G4Media.ro

Nicuşor Dan: Pe pasajul de la Doamna Ghica se va circula la…

Sursa foto: Ilona Andrei / G4Media

Nicuşor Dan: Pe pasajul de la Doamna Ghica se va circula la începutul acestei toamne

Pe pasajul de la Doamna Ghica se va circula la începutul acestei toamne, iar primele două tronsoane din Prelungirea Ghencea vor fi gata la sfârşitul primăverii lui 2024, a anunţat primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, citat de Agerpres.

„Pe Prelungirea Ghencea sunt patru tronsoane, dintre care primele două vor fi gata în sfârşitul primăverii lui 2024, iar celelalte două vor fi scoase la licitaţie. O să avem în şedinţa de Consiliu General de sfârşit de iunie indicatorii şi după aceea imediat achiziţia publică pentru lucrări externe”, a spus Nicuşor Dan, miercuri, într-o conferinţă de presă.

În altă ordine de idei, el a subliniat necesitatea şantierelor pentru rezolvarea problemei termoficării în Capitală.

„Dacă vrem să rezolvăm odată pentru totdeauna problema căldurii din Bucureşti, ceea ce am început să facem în sfârşit, aceste şantiere sunt necesare, nu se pot schimba conducte fără să sapi în asfalt. Pe de altă parte, ceilalţi operatori – Apa Nova şi toţi ceilalţi – au lucrările lor de întreţinere, care sunt, de asemenea, normale”, a menţionat edilul general al Capitalei.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Nu înțeleg ce tot meșteresc atât la pasajul ăsta de la Dna Ghica!

    • Nu intelegi ca nu ai cu ce…

    • Dificultatea e ca nu au voie sa puna un picior de pod in mijlocul bulevardului, ca acolo e planificata viitoarea statie de metrou din linia Bragadiru-Voluntari, aia pe care aia mai copti dintre noi nu o sa o mai prinda in viata asta.

      Asa ca au fost nevoiti sa puna un fel de schela metalica intarita peste toata deschiderea bulevardului. Schela sudata bucata cu bucata, ca nu s-au putut cara din Italia direct bucati mari. Acum pun peste schela aia straturi de infrastructura: padele, armatura, turnat beton si abia apoi asfalt.

      Dupa cum ii vad ca se misca (acum fac armatura pentru beton), cred ca or sa fie gata in toamna asta.

    • Ma rog, a fost o replica rautacioasa la un comentariu rautacios.
      Un pasaj nu e un sopron sa-l faci din doua sipci, 3 cuie si un carton. Daca nu intelegi, cauti sa te informezi, nu strigi in gura mare

  2. Locuiesc în zonă și văd cum nu se întâmplă nimic zile întregi și nu s-a întâmplat nimic pe șantier luni de-a rândul.

    Nu soluția tehnică este problema, ci faptul că Primarul General ne spune că totul decurge bine cu lucrare (încă ne-)realizată de compania aflată în subordinea domniei-sale.

    Începută de doamna Fifi, lucrarea aceasta a fost abandonată mult timp, apoi la fel ca acum, au existat promisiuni ferme că va fi dat în folosință în anul 2020, mai târziu, în 2021, apoi, în 2022, iar astăzi, în 2023.

    După cum văd eu că evoluează lucrările este imposibil să fie gata în 2023, lucrătorii Trustului de Clădiri Metropolitane SA își încep vacanța.

    • Pe ce te bazezi cu „Nu soluția tehnică este problema”?
      Lucrarile avanseaza, chiar daca nu vezi forfota ca la vizitele lui pingelica pe santiere. Mie mi se pare chiar ca ritmul este peste asteptari, avand in vedere constrangerile locului, pentru un „implant” atat de complicat…
      Da, nu a fos musai o problema tehnica, mai degraba incapacitatea – sau poate chiar rea-vointa, daca mai suspectam si un interes politic si de clientela – administratiei „fifi” care a tinut lucrarile pe loc.
      Dar sa nu ne imaginam ca merge la foc automat sau ca in povestea cu „daca o femeie naste un copil in 9 luni, noua femei ar trebui sa nasca unul intr-o luna”