G4Media.ro

Școala online “este un dezastru”, spune ministrul Sorin Cîmpeanu – “cuvinte grele”…

Foto: Pixabay.com

Școala online “este un dezastru”, spune ministrul Sorin Cîmpeanu – “cuvinte grele” folosite și de PSD pentru a critica performanța guvernului actual în educație

Ministrul Educației Sorin Cîmpeanu, a calificat, duminică seară, experiența școlii online drept un “dezastru”. Oficialul și-a exprimat în mod constant, de la începutul mandatului său, nemulțumirea față de predarea online și față de rezultatele acesteia. Dar, pentru a susține predarea față în față în noul an școlar, el apelează acum la termenul “dezastru” – folosit inclusiv de PSD pentru a critica prestația guvernului actual în materie de educație.

El a spus, într-un interviu acordat B1 TV, că educația online adecvată nu se poate face fără conectivitate, echipamente și cunoștințe de predare online în cazul profesorilor, “lucruri care au lipsit”. “Povestea cu școala online”, a spus el, “nu a ieșit și trebuie să avem curajul să spunem acest lucru”.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. SCOALA ROMANEASCA ESTE UN DEZASTRU!

    • Orice este atins de corupție,este in dezastru. Iar corupția este endemică in România.

    • Exact.Nu scoala online este un dezastru, ci profesorii romani sunt un dezastru. In mare mojoritate. Nedrepti, ranchiuniosi, increzuti, sadici, interesati mai mult de jumulit la meditatii, ramasiin urma,incapabili sa explice un concept simplu.

      Singura sansa este scoala online si cine are de invatat sa invete atat cat poate.

  2. Scoala online a functionat chiar Ok in unele cazuri, acolo unde profesorii au avut bunavointa. Ministrul educatiei in schimb este un dezastru. „romania educata” a lui Klauss este un dezastru si mai mare.

    • Am repetat întrebarea până m-am plictisit: cu conectivitate, echipamente, profesori dedicați, etc. cine a asigurat instruirea elevilor din medii defavorizate (rural, cartiere mărginașe, comunități sărace, etc.) pentru folosirea mărețelor echipamente? Cum s-ar face această instruire? Din poartă-n poartă sau adunând elevii la școală?

  3. Totul trebuie evaluat din perspectiva costurilor si beneficiilor, fiindca, altfel, de educatie profita o gramada de corupti si incompetenti care consuma resursele sau fac afaceri pe seama ei. Pentru studenti , educatia online este avantajoasa deoarece se poate face la distanta, fara ca studentii din alte localitati sa aiba nevoie de cazare permanenta, de cantine sau de transport. Nu mai sunt necesare cheltuieli cu energia,curatenia, reparatia si intretinerea cladirilor, incalzire si alte utilitati. De ex, pt multe facultati ( calculatoare si informatica, filologie si limbi straine, istorie,matematica, geografie, stiinte politice, economice etc este chiar potrivita) . O parte din avantaje sunt valabile si pt elevii mai mari si liceeni. Impotriva sunt probabil cei care fac bani din vanzarea de produse(unele nerecomandate ) copiilor sau tinerilor , din inchirieri, localuri etc.

    • Pentru studenți laboratorul de chimie (doar un exemplu) va avea rezultate mărețe dacă studenții vor urmări filme pe net, fără să fi ținut în mână o pipetă sau alt echipament.
      Despre medicină ce să vorbim: „domnu’, palpați puțin sub coastele din stânga? ce simțiți?”. Nu-i așa că merge fără să intre în spital, să pună măcar stetoscopul? Iti urez succes la prima consultație ce-ti va fi oferită dde un absolvent de on-line.
      Iar un student la calculatoare care a parcurs „Arhitectura calculatoarelor” doar desfăcând laptopul propriu va avea de asemenea rezultate remarcabile în carieră.

  4. Acest sinistru incompetent ar trebui pus față în față cu ce declara în primăvară când printre altele se arăta foarte mulțumit de anul școlar care urma să se încheie în câteva săptămâni.

  5. @un urs
    In comentariul meu m-am referit la domeniile sau disciplinele unde predarea online este posibila. Cele unde prezenta fizica este necesara (laboratoare, practica) pot fi programate si comasate in perioade mai scurte si convenabile ale anului scolar .

  6. Sistemul nostru de invatamant este la pamant, nu scoala „online” si nu cadrele didactice . Mergem dupa niste studii de acum 20 de ani sau mai mult si dorim sa avem rezultate cu niste copiii care sunt mult mai avansati decat intreg sistemul din „1900 toamna”.