cu data de 1 iulie 2022, vor fi puse în aplicare prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor şi Infrastructurii (OMT) nr. 548 din 25 mai 2022 privind aprobarea tarifelor de deservire generală din transportul feroviar public de călători. Măsura vine în sprijinul redresării şi echilibrării activităţii economice a tuturor operatorilor de transport feroviar de călători din România pe fondul creşterii preţurilor la diferite materiale cu pondere mare în activitatea de transport feroviar: combustibil, energie, piese etc. Ultima ajustare de tarife la călătoria pe calea ferată, aplicabilă tuturor operatorilor de transport feroviar de călători, a fost în anul 2013”, argumentează compania.

Astfel, de la 1 iulie, o călătorie Bucureşti Nord – Ploieşti Sud/Vest va costa 9 lei, de la 7,2 lei, cu trenul Regio, iar Arad – Timişoara Nord, clasa a 2-a, 17 lei, de la 14 lei, cu trenul InterRegio şi 9 lei, de la 7,2 lei, cu trenul Regio.

Cei care vor să călătorească de la Bucureşti la Constanţa sau la Craiova cu clasa a 2-a vor scoate din buzunar 67 de lei pentru InterRegio (de la 55,7 lei) sau 35 de lei (de la 29,3 lei) pentru Regio.

Un bilet Bucureşti Nord – Braşov, clasa a 2-a, va costa 54 de lei la IR (de la 44,7 lei) şi 29 de lei la R (de la 24 de lei).

Braşov – Mangalia, clasa a 2-a IR, ajunge de la 1 iulie la un preţ de 104 lei, de la 86,9 lei, iar pentru Bucureşti Nord – Timişoara, clasa a 2-a IR, se va plăti suma de 116 lei, în loc de 97 de lei.

Pentru Galaţi – Mărăşeşti, clasa a 2-a, biletul de tren va costa 19 lei în loc de 15,4 lei, la tren Regio, iar pentru Suceava – Putna, clasa a 2-a, 13 lei, în loc de 10,6 lei.

„Facilităţile de călătorie acordate de CFR Călători până în prezent sunt valabile în continuare şi după aplicarea prevederilor OMT, menţinându-se principiile de protejare a călătorilor care utilizează frecvent trenurile de persoane, prin continuarea acordării de reduceri de până la 50% din tariful integral la abonamentele destinate navetiştilor, a reducerii 50% la abonamentele şi biletele pentru studenţi, a gratuităţii la abonamentele şi biletele pentru elevi. De asemenea se vor menţine şi ofertele comerciale ale CFR Călători prin care se acordă reduceri tarifare, ca de exemplu: 5% reducere din tariful de transport la cumpărarea online (direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, din aplicaţia disponibilă pe telefon, de la automatele de vânzare bilete din staţii), de până la 10% reducere din tariful de transport la cumpărarea cu anticipaţie de peste 10 zile, de 10% reducere din tariful de transport pentru călătoria dus-întors etc.”, mai spune compania.

sursa: Agerpres.ro, Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media.ro

Citește și...

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

10 comentarii

  1. IAR???????????????????????????

    • UN stat CARE CHELTUIE ZECI DE MILIARDE DE EURO P SALARII, SPORURI, SINECURI SI PRIVLEGII SI NU ESTE IN STARE SA FINALIZEZE UN RENCENSAMANT.

      CE SA MAI ASTEPAM ?
      CRESTEREA TAXELOR, DUBLAREA PENSIILOR SPECIALE SI A PRIVILEGIILOR, DESIGUR !

    • Măcar cu trenul în România ajungi teafăr și sănătos la destinație, pe drumuri sunt multe accidente grave cu răniți și morți.
      Voi călători cu trenul privat unde am nevoie.
      Site infofer.ro

  2. Sa fie gratuit pt studenți. La restul măriți… nu ar fi o problema.a mare…. dar ce oferiți în plus? Vagoane mizerabile, toalete infecte, personal iritant, locomotive ce ard în câmp șamd…. plus ca un tren face la fel de mult ca în epoca interbelica. Ce oferiți????

  3. Și sunt șanse mari sa nu ajungi întreg:)

  4. Si asa erau mai mari fata de operatori privati. Comparativ cu ei, macar au conditii mai acceptabile si la preturi mai mic si tot fuctioneaza si au profit. Nu iesiti romani la vot sau votati tot pe cei care au distrus tara de 30 ani.

  5. Cfr și Usr aceiași mizerie.
    Ambele pe cale de dispariție.

  6. Vă mulțumesc domnilor guvernanți că mă încurajați să nu renunț la mașină.
    Toate cele bune vă dorim, exact cum ne doriți și voi nouă.