G4Media.ro

Moartea magazinelor și criza arterelor comerciale din Germania. Pandemia a mutat comerțul…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu

  1. Prima data am văzut galantare goale și magazine ultracentrale decazute, acum 10 ani la Bruxelles, din cauza scăderii puterii de cumpărare și a invaziei cetățenilor din dominioanele franceze, cu putere mica de cumpărare și cu gusturi îndoielnice.
    Între timp, situația s-a generalizat, se pare, din cauza pandemiei, și va duce, pe lângă segregarea și alienarea cetățenilor pe baza veniturilor, la o cădere masiva a întregii economii europene.
    Orașul de 15 minute, menit sa segmenteze orașele mari in cartiere pe baze etnice, culturale sau materiale, nu e ceva de bine, și ar fi o recădere in zona cetăților medievale izolate, evitând comunicarea între semeni, structurare tipică Europei dinaintea epocii Renașterii.