G4Media.ro

Nicuşor Dan spune că măsurile propuse de Firea vor avea un impact…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

21 comentarii

  1. Oare? Dacă orice mașină din provincie care aprovizionează pe miticii din Capitala Roșie trebuie să plătească o vignetă de 1900 lei, nu cumva se va produce nițică inflație, bei Nicușorule? Și dacă alte municipii la fel de roșii ca al miticilor, vor introduce o vignetă pentru tranzitare, oare cum va fi Nicușorule? Măsura e TÂMPITĂ rău, chiar și pentru locuitorii municipiului pezedist numit Buc. care au mașini înmatriculate în alte localități (1900 lei e pentru unii cam salariul net pe o lună)

  2. E ABUZ băi tată băi! Madam firea a început s-o dea de gard! Bucureștiul deasupra tuturor! I-auzi la ea! Parohia ei Bucuresti poate fi tratată diferit de ceilalți cetățeni! Hai că lumea dă primăria în judecată cu tot OXYGEN ul B sau C. DISCRIMINARE! Auzi la ea! Pune fă garduri cu sârmă ghimpată la intrare. Ăstia din PSD sunteți duși cu pluta!

  3. Masurile propuse nu au nici măcar fundament:
    Cea mai mare parte a pulberilor eliminate în atmosfera are ca sursa șantierele de construcții.
    În plus este dovedit că in condiții de trafic real automobilele euro 6 poluează la fel de mult ca cele euro2.

    • Pe principiul unde dai si unde crapa, efectul pozitiv al masurilor ar putea fi un numar crescut de masini inregistrate in Bucuresti, deci mai multe taxe la impozitul local (nu ca s-ar face ceva util cu banii).

      In plus, daca pe d-na primar ar fi interesat-o reducerea poluarii, ar fi respectat legea si n-ar mai fi dat autorizatii de constructie pe spatiul verde, ala putin care a mai ramas.

    • hai s-o lasam ca macane! poluarea nu e de la pulberile de la santierele de constructii, ci de la masini. pulberile sunt una, si noxele de la masini cu totul alta.

    • @andrei:
      Te invit la o plimbare in zona Orhideea / Politehnica/ Lujerului. Lustruiește pantofii la plecare și apoi vezi cat praf ai colecta pe ei la terminarea plimbării. Și gândește-te că praful ăla de poate depune și în plămânii tai, nu numai pe pantofi.
      Așa că hipsterisme dintr-astea gen să moară mașinile trăiască trotinetele sunt doar că să ia toapa mai multe voturi de la tineri (frumoși și liberi)

  4. Masurile lui Firea sunt inaplicabile. De unde pana unde este centrul capitalei? Cum identificam masinile cu norma sub Eur3 de celalte?
    Plata nu se va putea face online, te vor pune sa mergi cu chitanta in geam etc.etc.

    • Esti cumva IT-ist? 🙂 Nu de alta dar ai identificat o gramada de amanunte-problema pe tema asta :). Firea oricum nu s-a gandit la nimic din toate astea.

      As mai adauga: neavand niciun fel de organizare, cum implementeaza in 2-3 luni proiectul asta. Infiinteaza vreo companie municipala noua?

    • inelele sunt delimitate prin lege, daca le cauti sigur le gasesti, zona 0, inelul 1 etc.
      cum identifici si cum platesti nu stiu sa raspund, si eu tot asta ma intrebam. dar avem cazul Germaniei unde s-a facut la fel in marile orase si aia cumva au rezolvat problema (de aia vezi masini din afara cu acel 4 pe verde in geam, alea au dreptul sa ajunga in centru, dar cele sub euro 4 nu pot primi din start acel abtibild verde), deci daca chiar s-ar vrea, s-ar face. dar nu se vrea, e o masura populista cu impact zero si aruncata ca sa zica si tanti firea ceva. sa nu uitam ca exista.

    • @andrei
      Dar unde te crezi? La germania?
      Acolo e o traditie de 2000 de ani de lege. Acum apare natural ca cetateanul sa respecte legea iar cand nu o respecta sa fie sanctionat.
      Si in afara de sanctiunea legii poti sa vezi cum esti privit de ceilalti cetateni care asteapta verdele, cand treci tu pe rosu.
      Nu ca te-ar calca neaparat vreo masina, dar daca e rosu e rosu. Trebuie sa fie ceva atat de important sa nu astepti un minut…
      Gheorghe zice: bai fritz tu esti prost?

  5. D aia a zburat din partid si e sef domnu Barni! Mucusor habar n-are, pe Eco, nimic! Felicitari doamnei Firea si noua, ca ne gandim la sanatatea tarisoarei, plus taxam cocalarii cu bmwu de bulgaria!

  6. accesul in zona centrala sa fie taxata indiferent de norma EUR ptr cei care nu locuiesc in zona centrala. Se practica cu succes la LOndra, necesita un sist de supravegehre video cu recunoasterea numar inmatriculare, amplasat pe absolut toate stradutele adiacente inelului circular prin care s epoate intra / iesi din zona centrala. Zona centrala ar putea fi definita de inelul Viilor, Tineretului, MIhai Bravu, Stefan Cel Mare, Titulescu, Bsaarab, Razoare, Progresului… Asta ar reduce trafic, daca taxa e de 2o lei/zi

  7. Vai ce-mi place cand cineva arunca cu cacat in Firea. Nu conteaza ca e o masura buna sau proasta, un Muie PSD e bine venit intotdeauna.

  8. Sunt bucureștean, as putea spune ca nu mă vizează deci nu mă interesează, dar:
    1. Să mă aștept ca bucureștean că voi plăti și eu când voi merge la Cluj, Oradea, Alba, Brașov 10 lei sau 100 lei (că acolo merita) și . .na eu sunt bucurestean = deci sunt bogat . .
    2. Cei 10 lei îi primesc eu in mana? clar nu, deci 10 lei pentru o primărie care nu e capabilă să faca nik
    3. Ne enclavizam? Suntem noi bucureștenii și restul lumii, cum arătam respect restului tarii care nu are nici o vina că instituțiile de conducere sunt aici . .
    4. In afară de TR, OT, GR, CL, CT, PH nu prea vad prin oraș, avem ceva cu ei ?!?

    PS: cum doar psd-isti gandesc astfel de taxe de enclavizare, vezi Mazăre Constanta.

  9. Sa.mi dea 2500 euro pentru omasina noua si o duc la remat pe batrana dacie

    • mentalitate de asistat social retrograd, poti face un imprumut sau poti circula cu transportul in comun ca nu e musai sa avem toti masini daca nu ne permitem

  10. Este obligatoriu că restul României să aplice represalii prin introducerea unor viniete care vor trebui plătite de către mașinile din București. Doamna Firea a declanșat un război cu România.