G4Media.ro

Portul Constanța, vizat de investiții fără precedent în istoria sa: Peste 1,5…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

3 comentarii

  1. E bine ca avem o singura cale ferată care unește Constanta de București, mai ales dacă vreun mecanic beat rupe cu locomotiva sa toate cablurile în gara din Fetesti.
    Apoi de la București, cerealele ucrainiene vor merge tot pe calea ferată, de data aceasta de super mare viteza, inaugurată de Orbán și Ciolacu acum câteva zile. Duduim când e vorba de infrastructura și asta ne face un lider regional, o tranziție de la comunism la economia de piața reușită.

  2. Ce naiba au asteptat astia la noi atatia ani de zile ?

    • Tu vorbești aici de parca investițiile alea s-au și făcut. Sa vezi numai cu vor fi sifonați banii și la fel va rămâne portul. Sa nu uitam ca vorbim de cei care furau benzina din tancurile aliaților americani de la baza din Kogălniceanu