G4Media.ro

Nicuşor Dan propune realizarea a 15 parcări la intrarea în Bucureşti, pentru…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

22 comentarii

  1. Nicuşor,
    Ai idei bune si usor de realizat, dar se pare ca n-o sa fii Primar General nici de data aceasta, iar vinovata e o doamna putin cam plinuta care si-a inceput cariera politica la Sexy Club, unde a fost remarcata de dom’ General, care dom’ General, din interes national, a invitat-o sa cunoasca un domn, fost marinar, care se uita cu un ochi la faina si cu celalalt la slanina, mare amator de bauturi spirtoase si posesor de suvita rebela peste chelia efemera (n-am gasit alta rima)…
    Te rog sa ghicesti cine e duduia, dar sa stii ca nu e Gabi Fierea, ca duamna Gabi si-a inceput cariera politica la BNR, unde a provocat un scandal monstru cu larga ei.., dar asta e o alta discutie…!

    • Daca Nicusor nu iese primar acum de vina nu va fi Basescu ci alegatorii, inseamna ca n-au inteles (desi dupa atita timp nu mai au vreo scuza) cine pentru cine joaca.
      Dar nu va fi cazul, N.D. va fi primar dupa alegerile proxime (sper sa n-o mai lungim aiurea si sa le tinem in Septembrie).

    • @amice,
      Sa te auda aL de Sus!
      PS. Sa ai grija sa porti masca, ca nu mai sunt locuri libere la…subsol!

    • Consulta un doctor nene. Postezi cu scaraotchi, iti raspunzi cu „amicu” si din nou iti dai replica cu scaraotchi. Spitalul de nebuni scrie pe tine.

  2. Dacă n-ar ramâne la nivel de vorbe ar fi o chestie foarte utilă. Noi când mergem la București avem mari dificultăți cu parcarea întrucât nu avem curaj sa conducem prin interiorul orașului. Noroc că au mai apărut supermarketuri cu parcări generoase. Mi-e mai simplu să las mașina la intrarea în București și apoi să iau un Uber sau un tramvai. Ideal ar fi să am un tren suficient de rapid și confortabil și n-aș mai avea nevoie de mașină deloc până la București.

  3. E un mecanism care de mult trebuia promovat. Se va lega bune si cu proeictul de trenuri urbane in cazul in care sunt amandiua implementate. Conferintele astea de presa ad hoc sunt postate periodic pe pagina de facebook a candidatului, unde sunt ceva mai multe detalii. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=614839285810730&id=230785173665770&anchor_composer=false&ref=external%3Awww.google.co.uk

  4. Nu este momentul sa iesiti public – in discutii de campanie electorala- ,veti fi perceput ca omul ce nu intelege zicala – tara arde si baba se piaptana – Ramineti in afara jocului politic si asa cistigati . .

  5. Între 20% și 30% dintre mașinile rezidente in București sunt înmatriculate în provincie sau în Bulgaria. Asta înseamnă că proprietarii nu plătesc taxele și impozitele în capitală.

    O fi bine?

    • Exact asta este problema: mai mult de 60% din mașinile neînmatriculate in București sunt de fapt mașini de București cu care circula cei veniți din alte județe, care lucrează permanent in București. Vre-o 25 % din ele sunt din Ilfov și Giurgiu, iar conducătorii respectivi vin zilnic cu treaba in București. Intrebarea este pentru cine face respectivele parcări?! Ar fi mult mai utile parcări supratetajate in cartierele orașului, unde sa poți parca pe baza de abonament, in loc sa plătești primăriilor fiindcă au tras dungi cu vopsea pe trotuare! Câți ne-bucureșteni folosesc parcarea de la Ciurel și pe cea din Pantelimon. Ori nu trăiești real in București, ori Bati câmpii ca și cu trenulețele colorate pe hârtie. Sa se facă zona metropolitana, cu RER spre București din satele dormitor, sa fie înregistrare in București, obligatoriu, toate mașinile ale căror proprietari muncesc efectiv și stau in oraș, sa se facă parcări in oraș și sa se taxeze plimbarea prin centru, aiurea, așa cum este cazul la Londra. Sunt dezamăgit fiindcă îmi sau seama ca Nicușor este un idealist manipulat de niște interesați! Chiar dacă va câstiga nu va putea schimba nimic! Măcar sa câștige, ca sa nu trăim cu iluzia ca am fi putut avea altceva decât o moldoveanca pseudo ziarista politician parat, drept pg.

  6. Nu va aventurati in discursuri stereotipice cu limbaj de lemn . Nervii cetatenilor sunt intinsi la maxim datorita efectelor pandemiei si cele ale caldurii devenite insuportabila si toata tara are un singur subiect de discutie -pandemia si existenta virusului . Scuze, intra in joc , pentru putina vreme pina la data anuntului si marirea pensiilor . Marirea alocatiilor a fost deja acceptata de cetateni in forma prezentata de doamna Alexandru ,alocatiile erau de curind marite si asta nu a facut sa tensioneze situatia , dar cind vorbim de marirea pensiilor, imi pare ca anuntul trebuie facut degraba (nervii cetatenilor sunt intinsi la maxim )si el trebuie ,cu orisicare pret, sa contina macar doua etape de marire cu cite 20 de procente fiecare ,sau chiar marirea cu 40 de procente de la intii septembrie a.c. In caz contrar PNL nu va mai exista .

