Home » Articole » O companie privată pune la dispoziția Primăriei Iași o centrală telefonică și operatori call-center pentru a ține legătura cu persoanele vulnerabile

O companie privată pune la dispoziția Primăriei Iași o centrală telefonică și operatori call-center pentru a ține legătura cu persoanele vulnerabile

30 mart. 2020
O companie privată pune la dispoziția Primăriei Iași o centrală telefonică și operatori call-center pentru a ține legătura cu persoanele vulnerabile
Ascultă articolul

O companie privată vrea să pună la dispoziția Primăriei Iași o centrală telefonică, echipamente de telefonie și operatori call-center pentru a ține legătura cu persoanele vulnerabile sau aflate în izolare.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

”Persoanele de peste 65 ani sunt cele mai expuse riscului de a dezvolta complicații medicale în cazul unei îmbolnăviri cu noul coronavirus. Sunt cei mai vulnerabili și este preferabil să stea acasă. Compania noastră poate pune la dispoziția Municipalității pe perioada stării de urgență o centrală telefonică, echipamente de comunicare și 12-14 operatori call-center pentru a sprijni Primăria Iași în vederea prevenirii și combaterii răspândirii COVID-19. Putem realiza 20.000 de apeluri pe lună. Aceste servicii pot fi utilizate pentru a ține permanent legătura cu persoanele în vârstă de peste 65 de ani sau persoanele cu dizabilități, fără susținători sau altă formă de ajutor, în vederea minimalizării expunerii lor în afara locuințelor”, a spus Amedeo D`Ambrosio, administratorul societății Open Mind Group.

Conform amendamentului la Planul de măsuri în vederea prevenirii și combaterii răspândirii COVID-19 inițiat de către Răzvan Timofciuc, consilier local în Iași, centrala telefonică va avea rol de suport pentru persoanele vulnerabile care pot suna pentru:

a. Informații cu privire la deciziile autorităților publice locale.

b. Dacă vârsta, starea de sănătate sau alte circumstanțe le împiedică de deplaseze la cumpărături, pot suna pentru ca operatorii să direcționeze mesajul lor către initiative civice care pot furniza gratis aceste servicii în Iași (Centrul de Urgențe Sociale Iași).

c. Consiliere psihologică cu specialist din cadrul Direcției de Asistență Sociale pentru ca persoanele vulnerabile de peste 65 ani să fie susținute în această perioadă.

”Serviciile oferite gratuit de această societate valorează aproximativ 20.000 euro/lună. Este de apreciat această atitudine de responsabilitate socială. Mulți dintre concetățenii noștri vulnerabili în această perioadă au nevoie de un astfel de serviciu social. Solidaritatea și unitatea ne vor ajută să trecem cu bine prin această încercare”, a declarat Răzvan Timofciuc, consilier local în Iași.

NOTĂ: Articol publicat în cadrul proiectului ”România ajută!”, realizat de G4Media.ro în parteneriat cu Fundația Konrad Adenauer

Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole