G4Media.ro

RAR lansează serviciul prin care poți afla dacă mașina ta a suferit…

RAR lansează serviciul prin care poți afla dacă mașina ta a suferit daune

Dacă până acum Registrul Auto Român putea oferi date doar despre numărul de kilometri al autovehiculelor și eventualele defecte înregistrate în cadrul inspecției tehnice periodice (ITP), de acum înainte va putea oferi informații despre daunele suferite de autovehicule, potrivit unui comunicat.

Registrul Auto Român oferă clienților săi, începând de astăzi, date despre daunele vehiculelor înmatriculate în România. Mai exact, în doar câteva minute, puteţi afla informaţii despre majoritatea vehiculelor pentru care au fost înregistrate oficial, la societățile de asigurări, avarii produse pe teritoriul României.

Acest lucru este posibil prin intermediul aplicaţiei Istoric Vehicul, disponibilă pe site-ul oficial al instituţiei, www.rarom.ro.

Registrul Auto Român vine astfel în sprijinul clienţilor săi care vor să cunoască cât mai multe informaţii despre vehiculul de care sunt interesați.

Acest lucru este posibil ca urmare a informaţiilor pe care le primeşte RAR de la partenerii specializaţi care colectează date de la societăţile de asigurare şi atelierele de reparaţii autorizate.

Astfel, la interogarea prin aplicaţia Istoric Vehicul, împreună cu informaţiile oferite gratuit de RAR (de exemplu valoarea indicată de odometru) se precizează şi faptul că pentru acel vehicul există disponibil un istoric de daune, care poate fi oferit contra cost.

Tariful este de 35 de lei şi se achită online.

Pentru a accesa aplicaţia, clienţii trebuie să introducă seria de caroserie/saşiu şi o adresă de e-mail validă.

În situaţia în care clientul doreşte să obțină istoricul de daune al autovehiculului, el este redirecţionat către zona de plată cu cardul, iar apoi va primi prin e-mail Istoricul de daune. Acesta conţine următoarele informaţii:

1. Zona de avarii, inclusiv poziţionarea acestora pe un vehicul – machetă;
2. Intervalul valorii devizului de reparaţie;
3. Intervalul indicaţiei odometrului la data întocmirii devizului;
4. Dacă a fost o daună majoră din punct de vedere economic;
5. Dacă au fost afectate principalele elemente de siguranţă sau din structura de rezistenţă.

Toate informaţiile pe care le veţi introduce în sistemul informatic, pentru a afla datele de care sunteţi interesat, sunt protejate conform normelor GDPR.

Sursa foto: rarom.ro

Acest serviciu este asemănător celui oferit de companii precum CARVERTICAL sau autoDNA, cu precizarea că oferă date provenite doar din momentul înmatriculării în Romania și furnizate doar de parteneri naționali.

Sursa: rarom.ro

Sursa foto: facebook RAR

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Suna frumos dar inca nu este gata. Pe pagina RAR nu este decat publicitate pentru aceasta aplicatie.

    • Aplicatia functioneaza insa este facuta prost deoarece indexarea se face dupa numarul de inmatriculare. Practic daca ai schimbat numarul s-a dus istoricul. Am verificat 2 masini cu daune si nu figureaza in baza lor de date.

      Era nevoie de indexare dupa serie,nu dupa nr de inmatriculare.

      Inca o aplicatie proasta, made in RO. Iar au fost furati niste bani

      Avem ce votam

    • Pai in cartea masinii ar trebui sa apara si nr anterior de inmatriculare.nu cred ca se emite alta carte

  2. pai si merge? sau „merge” ca la statul roman?

    • Și-a dat Dinca demisia… toate bubele s-au șters cu buretele… doar ca uleiul negru nu se duce asa de usor

  3. Se prefac si ei că… fac ceva.
    Noua ne da poliția amenda daca avem ITP expirat dar RAR nu e in stare sa treaca pe pagina lor data la care service-ul auto autorizat trebuie sa-si refaca autorizarea. Cred ca patronii piloși de service pot sta linistiți si fara hârțoage.
    Consumabilele auto autorizate sunt ținute intr-un fisier excel pe siteul lor, multe produse „OEM” nici nu au codul producatorului trecut. Crekă e vraiște in ele daca aia de la HexiPharma si-au permis sa faca ce au facut…
    Până la urma a înțeles cineva în ce consta abilitarea unui service auto de catre un producator? Că pe cei de la RAR nu ui intereseaza. Sunt ca la notariat: fiecare service declara ce vrea… ei iau doar șpaga