G4Media.ro

România și Polonia, cel mai mare deficit de camionagii din Europa și…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. E posibil sa fie culturala treaba? E posibil ca femeile chiar sa nu vrea sa devina camionagii? Nah! Trebuie sa fie patriarhatul! Pozitia aia privilegiata de camionagiu cu ture de 12h trebuie sa fie chiar pe placul femeilor, dar nu pot ajunge acolo pentru ca suntem noi niste bulangii misogini.

  2. Bai g4 voi sunteti tampiti? Cum sa publicati mizeria asta?

    Cate femei vor si pot sa repare o pana la un camion sau sa dea jos si sa monteze prelata unui camion?

    Ia intrebati-va sotiile acasa daca vor sa practice aceasta meserie.

    Maine urmeaza sa ne spuneti ca suntem pe ultimul loc din ue la capitolul „femei care extrag carbune in mina” sau ” toarna otel”.

    Dobitocilor

  3. Poate o problema e si faptul ca este un adevarat calvar obtinerea permisului in Romania? In momentul de fata, in Iasi, la CAT. B programarile la oras sun pentru iunie-iulie, probabil la cat C la fel, la cat. A nici macar nu au inceput programarile.
    Cine este dispus sa piarda un an din viata pentru cat.C pentru ca apoi sa riste sa nu fie angajat ca este prea tanar sau femeie.
    Ar merge o analiza G4Media legata de aceasta prostie numita obtinerea permisulului de conducere in Romania.

  4. G4media, am mai spus si repet: nu asa se apara democratie, cu articole inepte pe inegalitatea de „gen” la camionagii.
    As vrea sa vad o femeie care nu-i barbat deghizat cum schimba o roata de rezerva la un camion. Sau macar la un Logan.
    Polonezii sunt mai tineri ca medie de varsta tocmai pentru ca mamicile lor catolice au facut si altceva decat demonstratii de „egalitate de sanse”, adica au facut copii, pur si simplu.

  5. Meseria de sofer este urita si grea si pentru barbati dar pentru femei

    • Tocmai, de ce sa nu aiba privilegiul de a participa si feministele?!
      Poate ca se egalizeaza si speranta de viata intre sexe cu ocazia asta.

  6. Asteptam un studiu si despre alte ”subreprezentari”.
    Despre militari , constructiile civile, constructiile industriale, santierele navale, platformele petroliere, transportul maritim, instalatori, tamplari, electricieni, strungari, mecanici auto, sudori, tractoristi, escavatoristi , soferi TIR am vazut, ”subreprezentare” masiva( 2% in Ro) incarcatori/descarcatori marfa, joburi din industri siderugica, topitorii furnale, carierele de piatra, extragerea de minereuri, si in general toate joburile grele, periculoase sau de rahat in care barbatii au tupeul sa detina peste 90 % din accidentele mortale ! Adica joburile care construiesc orasele si tot ce tine de infrastructura de transport la propriu.
    Stanga radicala si feminismul de carton asteapta in schimb studii tintite si statistici convenabile pentru acapararea functiilor de conducere prin favoruri si discriminare pe fata. Adica adio principiului de competenta, traiasca egalitatea de rezultate.