Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Grinzile de la podurile şi pasajele construite pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva prezintă „deformaţii”, arată expertiza tehnică realizată de proiectantul IPTANA în această toamnă, situaţie care a determinat Compania de Drumuri să caute o firmă specializată pentru o „monitorizare specială” a întregului lot dintre localităţile hunedorene Holdea şi Ilia.
Este vorba despre o monitorizare timp de un an pentru a se stabili dacă deformaţiile se încadrează sau nu în toleranţele admise, garanţia pentru acest lot fiind pierdută în 2019, la rezilierea unilaterală a contractului cu antreprenorul spaniol Comsa (rezilierea încă se judecă în instanţă).
Contractul pentru segmentul de 20 de kilometri a fost reziliat în vara anului 2019, la solicitarea fostului ministru al transporturilor, Răzvan Cuc, care a cerut dublarea perioadei de garanţie ca urmare a problemelor de execuţie. După rezilierea contractului şi căderea guvernului Dăncilă, în decembrie 2019, Ministerul Transporturilor (condus de Lucian Bode) a deschis circulaţia pe lotul 3, iniţial cu restricţie de tonaj pentru camioane şi limitare de viteză de 80 km/h la podurile peste Mureş.
Citește integral pe economedia.ro
Podul de piatră s-a dărâmat
A venit apa și l-a luat
Vom face altul pe mal în jos
Altul mai trainic și mai frumos!
Așa că mai înainte SĂ PUNEM DE UN STUDIU DE PREFEZZBILITATE ȘI FEABILITATE DE UN MILIARD.
Dar din ce or fi facute grinzile alea?!
Până și spaniolii își bat joc de români!
Cu lotul ăsta de autistrada, cu Centrala de la Iernut și câte or mai fi despre care noi nu știm!
Alo, CNAIR pe banii cui faceți monitorizarea, dacă o faceți de la buget este cam albastră, sunt fonduri blocate depuse de constructor că și garanție de bună execuție, dacă cumva nu le-ați oprit sau le-ați returnat pușcărie ar trebui să scrie pe voi. Asta este una, a doua firma de dirigenție trebuia să vă predea cartea construcției unde sunt și buletinele de analiză ale epruvetelor de la fiecare șarjă de beton. Acum sunt metode nedistructive de verificare a clasei betonului. Pe lângă astea mai sunt o mulțime de cauze, dar cum voi sunteți numiți în baza carnetului de partid puteau să îl facă și din mămăligă, pentru voi tot beton era!
Ar fi trebuit să știi că,, Cucul” înainte de recepția lucrării, a reziliat contractul constructorului în faza de 95% execuție, motiv pentru care CNAIR a pierdut garanția tronsonului respectiv!!! Asta se întâmplă când avem în minister numai…. profesioniști, unul și… unu!!
Garanția se cam duce pe apa sâmbetei în momentul in care tu, ca beneficiar, folosesti fără acord și documente semnate de către furnizorilor un bun. Indiferent de ce natura e el sau în ce relatii te afli cu furnizorul. Doar o sentința judecătorească te poate salva.
Dar pun pariu ca nimeni nu va fi găsit vinovat și totul ( inclusiv daune cerute defurnizor și cheltuieli de judecata plus expertize ++++) vă fi plătit de la buget.
🎯
Sa mearga Grindeanu sa le sustina cu umerii, precum Atlas.
BINGO !
Și încă nu a început o circulație serioasă, așa cum va fi după traversarea autostradală a Carpaților, conectarea singurei Capitale rămase în afara sistemului autostradal European la acesta și trecerea principalului flux autostradal Euro-Asiatic pe la noi! Cu numai două benzi pe sens…
PRECUM, CLASA POLITICĂ DE LA NOI , ADICĂ ÎNDOIELNICĂ.
Adică peste 100 de ani