G4Media.ro

Nicuşor Dan spune că nu este de acord cu întreruperea circulaţiei prin…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Pasajul Unirii este o construcție împotriva naturii, obligă un râu să treacă pe sub el și mai devreme sau mai târziu va fi desfiintat.

    • In primul rand ca nu trece pe dedesubt ci pe deasupra, raurile merg gravitational.
      Raul trece pe sub planseu, nu sub pasaj. In al doilea rand, orasele trebuie sa rezolve aceste probleme, budapesta are o gramada de tuneluri si poduri pe langa dunare ca altfel nu se putea. Daca vrem sa salvam gandacul rosu de bucuresti, da, ai dreptate.

  2. Unu, ești în mare eroare la fel cum eroare este și soluția tehnică de sifonare a râului pe sub pasajul rutier. Mergi in zonă și privește atent sau întreabă pe cei de la Apele Române. Ai văzut vreodată cuva betonata goală în dreptul magazinului Unirea. Cred că
    nu fiindcă altfel nu te exprimai astfel. Ai dreptate doar privind faptul că soluția corectă era ca pasajul rutier subteran să se facă paralel cu albia râului astfel încât acesta să nu fie sifonat sau ca trecerea peste bulevardul Unirii de relația spre Universitate să se facă cu un pod. Doar că Ceaușescu nu dorea să îi împiedice vederea liberă de la Casa Poporului la Piața Alba Iulia. Și a impus unor slugi să facă ce nu se face. Că sa te convingi întreabă, așa cum am zis la Apele Române, la Primăria Sectorului 4 sau la Primăria București.

  3. Unu. Îți întocmisem un răspuns mai elaborat care se pare că nu este pe placul moderatorilor G4MEDIA chiar dacă este adevărat. Ca să te convingi că râul este „obligat” să treacă pe sub pasajul rutier subteran, întreabă pe cei de ape.