G4Media.ro

Sâmbătă dimineață la ora 7 se deschide circulația pe pasajul Ciurel-nod Virtuții…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. „Lungime totală – aproximativ 1 kilometru (de trei ori cat Podul Basarab)”
    Podul Basarab are 1920 metri. Aritmetica Firii are grave carente.

    Vechiul traseu al strapungerii spre A1 este complet depasit, pe traseul pe unde ar fi trebuit sa treaca soseaua aparand in ultimii ani nu numai case, ci si blocuri.
    Presupun ca o solutie mult mai ieftina, fara exproprieri si despagubiri acordate samsarilor care au exploatat momentul si si-au cumparat terenuri doar pentru a le vine la preturi exorbitante ar fi continuarea PE DEASUPRA LACULUI. Se poate continua peste lac, pe malul stang al Dambovitei, in Giulesti Sarbi, unde, deocamdata, nu s-a construit nimic. Avantaj dublu: nu se platesc exproprieri si se dezvolta si zona.

    Acum sa vedem cine va iesi primar, pentru a sti ce se va intampla cu proiectul.

  2. Cum sa nu , daca vezi ce blocuri se ridica…. Pai tov. Țiriac care are acolo 10 ha , nu merita si el un pod din banii săracilor ??? Cum sa vândă el si multi altii apartamente fara acces??? D aia e pod ….

  3. Nu utilitatea este problema, ci inexistenta unei posibilități de trecere spre bd. Uverturii, fara a se distruge vreun bloc, casa, construcție.

  4. In mod normal pentru a recupera costul investiției ar trebui introdusa o taxa de pod

  5. Un rahat marca PSD! Realizat pe principiul „noi muncim, nu gandim”(adica atata minte au, mai mult nu pot). Pasajul nu rezolva nimic…absolut nimic. Momentan, sa zicem ca va relaxa cat de cat traficul de la intersectia Virtutii cu Splaiul independentei. Doar atat.

  6. Breteaua de coborare pe Virtutii, in sensul spre Crangasi, este extrem de periculoasa din cauza pantei mari, curburii cu raza mica si a faptului ca pe acea platforma se circula in ambele sensuri fara sa existe balize care sa separe sensurile.

  7. De Cartea Recordurilor: CEL MAI SCUMP SEMAFOR DIN LUME

  8. Doar cîrcotași!!!Orice lucru făcut pentru oameni este un bun câștigat!!Istoria va reuși să aprecieze dacă este bun sau rău!!Sunteti exact ca pensionarii care se vaită că nu îi ajută pensia dar guvernul nu are de unde să le dea!!!Asta este treaba guvernului,să găsească soluția și să acorde banii!!!Așa a fost mereu,se inoculeaza o idee și restul trebuie să se mulțumească cu ce li s-a comunicat!!!Dacă aveți alte soluții ,în afara comentariilor, ce va opreste sa le puneti in practică!!!Candidati impotriva celor care va stau in cale dar,nu va bazati pe cel care este deja sluga la o gramada de stăpâni!!!

  9. O cabina de vot la capătul podului

  10. Cum au primit autorizație de construcție aia cu blocul fix in marginea Podului? Mă mir că nu se oprește podul in apartamentele de la parter. Ar fi fost cea mai potrivită poza de campanie electorală

  11. Daniel,este simplu !Construcția a fost realizată în decursul unei perioade deci,matematic vorbind(pentru cine susține olimpicul),dacă a fost construit în 4 ani,mai adaugi 1-2 ani obtinerea avizelor de construcție și,vezi pe cine înjuri sau pe cine votezi!!!(Este un exemplu dar,dacă ai date certe,este simplu!!!)

  12. Daniel,este simplu !Construcția a fost realizată în decursul unei perioade deci,matematic vorbind(pentru cine susține olimpicul),dacă a fost construit în 4 ani,mai adaugi 1-2 ani obtinerea avizelor de construcție și,vezi pe cine înjuri sau pe cine votezi!!!(Este un exemplu dar,dacă ai date certe,este simplu!!!)