G4Media.ro

O firmă cu sediul într-o garsonieră de la etajul 10 a dat…

O firmă cu sediul într-o garsonieră de la etajul 10 a dat lovitura în acest an: Contracte publice de 145 de milioane de euro pentru întreținerea drumurilor

Peste 145 de milioane de euro fără TVA este valoarea totală a contractelor din bani publici, pentru următorii 4 ani, câștigate numai în 2018, de firma Teo Trans Consulting SRL cu Compania Națională pentru Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), potrivit anunțurilor de atribuire din SEAP (portalul guvernamental de achiziții publice www.e-licitatie.ro). Spre deosebire de acest an, în 2017, firma Teo Trans nu a câștigat niciun contract cu statul.

Firma are sediul social într-o garsonieră de la etajul 10 dintr-un bloc din sectorul 3. Au fost acolo reporterii PRO Tv.

Acționarii ei au început afacerile vânzând sandvișuri, așa cum admite chiar unul dintre acționari, Adrian Mugurel Teodorescu. Nu gogoși, așa cum spune o vecină în reportajul PRO Tv.

Acționarii firmei sunt Adrian Mugurel Teodorescu (vezi foto captura PRO Tv) și mama lui, Valentina Teodorescu. Fratele lui Mugurel Teodorescu este Theodor Răzvan Emil Teodorescu, fost director de achiziții în fosta CNADNR, actuala CNAIR, care dă acum contracte firmei Teo Trans Consulting.

În 2015, Agenția Națională de Integritate (ANI) a sesizat DNA în legătură cu faptul că Theodor Răzvan Emil Teodorescu a ”semnat o serie de documente privind acordul-cadru având ca obiect „Lucrări de marcaje rutiere pe reţeaua de autostrăzi şi drumuri naţionale din administrare, Lot 1 – DRDP Bucureşti”, încheiat între CNADNR S.A. prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Bucureşti, în calitate de promitent-achizitor, şi Asocierea S.C. Anduna Servimob S.R.L. & Teo Trans Consulting S.R.L, în condiţiile în care fratele persoanei evaluate deţine funcţia de administrator/asociat al S.C. Teo Trans Consulting S.R.L.”

Potrivit unui răspuns DNA pentru G4Media.ro, ”la data de 21 aprilie 2015, s-a dispus clasarea faţă de presupusa faptă ce ar fi atras competența de soluționare a DNA (asimilată infracțiunilor de corupție), în temeiul art. 16 litera a) din CPP, (fapta nu există), iar pentru infracțiunea ce nu atrage competența DNA, cauza a fost declinată la PJ Sector 4”.

PJS4 a comunicat pentru PRO Tv că a început urmărirea penală în rem pentru conflict de interese față de Theodor Răzvan Emil Teodorescu. Adică, după 3 ani de la sesizare, procurorii investighează doar fapta, fără să știe cine a comis-o.

Însă nu acesta este adevăratul atu al firmei Teo Trans Consulting. Așii din mânecă sunt partenerii de afaceri pe care îi are sau i-a avut și legăturile acestora cu politicieni precum ministrul Fondurilor europene, Rovana Plumb, fostul ministru și primar PDL, Adriean Videanu sau fostul primar PNL al sectorului 1, Andrei Chiliman.

Astfel, firma Anduna Servimob, care apare în comunicatul ANI din 2015 ca fiind asociată cu Teo Trans Consulting, aparține lui Florin Marius Drăguț și lui Radu Bonciu, potrivit datelor din Monitorul Oficial (MOF).

În mai 2018, firma Anduna Servimob, asociată cu compania Teomarg Consult 2004 SRL, a câștigat un contract de aproape 6 milioane de euro cu Compania naţională de administrare a infrastructurii rutiere (CNAIR) pentru marcaje rutiere ”în strat subțire” cu regionala Timișoara, potrivit SEAP. Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, compania Teomarg Consult 2004 SRL este reprezentată de același Mugurel Teodorescu și are sediul social în aceeași garsonieră de la etajul 10 dintr-un bloc din sectorul 3.

Florin Marius Drăguț este soțul Ninei Drăguț, purtătoarea de cuvânt a Primăriei Capitalei pe vremea lui Adriean Videanu, posesor de off-shore în Cipru (potrivit documentelor obținute de un jurnalist Rise Project) și asociat cu frații Claudiu și Florin-Bogdan Zaharia din Vâlcea, foști parteneri de afaceri cu Andrei Plumb, fiul cel mare al actualului ministru al Fondurilor Europene, Rovana Plumb.

Marius Drăguț a fost asociat în firma Anduna Servimob și cu Claudiu Zaharia de-a lungul anilor. Potrivit MOF, cei doi au ieșit și intrat succesiv din/în firmă. Însă Anduna Servimob nu este singura companie unde Drăguț și Zaharia au fost asociați.

Cei doi au fost parteneri și în firma Eurostar Construct (vezi foto). Claudiu Zaharia era administrator, iar fratele său mai mic cu 3 ani, Florin-Bogdan Zaharia și cu Marius Drăguț erau asociați.

Eurostar Construct a fraților Zaharia și a lui Marius Drăguț a fost asociată cu firma Prime Time Construct, reprezentată de Andrei Plumb, în compania Mega Construct Grup. Andrei Plumb este fiul cel mare al actualului ministru al Fondurilor europene, Rovana Plumb.

Mai departe, același Claudiu Zaharia a fost asociat până anul trecut în compania Amistar Consult cu Andrei Aurel Valentin Grigorescu, potrivit MOF (vezi foto). Acesta din urmă este tatăl lui Robert Grigorescu, fost consilier al ex-primarului Sectorului 1, Andrei Chiliman. Robert Grigorescu este trimis în judecată pentru corupție de DNA.

El ar fi primit mită peste 1 milion de lei, reprezentând un comision de 10 la sută din valoarea contractelor publice acordate de primăria lui Chiliman.

Vezi mai jos lista contractelor cu bani publici încheiate cu CNAIR de firma Teo Trans Consulting numai în acest an

29 octombrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu Compania naţională de administrare a infrastructurii rutiere (CNAIR) 5 contracte acord cadru în valoare de aproape 79 milioane de euro pentru întreţinerea pe vreme de vară, pe o perioadă de 4 ani, a drumurilor din jurisdicţia administrativă a regionalelor Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi şi Constanţa.

18 octombrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 2 contracte acord cadru în valoare de aproape 4,5 milioane de euro pentru executare lucrări de „Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pe o perioada de 4 ani din zona Suceva şi Câmpulung.

4 octombrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 4 contracte acord cadru în valoare de aproape 3,5 milioane de euro pentru lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară „Estetică rutieră şi scurgerea apelor” pentru 4 ani cu direcţia regională Timişoara, loturile Cunţa-Ilia, Ilia-Remetea, Remetea-Nădlac şi Deva.

2 octombrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 3 contracte acord cadru în valoare de peste 3 milioane de euro pentru lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară „Estetică rutieră şi scurgerea apelor” pentru 4 ani cu direcţia regională Braşov, loturile Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe, Autostrăzi.

19 septembrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 6 contracte acord cadru în valoare de peste 9,5 milioane de euro pentru executare lucrări de „Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pe o perioada de 4 ani cu direcţia regională Cluj.

14 septembrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 7 contracte acord cadru în valoare de peste 7,5 milioane de euro pentru lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară „Estetică rutieră şi scurgerea apelor” pentru 4 ani cu direcţia regională Bucureşti, loturile Bucureşti Nord, Bucureşti Sud, Piteşti, Ploieşti, Autostrada A2, Alexandria şi Târgovişte.

7 septembrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 2 contracte acord cadru în valoare de peste 4,5 milioane de euro pentru „lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară a părţii carosabile, acostamente, benzi de urgenţă şi benzi de încadrare” pentru 4 ani cu regionala Timişoara, loturile Cunţa-Ilia, Ilia-Remetea.

6 septembrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 6 contracte acord cadru în valoare de peste 4,5 milioane de euro pentru executare lucrări de „Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pe o perioada de 4 ani cu direcţia regională Cluj, loturile Satu Mare, Zalău, Alba, Baia Mare, Bistriţa, lot 10 Cluj.

În aceeași zi, Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 3 contracte acord cadru în valoare de aproape 6 milioane de euro pentru „lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară a părţii carosabile, acostamente, benzi de urgenţă şi benzi de încadrare” pentru 4 ani cu regionala Bucureşti, loturile autostrada A1, A2, A3.

4 septembrie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 6 contracte acord cadru în valoare de peste 13 milioane de euro pentru executare lucrări de „Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pe o perioada de 4 ani cu direcţia regională Constanţa, loturile Constanţa, Tulcea, Brăila, Slobozia, Călăraşi, Secţia Întreţinere Autostrăzi Autostrada A2+A4.

27 august 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 4 contracte acord cadru în valoare de aproape 6,5 milioane de euro pentru executare lucrări de „Întreţinere poduri, pasaje, podeţe, tuneluri. Întreţinerea zidurilor de sprijin şi prevenirea efectelor inundaţiilor pe o perioada de 4 ani cu direcţia regională Bucureşti, loturile Tărgovişte, Buzău, Alexandru şi Ploieşti.

14 iunie 2018: Teo Trans Consulting SRL încheie cu CNAIR 5 contracte acord cadru în valoare de 5 milioane de euro pentru lucrări de întreţinere curentă pe timp de vară „Estetică rutieră şi scurgerea apelor” pentru 4 ani cu direcţia regională Iaşi, loturile Focşani, Piatra Neamţ, Bacău, Câmpulung Moldovenesc şi Suceava.

Până acum, firma Teo Trans Consulting nu a răspuns solicitărilor G4Media.ro de a expune un punct de vedere.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

17 comentarii

  1. Umbreluțe, umbreluțe, și toate astea cu active imobilizate de 950.000 RON în 2017. Ale naibii criterii de eligibilitate, 2 lopeți și un Duster sunt suficiente sa întorci asfalt de meleoane de euro. #haipaGIOpsd.

  2. Zgarie-nori, drumuri, poduri, blocuri, santiere, uzine, etc, totul se construieste pe firme indoielnice de apartament cu specialisti contrafacuti si reputatii dezastroase.

  3. Io cre’ că-s numa’ baliverne-n articolașu dă mai sus.

    Nu-mi poate zice careva că nu văzură procurorii independenți atâția ani de zile potlogăriile.

    Mai degrabă arată ca un nou atac la justiția care NU trebuie reformată, să nu-i afecteze eficiența, ca nu cumva, doamne-dumnezeule, să se supere Iuropa.

    • Esti platit bine pacala? Te crezi foarte subtil, dar pe aici debitezi zafarnic ironiile tale de 2 bani Dar daca iese banul…

    • Bravo, seful GIO psdalde e mandru de tine, ia d-aici 2 copeici!
      PS: exact asa sa te prefaci, cum v-am invata eu, sa nu vezi padurea de copaci!

    • Pacala, nu stii pe careva care sa-mi sugi s..a?

    • Întâi, la grămadă, căci bag seama, așa și sunteți mai toți ăștia de vă dați șmecheri pe vorbe, dar aveți probleme cu scrisu’ … sunteți și cam nespălați la gură și făcuți … grămadă.

      Iată-l și pe plăvanu’ de la Cotroceni, care se opune la rându-i schimbării de la Transporturi. Io cred că îi șefu’ lor, cu ale lui 20 de dosare penale (deocamdată) știute.

      Da’ voi … apărati-i înainte și luați-vă de … Păcală, că lor le place cum prestați voi gratis, în timp ce ei numără milioanele ale venite pe adresa #rezist-ului de care dădu DIICOT-ul.

