Home » Economie » Regio Călători se retrage de pe ruta feroviară către Aeroportul Otopeni, la numai jumătate de an de la lansare

Regio Călători se retrage de pe ruta feroviară către Aeroportul Otopeni, la numai jumătate de an de la lansare

Regio Călători se retrage de pe ruta feroviară către Aeroportul Otopeni, la numai jumătate de an de la lansare
Sursa foto: G4
Ascultă articolul

Regio Călători, cel mai mare operator feroviar privat, se retrage de la 1 iulie de pe ruta Gara de Nord – Aeroportul Otopeni. Astfel, ruta va mai fi operată doar de CFR Călători și de Transferoviar Călători. Economedia a scris recent că un tren de Otopeni transportă în medie 14 călători pe zi, deși are capacitate de 70 sau 110 de călători.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

„Stimați călători, În data 30.06.2021 trenurile R-E 16057, R-E 16056, R-E 16059 și R-E 16058 în relația București Nord Gr A – Aeroport H. Coandă T1 și retur se anulează. Începând cu data 01.07.2021, trenurile Regio Călători în relațiile: București Nord Gr A – Aeroport H Conda T1 și retur; București Nord Gr A – Ploiești Sud și retur NU MAI CIRCULĂ”, arată un anunț al Regio Călători.

Anunțul Regio Călători vine în contextul în care ministrul Transporturilor anunța, la jumătatea lunii iunie, că peste 1.000 de pasageri pe zi circulaseră, în ultima săptămână, cu trenul între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă (Otopeni).

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Normal. Nu vrei sa fii asociat cu Gara de Nord. Dupa ce ai fost prin garile din Paris.

    • Nu-i asta. Cat a zis Drula, 1000 calatori pe zi? A 4 lei biletul? Pai de banii astia nu operezi un dus-intors!
      Proiectul acesta, ca si M6 pana la Otopeni, mi se par complet aberante.
      Desi il „ard” pe Drula de cate ori pot, de data asta nu e el de vina.

    • Diana 𝓡𝓓

      Dacă ne uităm la date și recalculăm, vedem că va crește “profitul” operațional (de fapt veniturile operaționale) pentru ceilalți 2 operatori rămași pe ruta Gara de Nord – AIHCB. Numărul mediu de călători / tren va crește de la 14 la aproximativ 21 … asta dacă numărul mediu zilnic de călători se va menține la 1000. Sa le dorim la cat mai mulți călători!

  • Uitati-va in studiile de fezabilitate si gssiti acolo rentabilitste…. Cereti banii inapoi ca au fost facute gresit!

    • …bani sa ceri înapoi!? Biletul e bilet, cat costa atâta dai… De preferat cat mai puțin, dar până la urmă piata se autoreglementeaza. Iar investiția cu construirea caii ferate, se va recupera în câțiva ani

  • CFR trebuie desfintat!!! Trenurile merg goale!!!

    • Trenul e privat

    • Bre Tuh, mai intai sa mergi cu trenul si dupa aia sa comentezi!
      CFR nu merge cu trenuri goale, si daca ai fi folosit trenurile, ai fi stiut ca vagoanele CFR sunt mai moderne decat ale competitorilor privati, care primesc bani doar pentru a merge cu un tren pe linie. Vagoanele CFR au aer conditionat, spre deosebire de rablele din anii ’70 cu care circula Regio!!

      Nu-ti mai da cu parerea pe probleme care te depasesc, taximetristule!

  • La inagurarea liniei venise sica si cu dulapul..in 2020..linie fara electrificare :)))
    Romania normala:))

  • Trenul pana la aeroport a inceput sa deranjeze mafia taxiurilor si incet, incet se incearca sabotarea acesteia. Personal am fost cu trenul de vreo 4 ori si de fiecare data era ocupat in proportie de peste 80%. Cred ca daca se majoreaza pretul biletului si se coordoneaza programul trenului cu sosirile si plecarile curselor de avion, se va obtine mai mult profit, desi acest tren reprezinta o utilitate publica si nu ar trebui sa fie privit ca o sursa de profit material. In toate statele civilizate exista o linie de tren/metrou care sa faca legatura dintre aeroport si oras si este prima alegere in preferintele calatorilor. La noi probabil inca sunt destui care nu stiu de existenta acestuia si este posibil ca statistica prezentata mai sus sa cuprinda si perioada de restrictii din pandemie.

  • Trenul de la Aeroport la Gară e perfect , nar trebui scos . Pe 24 Aprilie Cei de la Taxi miau cerut 100 de lei iar pe biletul de tren am dat doar 4 lei si este și sigur . Arată și bine . Nu mai tot desfintati și distrugeti tot ce puteti in Romania

  • Ati vazut cumva sa se promoveze linia din aeroport
    Nu aveti nici un indicator din aeroport sa te indrume spre tren
    Calatorul nu stie ca exista tren.
    Eu calatoresc des si am vazut multi cetateni români care incercau sa negocieze cu taximetristii pentru ai duce in gara de nord .. …
    Trenul era la nasul lor si mai era si ieftin

  • Mari zdremte sunteți!Scoateți va și pe voi din circuit!Căcați pământul degeaba🤮🤮🤮🖕🖕🖕

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole