G4Media.ro

Proiect de OUG care vizează Uber şi Taxify – şoferii vor fi…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

13 comentarii

  1. Nu inteleg cum vor face diferenta intre a transporta pe cineva contra cost si intre a merge cu cineva in mod legitim (partener, coleg, prieten etc). E cu interviu sau cum? Verifica agenda telefonului? Hilar.

    • Iti face comanda prin aplicatie si astfel au dovada ca tu asta faci. Flagrant, daca vrei

    • Wtf? Și verifică telefonul sau cum? Privacy my ass.

      Se îndoaie mintea, la ce le trece idioților prin cap.

    • Da….va fi dificil de facut aceasta diferentiere…legiuitorul tb sa expliciteze in detaliu fiecare termen din actul normativ….si dle Laur …daca se procedeaza de maniera pe care ati invocat o atunci proba obtinuta este nelegala….nu poti obtine probe prin provocare la comiterea unei cobtraventii sau infractiuni…

  2. daca iau pe cineva la ocazie este un fenomen social de asemenea amploare incat sa justifice aceasta masura? Vor sa loveasca in UBER si folosesc acest pretext. Si acum ca si in comunism nu permit decat activitati pe care le pot controla pana in cel mai mic detaliu control pe care-l fac de multe ori incalcand legislatia (prin abuz in serviciu, coruptie) aspecte tolerate cu multa larghete.

    • Interesul cel mai important, desi nemarturisit de nimeni este pentru banii negri care se ruleaza in taximetria „oficiala” sau „autorizata”. Multe vorbe, dar asta e miza.
      Toate companiile de taxi se bucura de protectie deoarece cotizeaza din banii neinregistrati.
      Companiile ca UBER au inregistrare electronica pentru fiecare banut, deci nu „cotizeaza” caci s-ar vedea …
      Daca i-ar arde grija pentru buget ar lucra la impozitare dar ei sunt obisnuiti cu frauda fiscala ca si cu laptele matern.
      Bine, ca ii scot la inaintare pe taximetristi, asta e metoda comunista de mentinere a puterii. In realitate sunt si destui taximetristi care lucreaza in timpul liber pentru UBER ceea ce inseamna ca pot lucra si intr-un sistem civilizat (citeste fiscalizat) .
      In realitate sistemul „oficial” este mai aproape de piraterie decat sistemele pe care vor sa le desfiinteze.
      In niciun caz, legea nu va fi in avantajul clientilor ci in avantajul barosanilor cu firme de taxi.

    • sunteti pe aproape, dar barosanii sunt proprietarii de licente, nu firmele de taxi. iar avand in vedere cum s-au dat licentele la inceput, barosanii sunt oameni politici din vremurile de trista amintire pe care unii tot incearca sa ni le bage pe gat din nou. nostalgia prostilor 50+ intretine smecheria si tupeul in romania!

  3. Atunci vor fi afectați și cei care utilizează BlaBlaCar.

  4. Aveti grija baieti. E foame de bani.

  5. Foarte bine, asta merita romanii, daca sunt prea prosti sa iasa la vot.

    Sper sa va fie cat mai rau, pana incepeti sa votati cu oameni cinstiti.

  6. Interesant… Utilizatorii Uber/Spotify sunt fie prea ocupați, fie le merge bine oricum și au alte priorități în viață decât votul. Odronanța asta ar fi singurul motiv suficient de puternic care i-ar încolona la vot.

    În campania electorală, USR-ului i-ar trebui un singur banner pe ecranul publicului țintă:
    Vrei Uber? Votează! Vrei Spotify? Votează!

  7. Sa inteleg ca, in sfarsit, cineva va amenda si taxiurile inregistrate in Ilfov care iau comenzi in Bucuresti?

  8. Bai, nu mai știu pe unde am citit, dar unul avea dreptate, să fie interzis email-ul că-i afectează pe poștași.