G4Media.ro

Raport oficial: Numărul abonamentelor metropolitane care oferă acces pe toate mijloacele de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

7 comentarii

  1. „confortabil” – hahaha… in autobuzul care ține loc de tramvai si nu mai ajunge la drstinatie ca e blocat in trafic

    • E blocat in trafic ca sunt multe putori care s-au invatat doar in masina. In trafic vezi doar omul si masina, nici macar 2 persoane intr-un vehicul.

    • Cred ca vorbești din auzite, nu sunt autobuze sa înlocuiască tramvaie decât F rar, iar autobuzele nu stau blocate în trafic spre deosebire de mașini. Ar trebui sa mergi și tu mai des cu autobuzul sau cu bicicleta și o sa ți schimbi părerea despre trafic

  2. Pretul abonamentelor a crescut amețitor, dar cei cu salariul minim pe economie, cum sa-si permita tarifele acestea?

    • Nu ne permitem, mergem la negru sau cu bicicleta. Eu dacă vad controlorii ma prefac ca ma doare piciorul și când cobor o iau la fugă

  3. Soft-ul STB de achizitie a abonamentelor e de ra4at. Ca sa iti prelungesti un abonament, tb mai intai sa te duci sa-l iei cash de la o cascaraveta stb. Daca vrei un alt tip de abonament decat cel pe care l-ai luat inainte, de ex nu mai vrei metropolitan, ci doar de suprafata, tb mai intai sa-l iei, iarasi, cash de la cascaraveta. Pariez ca soft-ul asta de ra4hat a costat o groaza si a pus temelia vilelor multora din stb. In plus, daca ti-ai prelungit abonamentul online, pana e validat, tb sa treaca vreo 6 ore, cica, pt ca pc-urile alora din stb merg pe motorina si demareaza mai greu.

  4. Normal că au crescut alea metropolitane dacă s-au scos alea pe două linii. Acum omul dă banii pe ceva ce nu folosește