G4Media.ro

Proiect de reglementare a taximetriei în București: Sunt eliminate mașinile mai vechi…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Un proiect cu dedicatie pentru firmele PSD-ului.

    Asta ati tot votat, acum luati cu paine, prostilor!

    Unde erati la alegerile locale din 2016? La gratar?

    • Parca ar fi autorizarea la taxiuri londoneze,da nici acolo nu cred ca i chiar asa . Oricum un pic de primenire si verficare a junglei,numita taxi de Bucuresti nu ar strica.Degeaba strictetze la autorizare cand piratzii si pretzarii nu au nici o problema pe taxi (scriu asta ptr ca am întalnit f multi din astia) iar controalele in trafic,par prea putine (Oricum se anuntza intre ei).

  2. Ca turist, sincer, nu folosesc taxiurile galbene. In primul rand, nu poti folosi centura de siguranta pe bancheta din spate. Conducatorii nu conduc cu amandoua mainile pe volan, vorbesc la telefon sau citesc/trimit mesage, verifica FB, etc.
    In plus, calatoria in vechile Dacii Logan, generatia 1, este foarte periculos dpv rezistenta in caz de accident. Degeaba pretul este scazut, pericolul in caz de accident, este marit.

    Asadar, de la aeroport, iau autobuzul 783. Nici o problema, deoarece nici de CDG nu iau taxiul, ci RER-ul (tren urban) In rest, folosesc metroul si transportul in comun. Lafel procedeaza majoritatea turistilor. Nu este o critica, insa nu dorim sa ne punem in pericol integritatea fizica, in vehicule de generatie veche (norme euroncap) si cu conducatori neatenti, nepoliticosi, periculosi.

    Cand acestea se vor schimba, voi folosi bineinteles taxiurile din Romania.

    • Ai fi curios sa vezi câte mașini de pe taxi au trecut la uber după 10 ani de taxi și mai au voie sa facă în 5. Adică o mașină are voie sa facă rides haring 15 ani si maxim 10 ani în momentul de fata.

      SE vede clar ca este o lege data cu dedicație pentru ridesharing.

  3. Nu-mi plac majoritatea taximetristilor, dar dupa ce ca e cu dedicatie, e si mai restrictiv regulamentul ca la Uber, le mai si da puncte celor care deja sunt pe piata (cu ce justificare?!? Daca incropeste duoamna Firea de o companie municipala de taxi … ce face, se depuncteaza singura?!).

    De departe mi-a placut prevederea aia cu „statie radio obligatoriu”. Sa nu se plictiseasca oamenii, sa mai vorbeasca intre ei, la comun …. nu? Ah, da, si sa mai manâncă si gura lu Inspectoratu’ General de Radiocomunicatii ceva bun, ca de la aplicatiile prin internet nu pot sa dijmuiasca nimic, mama lui de web!

    Coruptie generalizata la Primaria Bucuresti. Si mai pregateste PNLu’ inca un program de 4 ani, identic! Multumim din inima lu’ Predoiu pentru episodul prezent si asteptam cu sufletul la gura sa vedem cui trebuie sa-i exprimam consideratiunea, din vara incolo …

    • Inca una si ma duc: :))

      Autorizarea pentru transport în regim de taxi se eliberează de către autoritate de autorizare din cadrul PMB, pe durată nedeterminată şi este valabilă cu condiţia vizării acesteia la fiecare cinci ani, odată cu verificarea îndeplinirii tuturor condiţiilor care stau la baza emiterii unei astfel de autorizaţii.

      Adica nu mai este limitat numarul de licente sau … e ca la Stat – pana nu mor batranii dinozauri, aia tineri nu pot sa prinda niciun loc?!

      Sper sa dispara cu totul taximetria galbena din Bucuresti, ca nici nu stii cine sunt mai ticalosi, taximetristii sau reglementatorii. Eu banuiesc ca sunt unii si aceiasi. 😈

  4. Un articol prost documentat si prost scris.

  5. Voi vreti donatii pentru asemenea articole?

  6. Taximetria ucide omenia, onestitatea, bunul simt, politetea si bunele maniere. Si creeaza o imaginie oribila pentru turistii care se incumeta sa le foloseasca serviciile.
    Aproape toti soferii de taxi-uri din centrul Bucurestiului au o atitudine de recidivist proaspat iesit din inchisoare. Tupeeul, hotia, agresivitatea si lipsa lor de profesionalism sunt deja norma!
    Folosesc exclusiv uber si bolt desi si aici au inceput sa apara taximetristi care te intreaba daca pot sa te lase in alta locatie decat cea indicata de aplicatie, nu raspund la salut si fac pe cocalarii sefi intreband daca pot continua sa fumeze! Maniere tipice pentru tupeistul comunist care se baga in fata si te injura daca-i atragi atentia. ”Ca asa vrea muschii lui.”
    Placute suedeze Taximetriei , Gabrielei Firea si P$D-ului !