G4Media.ro

Președintele ANPC: Peste maxim doi ani se vor acorda despăgubiri pentru întârzierile…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

10 comentarii

  1. … doar ca in mersul trenurilor o calatorie sa zicem Constanta-Timisoara va fi trecut la 36 de ore in loc de 18-19 cat pare a fi acum…

    • Ce față de locomotiva are și asta.
      Eu vreau sa stiu, cine e manager la ANPC?
      Cine e contabil șef si cum se imparte bugetul intre filialele lor?
      Ajungem apoi si la combustibil: le ajunge inspectorilor, comisarilor sa mearga pe teren sa faca analize sau se multumesc sa zaca in birouri ca oricum cu transportul in comun nu se deplaseaza si oricum nu e nevoie sa-i duca capul la ceva…

  2. Cine le plateste, tovarasi ?

    • O întrebare de bun simț. Te întrebi oare oamenii ăștia ori sunt cretini ori își bat joc de noi. Întotdeauna varianta a doua e cea mai plauzibilă.

  3. De fapt in maxim 2 ani CFR calatori va incepe sa faca datorii la buget din ce in ce mai mari, iar in maxim 4-5, cand va reveni PSD la putere, va fi „privatizata”…Fier vechi si operatori „privati…

  4. O trecem la gluma serii! 😆 :)) 🙂

    Pai noi o tinem de mai mult de 10 ani intr-o amanare continua cu penalizarea asta pt intarzieri … Ia cautati, sa vedeti de cand e directiva UE cu intarzierile (ca doar nu-si inchipuie careva ca i-a apucat pe CFR etica contractuala!)

    Si daca intarzie peste o ora (parca), trebuie sa returneze toti banii. Adica (estimez eu) vreo 35% din calatori vor calatori lent dar gratis.

    • N-ai înțeles, anunțul zice clar: despăgubiri la întârzieri peste doi ani. Dacă întârzie un an, nu se plătește nimic.

  5. Doi ani pentru o masura de bun simt care exista de multi ani in alte tari.

    Romanii sunt ultimii oameni.

  6. Si retroactiv?

  7. Așa și știe oricine de zeci de ani , mai puțin cine ar trebui să controleze CFR, locomotivrle de dezintegrează din mers și așa lent. Împuție râu, dar scumpe avionu. WC-uri pe roți cu bilete la preț de bișniță.