G4Media.ro

Odiseea autostrăzii Lugoj – Deva: CNAIR a pierdut prima confruntare în justiție…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Tipic romaneste, tipic mafiot: statul roman, prin institutiile lui, inventeaza „idei” si actiuni care sa conduca la blocaje si inactiuni!!!!!!!!!! Bolnava tara!

  2. Cel mai de rahat lucru aici e ca aia n uraspund personal la treaba asta.
    Doar pt ca s-a trezit spiritul ninja in Cuc … statul (adica bugetu, adica noi) vom plati despagubiri, autostrada intarzie, etc

    El de ce nu palteste, sau cine semneaza acolo?

  3. era asa de greu sa prevezi asta? Daca aia vor cere sanctiuni sa le plateasca cuc impreuna cu veorica si psd. nu va mai bateti joc de banii tarii. Faceti naibii investitii in lucruri care sa faca bani.Ar trebui interzis prin lege abuzul de cheltuieli, iar pomenile sa fie interzise.

  4. Ceea ce putem face este ca de acum incolo pe social media sa pretindem ca PSD sa plateasca tot ce va castiga constructorul spaniol. Sa plateasca psd, razvan cuc, sorin scarlat si toti cei care au participat la decizie.
    Garantia de 4 ani se pierde, cnair vor face restul pe banii lor, iar constructorul are mari sanse sa primeasca despagubiri serioase. Decizia din articol e abia primul pas.
    Chiar daca nu a lucrat extraordinar, dar Comsa, cu toate piedicile care i s-au pus, a vrut sa lucreze. Au facut ecoductul 2 pe baza unui „gentleman’s agreement”, iar apoi magarii de la cnair nu au mai vrut sa il recunoasca. De aici pleaca mare parte din problema. Pe acest lot, statul de rahat a expropriat un lot gresit – in loc sa fie in calea autostrazii, era undeva unde nu avea nicio legatura. Probabil ca tot cnair este de vina, ca guvernul nu are posibilitatea sa verifice asa ceva.
    Erau intr-adevar niste probleme marunte, care se putea remedia sub trafic. Ce au spus despre asfalt nu aveau cum sa verifice atunci, deci este o minciuna. Chiar daca aduc dovezi colectate dupa reziliere, curtea va decide in favoarea constructorului.
    Ar trebui sa ii luam pe psd la intrebari si pentru ceea ce a facut Bechtel. Acolo s-a platit aproape dublu. Probabil ca shpagaozaurul adrian nastase a luat partea leului pentru contractul incredintat direct.