    • Tataie,
      Ideea de a mări ceva în domeniul economic , orice, cu 40% !!!, este o enormitate, o aberație născută în laboratoarele comunistoide Psd.
      În economia reală creșterile sunt măsurate în câteva procente, nu există în privat creșteri de salariu de 40%.

      Dar bugetarii și pensionarii din România trăiesc într-o realitate virtuală, unde au motto-ul milogilor : „Să ni se dea !”

    • MARIO 2 nu intelegi mecanismul de marire .mergi la cules de cucuruz

  7. useless, incepe mai intai cu transportul public si apoi cu parcarile

  8. In sfarsit vad si eu un plan cap-coada pentru transport, nu peticeli. Vad ca Nicusor Dan face conferintele in jurul proiectelor sale pt Bucuresti https://www.facebook.com/NicusorDan.ro/ . prestatia lui e mult mai buna fata de acum 4 ani, acum si arata ca e pregatit sa o dea pe Firea la o parte.

  9. Ideea este fiarte bună! Cine se pune pe treabă în mod real?

  10. La marginea sectorul 6 nu va mai avea bani, o sa ii cheltuiasca Mutulica PSD pentru parcuri supraevaluate in Chisinau.

  11. Bucurestiul (toata Romania, de atfel) a acumulat o intarziere importanta, in dezvoltarea infrasctucturii.
    Nu exista destule linii de metrou, cel mai eficient si rapid mijloc de transport.
    Nu exista un transport electric (tramway) rapid, cu garnituri moderne.
    Nu exista un mod de transport de suprafata (bus) cu control automatizat, calatorii din statii neputand sa vada in timp real, timpii de pasaj.

    Din 2007, Ununea a pus si pune la dispozitia Romaniei, sume importante, pentru punerea la zi a infrastructurii. Nu inteleg ceea ce se asteapta? De ce primaria Bucurestiului, nu se decide de peste 13 ani, sa inceapa modernizarea, pe bani europeeni? Orice cabinet din Vest sau din Est, o poate face. De la inceput (studiul de sistematizare, crearea noilor linii, etc) trecand prin prezentarea dosarelor complete Comisiei Europeene, pana la punerea in lucru si predarea lucrarilor odata terminate.

    Ciudat si trist 🙁

    • Furtul din fonduri europene e mai periculos decât furtul din bugetul național/local, de-aia nu se fac proiecte cu bani europeni.

  12. Bucurestiul (toata Romania, de atfel) a acumulat o intarziere importanta, in dezvoltarea infrasctucturii.
    Nu exista destule linii de metrou, cel mai eficient si rapid mijloc de transport.
    Nu exista un transport electric (tramway) rapid, cu garnituri moderne.
    Nu exista un mod de transport de suprafata (bus) cu control automatizat, calatorii din statii neputand sa vada in timp real, timpii de pasaj.

    Din 2007, Ununea a pus si pune la dispozitia Romaniei, sume importante, pentru punerea la zi a infrastructurii. Nu inteleg ceea ce se asteapta? De ce primaria Bucurestiului, nu se decide de peste 13 ani, sa inceapa modernizarea, pe bani europeeni? Orice cabinet din Vest sau din Est, o poate face. De la inceput (studiul de sistematizare, crearea noilor linii, etc) trecand prin prezentarea dosarelor complete Comisiei Europeene, pana la punerea in lucru si predarea lucrarilor odata terminate.

    Ciudat si trist 🙁

  13. Tataie,
    Ideea de a mări ceva în domeniul economic , orice, cu 40% !!!, este o enormitate, o aberație născută în laboratoarele comunistoide Psd.
    În economia reală creșterile sunt măsurate în câteva procente, nu există în privat creșteri de salariu de 40%.

    Dar bugetarii și pensionarii din România trăiesc într-o realitate virtuală, unde au motto-ul milogilor : „Să ni se dea !”

  14. Ideea e bună, se practică cu succes în Europa de vest. Nu sunt convins că o să prindă la românul care și-a luat mașina ca să fie văzut cu ea, nu ca să o lase în parcare la marginea orașului. Deși cred că genul ăsta de personaj oricum n-ar fi votat cu ND.

  15. Idee ce poate parea buna, doar ca atunci cand traficul se va descongestiona putin, smecherii nu vor mai lasa masina la margine, ci vor merge cu ea pe bulevardele golite de masinile fraierilor care le-au lasat la intrare si merg cu tramvaiul.

    Cand se vor aplica amenzi pentru parcarea pe trottuare si pe benzile de circulatie se vor gandi si oamenii daca mai merita sa foloseasca masina si se va reduce traficul.