Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Inginerul mecanic Augustin Dinu, soțul deputatei PSD de Giurgiu Elena Dinu a fost ,,uns” oficial, director general al DRDP București, cea mai importantă Regională a CNAIR, confirmând astfel ceea ce Economedia descria în urmă cu o lună și ,,mecanismul” pus la cale pentru ca Dinu să revină la conducerea DRDP București de unde a fost demis în 2019. Concursul cu unic candidat la o secție a nou înființatei DRDP Buzău, lipsa promovării interne din cadrul DRDP București și perioada foarte scurtă între anunțarea concursului și numirea la conducerea DRDP București par să arate că numirea este politică nu pe competențe și stabilită cu mai mult timp în urmă. Numirile în aceste poziții de conducere se fac exclusiv cu acordul ministrului Transporturilor. Fostul șef al DRDP București, inginerul de căi ferate drumuri și poduri (CFDP) Cătălin Șomode, și-a dat demisia din CNAIR luna trecută. Numirea la conducerea CNAIR – DRDP București s-a făcut luni, 16 mai, în prima zi de după încetarea contractului de muncă al fostului șef, Cătălin Șomode. Despre acest concurs care pare ,,cu dedicație” atât ministrul Grindeanu cât și șeful CNAIR Cristian Pistol au refuzat să ofere explicații.
,,Numirea domnului DINU DANIEL AUGUSTIN pe o perioadă de determinată de 4 luni în funcția de Director General Regional în cadrul DRDP București” – Hotărârea Consiliului de Administrație al CNAIR.
Un alt semn de întrebare în legătură cu acest concurs este anunțul oficial al CNAIR care, la înființarea DRDP Buzău, dădea asigurări că nu vor fi costuri suplimentare pentru că personalul va fi preluat de la alte Regionale: „Precizăm că înființarea DRDP Buzău nu presupune costuri financiare suplimentare pentru CNAIR, având în vedere faptul că resursa umană necesară desfășurării activității este asigurată din personalul existent la nivelul celor 4 secții de drumuri naționale din componență și din posturile vacante transferate de la CNAIR Central, DRDP București, Constanța și Iași.”
Citește integral pe economedia.ro