      Și apropos de prestații gratis, fă Maró, suge-ți-o singur, căci mă-ta-i ocupată cu prestatu-n … Ferentari.

  4. Stârpești cuibul, apoi reapar ca ciupercile după ploaie…
    Plângeau, se dădeau de ceasul morții, că nu au știut și că au nevoie de un punct zero, de un reset al modului în care se face politică în România și afaceri cu statul…
    Probabil reset la furat, nenorociți ordinari!! Cu firme de garsoniera nu o sa avem niciodată infrastructura demnă de o țară UE…
    Firme căpușă care sug bugetul țării! O lucrare ajunge să fie făcută (daca mai ajunge) la al cincilea nivel de subcontractare, in cel mai bun caz…

    • Firme capuse fara discutie unde apare/ reapare madama cu masini inmatriculate pe la bulgari, madama Plumb de o intalnesti cam peste tot unde-i de ,,ciordit,,! Cum sa nu-i cante lui dady la flaut cat e ziua de lunga atat ea cat si alte ,,matracuce,,!?

  5. 4 lucruri trebuie sa fie in țară ca toate sa fie bune și frumoase .
    1 . Polițiști corecți
    2 . Procurori corecți
    3 . judecători corecți
    4 . Legi dure și neinterpretabile , fixe tata te am prins cu rata in gura 15 ani pârnaie . Nu chestii de genul că rata nu era în gura mea , că Io am căscat și sa făcut curent și a luat o curentul pe rata și a vrut sa se uite în gura mea .
    Și fac pariu cu oricine că în 3 ani se liniștesc toți .

  6. Fraier sa fii sa muncesti cinstit in Romania cand statul e cel mai mare infractor dintre toti.

    Mai bine peste hotare.

  7. In concluzie: Jos DNA-ul care ne abuzeaza, Jos Lazar, Jos Pahontu. Sa fie amnistie, gratiere si prescriere fara numar!
    Este evident ca acest articol a fost platit de Soros si de olandezi ca sa strice imaginea tarisoarei noastre si de a falimenta oamenii de afaceri autohtoni, ca sa le fure valoarea si sa ne transforme pe noi intr-o colonie care sa nu mai fie independenta.
    Mie mi-e clar, voua nu?

  8. Asta e teldrum II, fara nicio discutie, de data asta pe mana plumboaicii. Chiar citeam intr-un comentariu la valizele lui draknea, cine stie cate teldrumuri mai sunt in tara asta. Au proliferat hotii in progresie geometrica, Vlad Tepes, singurul care ne-ar scapa de ei.

  9. Primele ” Tel Drumuri” au aparut din 1990…. si reteta se aplica in continuare cu mare succes. Totul se face prin interpusi /subcontractari si cu preturi supraevaluate precum si calitate indoielnica. Firmele serioase autohtone contracteaza lucrari si servicii peste hotare unde nu se dau spagi.. . Sa stiti ca e foarte greu sa contabilizezi o spaga…. Din pacate L31/90 cat si Codul fiscal au multe portite lasate special pentru manevre….
    Hai sanatate! Ne auzim la anul, din…. Elvetia… 🙂

  10. Ar trebui închisoare pe viață și confiscarea averilor!

    Ar emigra ei, am rămâne noi.

    Așa rămân ei și ne luăm noi lumea în cap.

  11. Compania asta de „poteci” semiasfaltate au, sau aveau , vreo 6.000 de angajati prin toata tara. Se cheltuie anual cca. 300-400 mil eur cu intretinerea de vara si de iarna pentru servicii contractate de la terti. Sa inteleg ca necesarul de personal al acestei companii este de cca. 7.000-8.000 de oameni? Serioooooos? Oare ce fac cei 6.000 de angajati? Este vorba despre cca. 10.000.000 ore de munca intr-un an. In atatea ore platite nu putem sa intretinem „potecile” cu personal propiu?

  12. Foarte frumoasa povestea firmei. Morala: in Romania inca se pot face afaceri imense fara prea mari investitii.