Home » Articole » Raport tehnic: Grinzile de la podurile şi pasajele lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva „s-au deformat” / CNAIR începe o „monitorizare specială” a lotului despre care Cuc spunea că are probleme de execuţie

Raport tehnic: Grinzile de la podurile şi pasajele lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva „s-au deformat” / CNAIR începe o „monitorizare specială” a lotului despre care Cuc spunea că are probleme de execuţie

Raport tehnic: Grinzile de la podurile şi pasajele lotului 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva „s-au deformat” / CNAIR începe o „monitorizare specială” a lotului despre care Cuc spunea că are probleme de execuţie
Ascultă articolul

Grinzile de la podurile şi pasajele construite pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva prezintă „deformaţii”, arată expertiza tehnică realizată de proiectantul IPTANA în această toamnă, situaţie care a determinat Compania de Drumuri să caute o firmă specializată pentru o „monitorizare specială” a întregului lot dintre localităţile hunedorene Holdea şi Ilia.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Este vorba despre o monitorizare timp de un an pentru a se stabili dacă deformaţiile se încadrează sau nu în toleranţele admise, garanţia pentru acest lot fiind pierdută în 2019, la rezilierea unilaterală a contractului cu antreprenorul spaniol Comsa (rezilierea încă se judecă în instanţă).

Contractul pentru segmentul de 20 de kilometri a fost reziliat în vara anului 2019, la solicitarea fostului ministru al transporturilor, Răzvan Cuc, care a cerut dublarea perioadei de garanţie ca urmare a problemelor de execuţie. După rezilierea contractului şi căderea guvernului Dăncilă, în decembrie 2019, Ministerul Transporturilor (condus de Lucian Bode) a deschis circulaţia pe lotul 3, iniţial cu restricţie de tonaj pentru camioane şi limitare de viteză de 80 km/h la podurile peste Mureş.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Podul de piatră s-a dărâmat
    A venit apa și l-a luat
    Vom face altul pe mal în jos
    Altul mai trainic și mai frumos!
    Așa că mai înainte SĂ PUNEM DE UN STUDIU DE PREFEZZBILITATE ȘI FEABILITATE DE UN MILIARD.

  • Radulescu Marcel

    Dar din ce or fi facute grinzile alea?!

  • Radulescu Marcel

    Până și spaniolii își bat joc de români!
    Cu lotul ăsta de autistrada, cu Centrala de la Iernut și câte or mai fi despre care noi nu știm!

  • Alo, CNAIR pe banii cui faceți monitorizarea, dacă o faceți de la buget este cam albastră, sunt fonduri blocate depuse de constructor că și garanție de bună execuție, dacă cumva nu le-ați oprit sau le-ați returnat pușcărie ar trebui să scrie pe voi. Asta este una, a doua firma de dirigenție trebuia să vă predea cartea construcției unde sunt și buletinele de analiză ale epruvetelor de la fiecare șarjă de beton. Acum sunt metode nedistructive de verificare a clasei betonului. Pe lângă astea mai sunt o mulțime de cauze, dar cum voi sunteți numiți în baza carnetului de partid puteau să îl facă și din mămăligă, pentru voi tot beton era!

    • Unul cu nume.

      Ar fi trebuit să știi că,, Cucul” înainte de recepția lucrării, a reziliat contractul constructorului în faza de 95% execuție, motiv pentru care CNAIR a pierdut garanția tronsonului respectiv!!! Asta se întâmplă când avem în minister numai…. profesioniști, unul și… unu!!

  • Garanția se cam duce pe apa sâmbetei în momentul in care tu, ca beneficiar, folosesti fără acord și documente semnate de către furnizorilor un bun. Indiferent de ce natura e el sau în ce relatii te afli cu furnizorul. Doar o sentința judecătorească te poate salva.
    Dar pun pariu ca nimeni nu va fi găsit vinovat și totul ( inclusiv daune cerute defurnizor și cheltuieli de judecata plus expertize ++++) vă fi plătit de la buget.

  • Sa mearga Grindeanu sa le sustina cu umerii, precum Atlas.

  • Și încă nu a început o circulație serioasă, așa cum va fi după traversarea autostradală a Carpaților, conectarea singurei Capitale rămase în afara sistemului autostradal European la acesta și trecerea principalului flux autostradal Euro-Asiatic pe la noi! Cu numai două benzi pe sens…

  • PRECUM, CLASA POLITICĂ DE LA NOI , ADICĂ ÎNDOIELNICĂ.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole