G4Media.ro

Peste 4 ore de întârziere la trenul IRN 472 Bucureşti Nord –…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. e clar, sigur nu se intampla asta daca aveam trenurile alea cu H2 din PNRR ul lu’ Ghinea (cred ca acuma am voie sa zic de el, dupa ce e pe cale de a fi mazilit)

    • Puteai sa spui si înainte, nu cred ca ți se cenzura mesajul sau te urmarea cineva pe strada când mergeai la munca.
      Ce vroiam s spun este ca trenurile pe hidrogen erau destinate sa înlocuiască automotoarele si locomotivele diesel. Trenul asta internațional mergea cu locomotiva electrica, deci oricum s-ar fi întâmplat.

  2. Reformarea CFR din temelii.Schimbarea parcului de vagoane și locomotive .Refacerea integrala a infrastructurii de cale ferată știindu-se cat de importanta este pentru marfa .Nu exista săptămână fără incidente le CFR

    • Si acum înlocuiește CFR cu „spitalele din RO”, „universitățile din RO”, „justiția din RO”…

  3. Mda, deplasați-vă cu trenul ca să nu poluați. Plecați dar nu știți cînd ajungeți…