G4Media.ro

Pe ce cheltuiește Politehnica București 3,8 milioane de lei: contract de promovare…

Pe ce cheltuiește Politehnica București 3,8 milioane de lei: contract de promovare prin panouri și SMS-uri a postului de știri Euronews

Universitatea Politehnica București, condusă de rectorul Mihnea Costoiu, vrea să promoveze postul TV de știri Euronews România, pe care îl deține, printr-o campanie estimată la 3,8 milioane de lei. Un anunț în acest sens a fost postat pe portalul achizițiilor publice.

Postul Euronews are o audiență extrem de scăzută. E pe locul 73 în clasamentul posturilor TV în lunile septembrie și octombrie, , la nivel național, după media pe zi, potrivit Paginademedia.ro.

Achiziția realizată de Universitatea Nationala de Stiinta si Tehnologie Politehnica Bucuresti se va realiza prin licitație deschisă și implică încheierea unui acord-cadru. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 5 decembrie.

Iată pe ce urmează să fie cheltuiți banii în cazul semnării acestui contract:

Servicii de publicitate prin distribuire de mesaje tip SMS, valoare estimată 270.000 de lei
Servicii de publicitate prin distributie spot publicitar intr-o retea de ecrane LED, valoare estimată 600.000 de lei
Servicii de publicitate prin Panouri outdoor – 750.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri OUTDOOR STB – 420.000 de lei
Servicii de publicitate prin panouri INDOOR METROREX – 1.836.000 de lei

Politehnica București are printre sursele de finanțare și bugetul de stat.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...