G4Media.ro

Profesor clujean: Examenul de Capacitate e o greșeală de sistem. E o…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

3 comentarii

  1. „Așa arată o selecție toxică: nu câștigă cine e mai pregătit, ci cine își permite să fie pregătit.” Deci pregatit e cine isi permite. Si totusi e pregatit cel ce castiga. Problema e ca nu ajungi pregatit de la scoala ci de la meditatii. deci scoala e slaba, profesorii nu isi dau interesul. Calitatea corpului profesoral e slaba in primul rand pentru ca absolventii de liceu cu calitati intelectuale dosebite nu aleg meseria de profesor. De ce oare? Oare pentru ca profesorul e bataia de joc a societatii? Pentru ca e prost platit, batjocorit de elevi la scoala si de parinti. Pentru ca poate fi agresat inclusiv fizic iar scoala se codeste bsa ia masuri contra elevului agresor? Pentru ca elevii au doar drepturi si nicio obligatie? Pentru ca promovabilitatea elevilor te face profesor bun nu cunostiintele pe care le-au acumulat?

  2. Parțial de acord. Este o cursă toxica pentru că sunt doar două materii evaluate. Dacă ar fi 16 materii nu ar mai fi nimic toxic. Examene finale de ciclu gimnazial, toate cu regim de camere etc. Făcut media și gata. Nimeni nu va mai face meditații la 16 materii, toți vor fi egali. Sau, măcar 6-7 examene, pe arii curriculare. Important este să dispară noțiunea de meditații. Să fie irelevant cine poate sa obțină un avantaj din starea materială. Sa conteze numai competențele dobândite. Iar singura varianta este mărirea semnificativă a numărului de examene. Că în Franța.

  3. Profesorul clujean are perfectă dreptate.